Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart viss det blir sånn, jeg hadde lett bestilt hos chess hadde de markedsført det: "vi får Desire HD først" elns :)

 

 

Det hadde ikke jeg gjort, da det er ingen som kan garantere 100% verken leveringsdato eller hvem som har de først.

 

Jeg bestillte hos Ucan2 og de har bekreftet leveringsdato 26.10 regner nesten med at de kan klare dette, siden jeg aldri har hørt om Ucan2 og sikkert mange andre som heller ikke har hørt om de.

 

Vel, jeg regner uansett med at de har bestillt inn en del fra leverandør og når ikke så mangen vet om de så har de nok telefoner når 26 kommer.

 

Med forbehold om at Leverandør/Importør får tak i nok telefoner til de firmaene som skal ha.

Lenke til kommentar

Kan denne tråden døpes om til "HTC Desire HD - Når, hvor og til hvilken pris?"? (Ja, det er et seriøst spørsmål og ikke bare sutring over trådens nåværende funksjon.)

 

Jeg er interessert i denne telefonen og kommer sannsynligvis til å kjøpe den, men som sagt er det selve telefonen jeg er interessert i, ikke hvem som får den først, til hvilken pris, med hviklet abonnement, osv,.

 

Det er bare irriterende å åpne denne tråden i håp om at det er noen som har ny informasjon om hvordan den er eller andre spennende nyheter om den, men heller bli møtt av et par sider med spekulasjoner om når den kan komme og hvilke butikker som har best rykte på seg til å levere når de sier de skal.

 

 

En "Generell diskusjon"-tråd er utvilsomt en bra ting, men skal den ha noen nytte så er det best om infoen i den også omhandler telefonen og at den kan gi nytte feks etter at telefonen er kommet. De siste sidene her kunne like gjerne vært en diskusjon på en random irc-kanal, noe jeg mener de absolutt burde ha vært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå bestilt telefonen hos netcom. Der står det fortsatt at den forventes inn 26.10. Vil det si at jeg er en av de som får telefonen i første pulje, eller er det mulig at alle de første allerede er bestilt og at jeg må vente på andre parti? Jeg vet det er litt off topic, men det ser ut til at jeg ikke er den første. er bare så utrolig gira på å få denne så fort som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Ahh, kom igjen nå HTC...gjør det rette og push ut disse telefonene til rett tid! Merker Windows Phone 7 nærmer seg med stormskritt, og jeg er ikke lei å be om det kommer en telefon med WP7 som kan matche Desire HD nå i slutten av denne måneden, eller i November!

 

Dette blir spennende! En drøm å være forbruker om dagen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte mail til moobi for å høre om datoendringa fra oktober til desember i chess.no sin nettbutikk. Her er svaret:

 

"Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Det er dessverre forsinkelse i levering, og ny forventet leveringsdato er i desember. Vi beklager forsinkelsen."

 

:(

Lenke til kommentar

HTC Desire HD er bekreftet 26.10.2010 hos Ucan2, regner med at den datoen er den samme hos Netcom?

 

 

Bekreftet kan fort endre seg til ubekreftet, de har sansynligvis fått datoen bekreftet av importør, men hvis Htc får problemer så vil jo dette påvirke den datoen, men vi får krysse fingrer å tær :)

 

Ja. Jeg gikk å ventet i nesten 3 måneder på at de skulle få inn Htc Desire igjen, men avbestilte den da jeg fikk vite at Desiree HD lå like rundt hjørnet. Får inderlig ikke håpe at jeg må vente like lenge nå.

Lenke til kommentar

Søkte opp realease date på google med søkefunksjon 3 siste dager. Ved å krysssjekke de siste skrevne artiklene må konklusjonen bli at de lanserer telefonen 14.oktober i England. Iallefall igjennom Vodaphone.

Eksempler:

 

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-desire-hd-uk-release-date-officially-revealed-721031

 

http://www.product-reviews.net/2010/10/05/htc-desire-hd-official-uk-release-date-and-pre-order/

 

http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile-phone/htc-desire-hd

Endret av jocce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...