Gå til innhold

Civilization 5 - Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en builder og har hatt mye moro med Polen og Brasil. Om du er en warmonger så er Zuluene bra, men tror Assyria er bra også. Og Venezia er jo veldig unik og bør prøves!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min spurte om jeg har prøvd civilization før. Det har jeg ikke, og til svar fikk jeg: "HAR DU IKKE PRØVD CIVILIZATION?!"

Så da er det off-to-steam og handle :3

Skrevet

Herre fred, jeg er på nippet til å reagere som din bror.

Fetteren min introduserte meg for Civ 1 i 1992, da han hadde med seg diskettene da han var på besøk hos oss. Jeg var hekta fra dag 1. :p

• Liker 4
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Jaja, nå er utvidelsepakka satt ned 33% i Steam-saglet... :nei:

Skrevet

Glad jeg gamblet på å ikke slå til på 10% :p

Broren min spurte om jeg har prøvd civilization før. Det har jeg ikke, og til svar fikk jeg: "HAR DU IKKE PRØVD CIVILIZATION?!"

Så da er det off-to-steam og handle :3

HAR DU IKKE PRØVD CIV FØR???!!!

• Liker 1
Skrevet

For min del var 27 euro såpass billig at det ikke har noe å si for min del.

Jeg storkoste meg med spillet i natt og vant en culture victory med Shoshone halv fire i morges. Skulle bare prøve litt, og plutselig var det morgen. :p

Skrevet (endret)

Jaja, nå er utvidelsepakka satt ned 33% i Steam-saglet... :nei:

den går på salg dagen den kommer ut? det er bullshit. jeg forhåndsbestilte for å få 10% off bonusen, og så får de som venter en 33% bonus...

Endret av knekkebrødmedost
Skrevet (endret)

Hvor lenge må dere vente på å laste ned spill dere kjøper? Har venta i et kvarter nå.. :p

Kommer ikke opp i biblioteket :/

Endret av CasterAnd
Skrevet

Hm, nå dukket Civ 5 opp men ikke som "gold edition". Får vel bare håpe da :p

Men hva kan jeg gjøre den neste timen jeg laster ned? Har aldri spilt Civ. før, men fått en innføring :3

Finnes det noe Civ. Wiki?

Skrevet

Det kommer mye an på. Folk rapporterer 50/50 om at det fungerer eller at det fortsatt er like broken som det ble etter siste patch.

MP er utrolig mye bedre enn før. Den nye MP ingeniøren til firaxis har gjort masse forbedringer. :)

Skrevet

Hm, nå dukket Civ 5 opp men ikke som "gold edition". Får vel bare håpe da :p

Men hva kan jeg gjøre den neste timen jeg laster ned? Har aldri spilt Civ. før, men fått en innføring :3

Finnes det noe Civ. Wiki?

Gold Edition får samme avslag som vanlig Civ 5, og det er en god deal å bare betale 5€ for Gods & Kings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...