Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom et nettsted som påsto at de hadde bekreftet dato 15. oktober, men nå finner jeg det selvfølgelig ikke igjen...

 

http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-binding/merkevarer/htc/htc-desirehd/142205.3208/

 

der ja! Men jeg velger heller å tro 26, så blir jeg ikke skuffa :)

Enkelte nettsider i England melder 6. oktober så har troa på den 15!

 

Ifølge play.com er release dato 11.okt :)

 

(http://www.play.com/Mobiles/Mobile/4-/16440100/HTC-Desire-HD-Android-Sim-Free-Unlocked-8-Megapixel-Touch-Screen-Mobile-Phone/Product.html)

 

Til deg hazzie, som lurer på om WP7 kommer før Desire HD (http://www.gsmarena.com/microsoft_preps_wp7_event_on_11_october_will_launch_it_on_21st-news-1957.php)

 

De sier her at lanseringsdato på WP7 er 21.oktober, da tviler jeg sterkt på at noen rekker å lansere en telefon med OSet på før Desire HD kommer ut.

 

Jeg bestilte Desire HD fra Netcom med Supertalk for 1799,- Totalsum med abonnement ble 3346,-

Det virker jo latterlig billig men jeg håper jeg ikke får en mail fra Netcom med nye priser.

Noen flere som har gjort det samme?

Lenke til kommentar
De sier her at lanseringsdato på WP7 er 21.oktober, da tviler jeg sterkt på at noen rekker å lansere en telefon med OSet på før Desire HD kommer ut.

HTC skal iallefall markeds release 2.stk WP7 telefoner i November . Shubert og Mozart ( HTC HD7,HD3 )med QSD8250 . Disse to må jo ha vært engineerings klare lenge (lengre enn Desire HD som får et nyere snapdragon brikkesett MSM8255)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Jeg bestilte Desire HD fra Netcom med Supertalk for 1799,- Totalsum med abonnement ble 3346,-

Det virker jo latterlig billig men jeg håper jeg ikke får en mail fra Netcom med nye priser.

Noen flere som har gjort det samme?

 

2399 med supertalk hos Netcom no. Lavaste totalsum 3947. Men Netcom tar jo 500 kroner for eit nytt nummer, så då blir totalsummen 4446.

Då kan ein jo nesten like godt kjøpe den uten abonnement. 4690 hos Amentio. Bah, blir dyrt dette her... Kanskje eg berre skal kjøpe ein vanlig desire.

Lenke til kommentar

 

2399 med supertalk hos Netcom no. Lavaste totalsum 3947. Men Netcom tar jo 500 kroner for eit nytt nummer, så då blir totalsummen 4446.

Då kan ein jo nesten like godt kjøpe den uten abonnement. 4690 hos Amentio. Bah, blir dyrt dette her... Kanskje eg berre skal kjøpe ein vanlig desire.

 

Jeg ser greia, men da jeg bestilte med Supertalk rett etter telefonen ble lagt ut til forhåndsbestilling ble totalsum 3346,- De endret prisen etter at jeg bestilte. Nytt nummer er forresten 200kr. Jeg har uansett ikke planlagt å bruke Supertalk, enten ringer jeg netcom å får operatørlåsen eller så bruker jeg unlockhtcsim eller no sånn. Jeg har OneCall fra før og er fornøyd med det, også la de jo akkurat 400mb inn i folkepakka :) (Selvfølgelig bestilte jeg gavepakka for 199,- FRI bruk resten av året)

 

Noen som har funnet ut om telefonen filmen 720p i 30 fps?

Edit:

Googla specs til Desire HD, den skyter tilsynelatende i 30fps:

 

http://hemorrdroids.net/confirmed-htc-desire-hd-video-recording-720p-30fps-is-released-into-the-wild-improvment-on-the-htc-desire-maybe/

Endret av jocce
Lenke til kommentar

Har Desire HD og Z Swype-teknologi? Og vet noen om det er mulig å legge inn egne ord i dette programmet? Om jeg skal gå for Desire HD er jeg avhengig av en slik teknologi for å gidde å skrive sms og epost. Har en Motorola Milestone nå, og har blitt avhengig av tastatur egentlig. Men grunnet latterlig dårlige softwareoppdateringer og sløv kundeservice vurderer jeg nå HTC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

På Chess sine sider så står det at levering er 15 oktober. NetCom 26 oktober. Håper selvfølgelig på 15 oktober, men jeg tror at NetCom er litt mer realistiske. Jeg har dog forhåndsbestillt hos både NetCom og Chess, så vi får vente og se hvem som er raskest!

 

 

Jeg har bestilt fra Komplett.no og der står det at forventet sendingsdato er 9 oktober fra dem. Noe som vil si at jeg kansje har den den 12-13 okt :)

Gleder meg som en unge til å få den :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Står at de får den inn 15. oktober (ubekreftet dato), så regner med at de ikke får den før alle andre... :)

 

 

Det står det nå ja :) men jeg forhåndsbestilte fra den første "dosen" med telefoner som var på kun 40 elns ? De ble forhåndsbestilt på kun noen timer ^^ :D

Lenke til kommentar

Står at de får den inn 15. oktober (ubekreftet dato), så regner med at de ikke får den før alle andre... :)

 

 

Det står det nå ja :) men jeg forhåndsbestilte fra den første "dosen" med telefoner som var på kun 40 elns ? De ble forhåndsbestilt på kun noen timer ^^ :D

 

Ok, kanskje du er heldig, men hadde ikke vært for optimistisk ;)

Lenke til kommentar
Nytt nummer er forresten 200kr.

 

Tildel meg nytt mobilnummer

Minste totalpris i 12 måneder og telefon koster til sammen kr. 4446

(inkluderer etableringsgebyr 499.00)

 

Jeg vil flytte mitt nummer til NetCom

Minste totalpris i 12 måneder og telefon koster til sammen kr. 4147

(inkluderer etableringsgebyr 200.00)

 

:)

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...