Gå til innhold

Civilization 5 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne kost seg med brukerboka og sikle på DVDen da. Hadde jeg gjort, LETT!

 

 

Edit: Tenker jeg stikker en tur til elkjøp i morra og sjekker om de har special edition inne. Om de har det kjøper jeg den, regner med at det er null stress å returnere den jeg får fra komplett?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

var sååå langt fra å få kjøpt det igår. Var en uerfaren fyr i disken som såvidt rakk å "bippe" det inn før en eldre fyr kommer å sier at det ikke kommer ut før om 2 dager.... :cry:

 

Hadde jo hjulpet deg nada med tanke på at du ikke får aktivert det på steam før i morra.

Vet du når da i morra? :)

Lenke til kommentar

var sååå langt fra å få kjøpt det igår. Var en uerfaren fyr i disken som såvidt rakk å "bippe" det inn før en eldre fyr kommer å sier at det ikke kommer ut før om 2 dager.... :cry:

 

Hadde jo hjulpet deg nada med tanke på at du ikke får aktivert det på steam før i morra.

Vet du når da i morra? :)

 

Hmmm, ca. klokka 1 i natt ifølge steam. Da ville jo natta forsvunnet gaaanske raskt.

Lenke til kommentar

Har fulgt tidstyv nummer en siden den aller første versjonen kom på PC (Den første jeg hadde var en pirat versjon som jeg senere kjøpte i CD utgave...)

 

Så jeg har alle spillene i serien og elsker den. Moren til alle strategi spill er et navn jeg ofte sier noe jeg snakker om Civ serien, for det er den virkelig!

 

Så jeg gleder med til å trykke på "play" knappen i morgen etter jobb ja, du kan si det sånn. Har pre lastet det ned så alt er klart til en gedigen Civ helg....

 

Pussig sammentreff og absolutt ikke planlagt, men kjærringa er på hytta i helgen og jeg er hjemme alene og skal mure peis... Den peisen kommer til å komme opp i rekord fart og kommer vel til å minne meg om Civ5 hver gang jeg ser flausene er jeg redd, but what the heck...

 

Når jeg fikk Civ 4 skulle jeg bare installere og spille litt for å se hvor bra den var og den neste gangen jeg kikket på klokka sto det merkelig nok 05:39 der og jeg skulle "våkne" om seks minutter... Kan ikke for mitt bare liv si hvor de timene hadde blitt av og jeg var MEGET trøtt på jobben den dagen.... Så jeg er glad til at de ikke frigir det før i morgen, for da skal jeg ihvertfall ikke på jobb dagen etter... Og kjærringa får meg sikkert i seng på søndagen hvis "uhellet" skulle slå til igjen... :)

 

En glimrende serie.... helt enkelt alle strategi spills mor, og kanskje også far...?

Lenke til kommentar

Dere har i hvert fall fått spillet! Jeg kan bare gå rundt og håpe at spillet ligger i postkassa i morgen, ellers må jeg kanskje vente i flere dager. Spillte litt Civ 4 her om dagen for å få Civ-følelsen tilbake mens jeg ventet på Civ 5. Planen var å bare spille i noen timer, men da jeg så opp på klokka var den plutselig 5:00 på natta!

 

Så hadet bra liv - hallo Civ 5. :D

Lenke til kommentar

hmm... står 5pm PST, det blir vel 02:00?

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/

 

Skjønner ikke helt det men. Det ble sagt 01.00, det sto ca. 1 time igjen inne på Steam, og nå er datoen for når det skulle låses opp fjernet. Så med andre ord skulle det være spillbart nå, men neida..

 

Gud så jeg hater slike klønete lanseringer. Savner tiden hvor man kunne gå til butikken, kjøpe spillet og så faktisk dra hjem og spille det når jeg ville ;)

Lenke til kommentar

hmm... står 5pm PST, det blir vel 02:00?

http://wwp.greenwich...a/pacific-time/

 

Skjønner ikke helt det men. Det ble sagt 01.00, det sto ca. 1 time igjen inne på Steam, og nå er datoen for når det skulle låses opp fjernet. Så med andre ord skulle det være spillbart nå, men neida..

 

Gud så jeg hater slike klønete lanseringer. Savner tiden hvor man kunne gå til butikken, kjøpe spillet og så faktisk dra hjem og spille det når jeg ville wink.gif

 

er no bare å kjøpe i butikk. men må no nesten vente til spille slippes. Ta deg en tur til butikken i morra og du kan nokk helt sikkert gå ut igjen med spillet under armen og rett hjem å spille :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...