Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Ifølge det jeg har lest meg frem til, så kan folk fortelle (de som har testet den) at skjermen så veldig bra ut... om han heter det ene eller det andre blir kanskje litt likegyldig for min del, bare den ser godt ut og fungerer bra! Men det blir spennende å se, jeg KLØR i fingrene etter å teste denne telefonen, og er meget spent på unibody konseptet med aluminium. Ja, jeg har holdt og kjent på HTC Legend, men den kan jo ikke sammenlignes med denne smile.gif

 

Og jeg forstår det slik at amobil har tatt en titt på den, derav "sniktitten" deres, så det hadde jo vært interessant om de fulgte med på tråden og eventuell kom med noen innspill som f eks hvordan de opplevde skjermen. Men de avventer vel til en større og bedre artikkel om telefonen, hva vet jeg!

 

Da var telefonen bestilt :)

Kostet 1000kr med netcom iconnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge det jeg har lest meg frem til, så kan folk fortelle (de som har testet den) at skjermen så veldig bra ut... om han heter det ene eller det andre blir kanskje litt likegyldig for min del, bare den ser godt ut og fungerer bra! Men det blir spennende å se, jeg KLØR i fingrene etter å teste denne telefonen, og er meget spent på unibody konseptet med aluminium. Ja, jeg har holdt og kjent på HTC Legend, men den kan jo ikke sammenlignes med denne smile.gif

 

Og jeg forstår det slik at amobil har tatt en titt på den, derav "sniktitten" deres, så det hadde jo vært interessant om de fulgte med på tråden og eventuell kom med noen innspill som f eks hvordan de opplevde skjermen. Men de avventer vel til en større og bedre artikkel om telefonen, hva vet jeg!

 

Da var telefonen bestilt :)

Kostet 1000kr med netcom iconnet.

 

Bestilt fra komplett, siden jeg gjerne vil beholde abonnementet mitt ;)

ble vel nesten 5k, men jaja :)

Lenke til kommentar

Ifølge det jeg har lest meg frem til, så kan folk fortelle (de som har testet den) at skjermen så veldig bra ut... om han heter det ene eller det andre blir kanskje litt likegyldig for min del, bare den ser godt ut og fungerer bra! Men det blir spennende å se, jeg KLØR i fingrene etter å teste denne telefonen, og er meget spent på unibody konseptet med aluminium. Ja, jeg har holdt og kjent på HTC Legend, men den kan jo ikke sammenlignes med denne smile.gif

 

Og jeg forstår det slik at amobil har tatt en titt på den, derav "sniktitten" deres, så det hadde jo vært interessant om de fulgte med på tråden og eventuell kom med noen innspill som f eks hvordan de opplevde skjermen. Men de avventer vel til en større og bedre artikkel om telefonen, hva vet jeg!

 

Da var telefonen bestilt smile.gif

Kostet 1000kr med netcom iconnet.

 

Bestilt fra komplett, siden jeg gjerne vil beholde abonnementet mitt wink.gif

ble vel nesten 5k, men jaja smile.gif

Beholdt abonnmentet mitt jeg også.

Lenke til kommentar

Har kjørt rommet i ca hele dag i dag ( Desire hd rom ) på min hd2 og ja, merkbart nytelse å se på ! Alt er jo på en måte litt bedre enn forrige sense ! Gled dere ! wink.gif

 

Off, får bare vondt i magen nå av å tenke på at den er et stykke unna enda tongue.gif

Fikk beskjed av netcom at de kommer slutten av oktober, når jeg bestilte min.

Lenke til kommentar

Tskui: nor50 er ikke alene når det kommer til dette. Jeg føyer meg inn i rekken av de som mener denne tråden skal omhandle selve telefonen - ikke hvilket abonnement, pris eller når en bruker tror han får den. Veldig mange andre produkttråder lik denne har blitt erstattet av en versjon2-tråd fordi noen fyller den med ting som ikke omhandler produktet. La oss ikke gjøre det samme med denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...