Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Har ikke satt meg helt inn i denne skjermdebatten, men sånn som jeg har sett rundt på nettet så har nettopp skjermen blitt snakket varmt om. Blir det ikke samme skjem som sitter i Desire?

De første utgavene av Desire ble vell levert med Amoled, og de de siste leveres med slcd pga knapphet på amoled.

 

 

@ xda

 

because SLCD is a brand not owned by HTC that's why they cant announce it in official commercial because that will get them in trouble you can see all HTC phone never used the world SLCD in any official commercial or BOX.

 

like this video of the desire here they removed AMOLED from the box and didn't add anything!

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SLCD eller ikke så uansett er den bak Super-amoled, "retina" og vanlig amoled. Har lenket til tidligere en batteritest engadget hadde med en amoled desire mot en slcd desire: slcd ga seg når amoled fremdeles hadde 30% batteri igjen. Engadget

Flere som har sett den som sier at skjermen er meget bra så vil se litt flere anmeldelser av det før jeg gidder å bedømme det.. bestilte igår anyway da jeg har ventet på denne siden Evo'n kom :love:

Lenke til kommentar

Har hatt desire med slcd selv og ja, skjermen er veldig bra. Det er det ekstra batterie den tar som bekymrer meg.

 

Har bestilt eg jeg også, tror ikke det blir vanskelig å bli kvitt den om noe annet frister mer når den tid kommer (wp7). Synd Desire HD ikke har kick-stand og hdmi slik som Evo-en har.

 

Edit: kom dobbelt

Endret av hazzie
Lenke til kommentar

Har hatt desire med slcd selv og ja, skjermen er veldig bra. Det er det ekstra batterie den tar som bekymrer meg.

 

Har bestilt eg jeg også, tror ikke det blir vanskelig å bli kvitt den om noe annet frister mer når den tid kommer (wp7). Synd Desire HD ikke har kick-stand og hdmi slik som Evo-en har.

 

Har hatt desire med slcd selv og ja, skjermen er veldig bra. Det er det ekstra batterie den tar som bekymrer meg.

 

Har bestilt eg jeg også, tror ikke det blir vanskelig å bli kvitt den om noe annet frister mer når den tid kommer (wp7). Synd Desire HD ikke har kick-stand og hdmi slik som Evo-en har.

tror det varierer fra telefon til telefon da min Desire med amoled virker dårligere enn andre med bl.a slcd skjerm.. hdmi er ikke såå viktig, synes dlna er en mye bedre funksjon da :)kickstanden er litt synd er borte ja, hadde vært kjekt å ha men kan leve uten den og hehe

Lenke til kommentar

yes!

 

har også lagt inn en ordre på denne telefonen hos netcom, og håper skjermen er av god kvalitet :dribble:

bare en ting jeg lurer på, når jeg mottar tlf; kan jeg ringe inn å åpne sperren på telefonen, mener jeg har lest at netcom ikke sender telefonene sperret lenger?

 

Jeg bestillte min Desire HD 15.September hos netcom. Ringte dem i går og spurte, de sa at man kunne få opperatørlås kode fra deltaservice når man hadde mottatt mobilen...

Det første partiet er på 500 Telefoner og det var forhåndsbestillt 97 av dem i går, det var også Bekrefta dato 26.10.2010. Det var det jeg fikk beskjed om i går hvertfall :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

yes!

 

har også lagt inn en ordre på denne telefonen hos netcom, og håper skjermen er av god kvalitet :dribble:

bare en ting jeg lurer på, når jeg mottar tlf; kan jeg ringe inn å åpne sperren på telefonen, mener jeg har lest at netcom ikke sender telefonene sperret lenger?

 

Jeg bestillte min Desire HD 15.September hos netcom. Ringte dem i går og spurte, de sa at man kunne få opperatørlås kode fra deltaservice når man hadde mottatt mobilen...

Det første partiet er på 500 Telefoner og det var forhåndsbestillt 97 av dem i går, det var også Bekrefta dato 26.10.2010. Det var det jeg fikk beskjed om i går hvertfall :-)

 

Awesome! gleder meg enormt :love:

Lenke til kommentar

yes!

 

har også lagt inn en ordre på denne telefonen hos netcom, og håper skjermen er av god kvalitet dribble.gif

bare en ting jeg lurer på, når jeg mottar tlf; kan jeg ringe inn å åpne sperren på telefonen, mener jeg har lest at netcom ikke sender telefonene sperret lenger?

 

Jeg bestillte min Desire HD 15.September hos netcom. Ringte dem i går og spurte, de sa at man kunne få opperatørlås kode fra deltaservice når man hadde mottatt mobilen...

Det første partiet er på 500 Telefoner og det var forhåndsbestillt 97 av dem i går, det var også Bekrefta dato 26.10.2010. Det var det jeg fikk beskjed om i går hvertfall :-)

 

Awesome! gleder meg enormt wub.gif

 

Jeg er en av demdribble.gif

Lenke til kommentar

Håper at dere som har bestillt ikke må vente like lenge som jeg gjorde på min Desire. Bestillte Desire før lansering av mobilen, og den fikk vel 2 nye lanseringsdatoer. Det var en laaaang tid å vente...

 

Lurer veldig på om jeg skal bytte ut Desire nå, eller vente å se hva HTC lansere på nyåret. Veldig førnøyd med min Desire, eneste minus her er den interne lagringsplassen, den er ALT for liten, godt å se at det har blitt bedre på Desire HD.

 

Er også litt skeptisk til batteriet den leveres med, men holder det en dag med mitt bruk, som er ganske mye er jeg happy.

 

Veldig positiv til HTCsense nettsiden også, liker at de gir brukeren den ekstra sikkerheten det gir inkludert med produktet. DLNA er også hjertelig velkommen.. :thumbup:

 

 

Det som frister aller mest er nye Sense, så blir nok ikke lenge til det havner på min Desire.

Lenke til kommentar

Håper at dere som har bestillt ikke må vente like lenge som jeg gjorde på min Desire. Bestillte Desire før lansering av mobilen, og den fikk vel 2 nye lanseringsdatoer. Det var en laaaang tid å vente...

 

Lurer veldig på om jeg skal bytte ut Desire nå, eller vente å se hva HTC lansere på nyåret. Veldig førnøyd med min Desire, eneste minus her er den interne lagringsplassen, den er ALT for liten, godt å se at det har blitt bedre på Desire HD.

 

Er også litt skeptisk til batteriet den leveres med, men holder det en dag med mitt bruk, som er ganske mye er jeg happy.

 

Veldig positiv til HTCsense nettsiden også, liker at de gir brukeren den ekstra sikkerheten det gir inkludert med produktet. DLNA er også hjertelig velkommen.. :thumbup:

 

 

Det som frister aller mest er nye Sense, så blir nok ikke lenge til det havner på min Desire.

 

Apropos lagringsplass lurer jeg på hvordan de får plass til et detaljert verdenskart + mye mer på den lille plassen, GPS-delen, altså.

 

Noen som vet dette?

Lenke til kommentar

Håper at dere som har bestillt ikke må vente like lenge som jeg gjorde på min Desire. Bestillte Desire før lansering av mobilen, og den fikk vel 2 nye lanseringsdatoer. Det var en laaaang tid å vente...

 

Lurer veldig på om jeg skal bytte ut Desire nå, eller vente å se hva HTC lansere på nyåret. Veldig førnøyd med min Desire, eneste minus her er den interne lagringsplassen, den er ALT for liten, godt å se at det har blitt bedre på Desire HD.

 

Er også litt skeptisk til batteriet den leveres med, men holder det en dag med mitt bruk, som er ganske mye er jeg happy.

 

Veldig positiv til HTCsense nettsiden også, liker at de gir brukeren den ekstra sikkerheten det gir inkludert med produktet. DLNA er også hjertelig velkommen.. :thumbup:

 

 

Det som frister aller mest er nye Sense, så blir nok ikke lenge til det havner på min Desire.

 

Apropos lagringsplass lurer jeg på hvordan de får plass til et detaljert verdenskart + mye mer på den lille plassen, GPS-delen, altså.

 

Noen som vet dette?

 

Man legger deler av ROM'en inn på SD kort, så har fått anbefalt at man har et raskt SD kort om man skal legge inn Sense HD på Desire.

Lenke til kommentar

Man lagerer hele kartdelen på minnekortet, hele poenget er da at den laster ikke ett pip lokalt slik at kartet er mye raskere enn nedlastings løsningene. Mer usikker på hvordan den håndterer feks "bensinstasjoner" o.l. om dette da hentes ned i samme pakka, eller om lokal info om feks butikker må lastes der og da.

Lenke til kommentar

Man lagerer hele kartdelen på minnekortet, hele poenget er da at den laster ikke ett pip lokalt slik at kartet er mye raskere enn nedlastings løsningene. Mer usikker på hvordan den håndterer feks "bensinstasjoner" o.l. om dette da hentes ned i samme pakka, eller om lokal info om feks butikker må lastes der og da.

 

 

Det er dette jeg også lurer på. Jeg vil jo ikke betale for underveis nedlasting.

 

Jeg tenkte forresten ikke på at mobilen har minnekort med, og at kartet kanskje ligger på det. Da blir tilleggsspørsmålet hva man gjør om man bytter til større minnekort. En enkel sak å få med det som ligger på medfølgende minnekort, over på et nytt, tro?

 

Jan

Lenke til kommentar

Ser at mobilen filmer i HD 720p. Er det 30 fps på denne også som Iphone 4 og Samsung Galaxie S ? Mobilen ser veldig fin ut. Hadde en Samsung G S med en flott super amoled skjerm. Her var batteri kapasiteten veldig bra. Mobilen fungerte veldig bra, fin til å se film på. Men så ble den selvfølgelig stjålet så nå må jeg ha en ny. Tenkte kanskje litt på denne eller så blir det Samsung igjen.

Lenke til kommentar

Man lagerer hele kartdelen på minnekortet, hele poenget er da at den laster ikke ett pip lokalt slik at kartet er mye raskere enn nedlastings løsningene. Mer usikker på hvordan den håndterer feks "bensinstasjoner" o.l. om dette da hentes ned i samme pakka, eller om lokal info om feks butikker må lastes der og da.

 

 

Det er dette jeg også lurer på. Jeg vil jo ikke betale for underveis nedlasting.

 

Jeg tenkte forresten ikke på at mobilen har minnekort med, og at kartet kanskje ligger på det. Da blir tilleggsspørsmålet hva man gjør om man bytter til større minnekort. En enkel sak å få med det som ligger på medfølgende minnekort, over på et nytt, tro?

 

Jan

 

Om du ser på HTC sin egen introduksjon (video ligger i første post), så kommer det egentlig frem at kartene ikke bruker noe cash underveis. På spesifikasjonene står det også at det er "Internal GPS antenna", så du skal selvfølgelig ikke betale for å laste ned informasjon da underveis. Regner med at dette løses VELDIG greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...