Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

unboxing er vist for minst fjerde gang i denne tråden...

Er da forskjellige unboxinger, dermed forskjellig oppfatning av telefonen som gir en bedre dekning av hvordan telefonen oppleves. Jeg synes det er interessant og nyttig å se et par, tre unboxinger og meninger av en mobil til ca. fem lapper, før jeg kjøper. Man kan bare la vær å se på videoen ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som har bestilt fra netcom og overført nummer fra annen operatør:

 

Har dere fått simkort og hvor lenge etter kom det?

 

Christian

 

 

Jeg bestilte telefonen ca 16.30 den 20 (onsdag i forrige uke), og da fikk jeg bekreftet at jeg sto på liste i første batch, og at jeg var GARANTERT telefonen ved første utsending. Simkortet kom i posten fredag i forrige uke.

 

Ringe i dag Moobi for å høre om de hadde fått inn telefonene i dag, og hvordan det lå ann.

 

Da fikk jeg svar om at jeg desverre lå 4 plasser etter siste bestilling i 1 batch, så jeg får telefon nr 4 i 2 batch. Forklarte da at han jeg snakket med hadde lovet meg telefonen denne uken, og at jeg spurte spesifikt om lista var full eller ikke når jeg bestilte. Han beklaget det, og sa at det selvfølgelig var en feil internt, og at jeg får telefonen allikevel. Avbestilte hos Netcom under samme samtale (ikke fordi jeg ikke får telefonen denne uken, men fordi de baserer salget av telefoner på tomme løfter og uvitenhet.)

 

Ser ut som at det blir en tur til sverige i løpet av helgen gitt, og at jeg plukker med meg telefonen derfra istedenfor.

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra netcom og overført nummer fra annen operatør:

 

Har dere fått simkort og hvor lenge etter kom det?

 

Christian

 

 

Jeg bestilte telefonen ca 16.30 den 20 (onsdag i forrige uke), og da fikk jeg bekreftet at jeg sto på liste i første batch, og at jeg var GARANTERT telefonen ved første utsending. Simkortet kom i posten fredag i forrige uke.

 

Ringe i dag Moobi for å høre om de hadde fått inn telefonene i dag, og hvordan det lå ann.

 

Da fikk jeg svar om at jeg desverre lå 4 plasser etter siste bestilling i 1 batch, så jeg får telefon nr 4 i 2 batch. Forklarte da at han jeg snakket med hadde lovet meg telefonen denne uken, og at jeg spurte spesifikt om lista var full eller ikke når jeg bestilte. Han beklaget det, og sa at det selvfølgelig var en feil internt, og at jeg får telefonen allikevel. Avbestilte hos Netcom under samme samtale (ikke fordi jeg ikke får telefonen denne uken, men fordi de baserer salget av telefoner på tomme løfter og uvitenhet.)

 

Ser ut som at det blir en tur til sverige i løpet av helgen gitt, og at jeg plukker med meg telefonen derfra istedenfor.

har du sett noen butikker som har den i sverige da. sjekka nordby men de får ikke før 5. nov . i tillegg har de jo forhåndsbestillinger der også

Lenke til kommentar

Ser ut som at det blir en tur til sverige i løpet av helgen gitt, og at jeg plukker med meg telefonen derfra istedenfor.

har du sett noen butikker som har den i sverige da. sjekka nordby men de får ikke før 5. nov . i tillegg har de jo forhåndsbestillinger der også

 

 

Sitter og leter. Hvis ikke, er det ikke umulig at det blir en dagstur til københavn heller, vi får se. Gjenstår bare å lete opp svenske telefoni- og elektronikk-sider, og danske.

 

Sverige:

 

http://www.htc.com/se/where_to_buy.aspx

 

Danmark:

 

http://www.htc.com/dk/where_to_buy.aspx

Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt fra netcom og overført nummer fra annen operatør:

 

Har dere fått simkort og hvor lenge etter kom det?

 

Christian

 

 

Jeg bestilte telefonen ca 16.30 den 20 (onsdag i forrige uke), og da fikk jeg bekreftet at jeg sto på liste i første batch, og at jeg var GARANTERT telefonen ved første utsending. Simkortet kom i posten fredag i forrige uke.

 

Ringe i dag Moobi for å høre om de hadde fått inn telefonene i dag, og hvordan det lå ann.

 

Da fikk jeg svar om at jeg desverre lå 4 plasser etter siste bestilling i 1 batch, så jeg får telefon nr 4 i 2 batch. Forklarte da at han jeg snakket med hadde lovet meg telefonen denne uken, og at jeg spurte spesifikt om lista var full eller ikke når jeg bestilte. Han beklaget det, og sa at det selvfølgelig var en feil internt, og at jeg får telefonen allikevel. Avbestilte hos Netcom under samme samtale (ikke fordi jeg ikke får telefonen denne uken, men fordi de baserer salget av telefoner på tomme løfter og uvitenhet.)

 

Ser ut som at det blir en tur til sverige i løpet av helgen gitt, og at jeg plukker med meg telefonen derfra istedenfor.

hmm lurer på hvor jeg står da, bestilte time før deg igjen.. får ringe og høre i morgen om jeg er på "VIP"-lista eller ikke :D:hmm:

Lenke til kommentar

hmm lurer på hvor jeg står da, bestilte time før deg igjen.. får ringe og høre i morgen om jeg er på "VIP"-lista eller ikke :D:hmm:

 

 

Ring og sjekk, og post en reply her om hva slags svar du fikk. Det som irriterer meg er at jeg fikk en beskjed forrige uke, hvor jeg spurte spesifikt om jeg kom på den første lista eller ikke, mens når jeg ringer selv i dag, får jeg bare et "beklager, du får den ikke før i desember. vil du avbestille med en gang?".

 

Sendte de en forholdsvis lang mail nå, så får vi se hva slags svar de har å komme med.

 

Ring Moobi på 815 68 611 i morgen og hør.

Endret av HDFredrik
Lenke til kommentar

Sendte de en forholdsvis lang mail nå, så får vi se hva slags svar de har å komme med.

 

Ring Moobi på 815 68 611 i morgen og hør.

 

Bestilte ett par timer etter deg (rundt 22 på kvelden), men ringte dagen etterpå jeg også. Ble lovet av fyren på netcom at jeg skulle få fra første parti. Ringer moobi imorgen på det nummeret ;) (Prøvde før 18 - vet det er vanlig stengetid ^^)

 

Christian

Lenke til kommentar

Ring og sjekk, og post en reply her om hva slags svar du fikk. Det som irriterer meg er at jeg fikk en beskjed forrige uke, hvor jeg spurte spesifikt om jeg kom på den første lista eller ikke, mens når jeg ringer selv i dag, får jeg bare et "beklager, du får den ikke før i desember. vil du avbestille med en gang?".

 

Sendte de en forholdsvis lang mail nå, så får vi se hva slags svar de har å komme med.

 

Ring Moobi på 815 68 611 i morgen og hør.

ja skal ta og ringe på dem i morgen.. legger ut svaret så fort jeg får mulighet.. evt må jeg vurdere en dagstur til kongens by i danmark jeg og^^

 

 

@Patience

 

Brukere fra XDA melder om at batteriet ikke er så dårlig som det virker som.. kommer jo seff an på bruken og de fleste som får en vil jo sitte å fikle med telefonen fra man står opp til man legger seg og da er det jo vanskelig å si hva batteritiden er :innocent:

Lenke til kommentar

Noe jeg synes er interessant, er at DHD blir omtalt som en Desire 2, eller oppfølger til Desire. Vel, mine tanker om det er at HTC har gjort et sjakktrekk ved å gi denne enheten navnet Desire HD grunnet at Desire ble en såpass succè. Det er vel ikke mye likhet på disse enn navnene... Ser man f.eks på HD og HD2, finner man klart at HD2 er snakk om en oppfølger til HD (og lansering året etterpå, er jo også mer normalt)...Uansett, bare mine tanker rundt navnevalget ;) Andre?

Lenke til kommentar

Eneste jeg er litt skeptisk til er dette:

 

(TrustedReviews)

 

Battery life was also alarmingly poor during our intensive testing with its 1230mAh unit lasting only 8 hours or so. This was with almost constant use and with all the widgets running, however. Turning things down and using it less intensively easily extended this to a more sensible level but nonetheless this is a phone you will almost certainly need to charge every night.

 

Men får vel vente og se. Litt merkelig at de i en telefon som er vesentlig større enn iPhone 4, har valgt et batteri med rundt 200 mAh mindre kapasitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...