Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Mulig at jobben skal få beskjed om å kjøpe denne til meg, fikk hero når den kom ut men det begynner jo å bli en stund siden.

 

Men en ting jeg lurer på, hvor er den optiske scrollesaken? Som kom på Desire for å ta over for rullehjulet Hero hadde..

 

Den er ikke der. Synes det er litt synd, men til gjenggjeld er skjermen såpass stor at det kanskje ikke er nødvendig :) Har ikke følt noe for det de gangene jeg har brukt f eks HD2, selv om jeg er svært fan av det ved tekstskriving på f eks Desire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå har HTC lastet opp en ny video hvor de sier "High-res" isteden for SLCD... Men sånn jeg har forstått det så er SLCD et merkenavn, så kanskje de bruker samme teknologien i skjermen, men at det ikke er Sony som produserer skjermen, så de ikke kunne bruke ordet SLCD... Hvem veit:p De fleste som har brukt telefonen sier jo at skjermen ser bra ut!

Lenke til kommentar

Når kan man forvente at Telenor starter forhåndssalg av Desire HD? Sendte dem en mail for en uke siden og spurte, men de har ikke giddet å svare.. :ermm:

 

Bruker telenor å ha forhåndsalg? trudde de alltid ventet til mobilene kom ut

 

Takk! Det visste jeg ikke.

 

1-0 til icejackq over Telenor kundeservice!

Lenke til kommentar

Når kan man forvente at Telenor starter forhåndssalg av Desire HD? Sendte dem en mail for en uke siden og spurte, men de har ikke giddet å svare.. :ermm:

 

Bruker telenor å ha forhåndsalg? trudde de alltid ventet til mobilene kom ut

 

Takk! Det visste jeg ikke.

 

1-0 til icejackq over Telenor kundeservice!

 

Var nettopp og spurte Telenor. De skulle få den inn i november. Kjøper selvsagt ikke der.

 

Jan

Lenke til kommentar

Uffda. Mangel på super skjerm og bra kamera er definitivt hardt å svelge.

 

Min mening er at om man er over middels interessert i foto så bruker man seriøst ikke et mobilkamera med dagens teknologi til å ta vare på livet minner. Jeg har sett voksne mennesker ta familiebilder med iPhone 2 gen, for meg er det flaut.

 

Om man skal ta bilder for å opplaste til facebook osv, ja da fungerer dette kamera bra det også, selv om det er "hakket" dårligere enn diverse andre mobilkameraer. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...