Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

 

Virker litt merkelig å bruke antallet som argument dog, det er jo farligere med en million biler enn om en gjøk legger en anti-tank-mine på E6en, men det er jo ikke noe argument for at sistnenvte bør være lov.

 

AtW

Nei, men nettopp derfor er det veldig interessant å se hva de mener er så veldig farlig med Segway kontra sykkel. Eksploderer den kanskje tilfeldig nå og da? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det oppstår lettere skader på segway enn på f.eks. en sparkesykkel eller et skateboard.

Eneste virkelig nevneverdige er at vis du kjører Segway, og du er uopmerksom, så kommer du til å kjøre på en kløft stor nok til at du faller framover eller bakover.

Mens med skateboard faller du etter hva du treffer, og sparkesykkel faller du til en av sidene.

Eneste jeg virkelig har å påmerke merke: Veier de virkelig ~50kg? Kan anta at de blir ubrukelig vis vegvesnet har gjordt feil med hvordan fortauene skal være forhøyet, noe de er ganske gode på. Merker samme problemet på sykkel, men sykkelen kan i det minste løftes.

Lenke til kommentar

 

Kan du komme med eksempler på slike grusomme ettervirkninger?

Ettermiddagen og lørdagen har blitt "vannet ut". Folk må ikke lenger bruke lunsjpausen for å rekke butikken. Folk med arbeidstider utenom det "normale" kan handle på en enkel måte(ja, det eksisterer faktisk noen av dem også utenfor butikkbransjen). Man har rett og slett større valgfrihet. ;)

Lenke til kommentar

Eneste virkelig nevneverdige er at vis du kjører Segway, og du er uopmerksom, så kommer du til å kjøre på en kløft stor nok til at du faller framover eller bakover.

Mens med skateboard faller du etter hva du treffer, og sparkesykkel faller du til en av sidene.

Eneste jeg virkelig har å påmerke merke: Veier de virkelig ~50kg? Kan anta at de blir ubrukelig vis vegvesnet har gjordt feil med hvordan fortauene skal være forhøyet, noe de er ganske gode på. Merker samme problemet på sykkel, men sykkelen kan i det minste løftes.

 

Tro meg, er fullt mulig å falle forover på en sparkesykkel. Især i fritt svev. Har et 10 cm langt arr som kan bevitne det :p

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe fasitsvar der og jeg skal heller ikke forsøke komme med noen presis definisjon. man kan evt. spørre personen selv hva de anser seg som.

Kan du si meg hva du mener flertallet mener ? Hva personen selv mener blir sterkt påvirket av hva samfunnet generellt mener

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det å være "norsk" og "norsk statsborger" er to forskjellige ting. Alle kan bli en "norsk statsborger", mens å bli "norsk" er litt vanskeligere. Har ikke noe svar på hva slags kriterier det er, men det er ikke det samme som å være en norsk statsborger.

Det blir mulig å bli mørkhudete og "norsk"? Er det oppførsel eller etnisitet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...