Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke installere oppdateringen ? trykker på install men telefonen bare slår seg av og ingenting skjer ? :(

 

Når du har lastet ned installeringen, og skal installere skrur telefonen seg av en liten stund, før den skrur seg på, og en progressbar vises. Hvis du har lastet ned første update nå, skal du vite at det allerede ligger 2stk tilgjengelig, så last ned begge 2 etter hverandre når du først er i gang. :)

Lenke til kommentar

Bestilte telefonen hos lefdal nå. De skal visstnok komme inn på tirsdag. Da blir den sendt ut et par dager etterpå. Så da har jeg gjerne telefonen 15/11.

Det er takken for å være htc fanboi :p fjerde htc telefonen på rad for meg nå.. ER det trygt å oppgi all Visakort informasjon over telefonbestilling? Synes det er litt skummelt. Oppgi alt nødvendig for å kunne bestille.

Jeg fikk lovnader om at telefonen til og med var sendt fra dem til meg 12.10. Nye lovnader fulgte på om en ny dato og slik gikk det. Tror jeg fikk lovt 4 forskjellige datoer. Viste seg å være bs alt sammen bare for å få solgt telefonen når den først skulle komme. Avbestilte derfor fra Lefdal og bestilte fra Komplett.no - har nå hatt den i 4 dager :)

 

Mener ikke å pisse på bålet ditt, men jeg ville ikke bestilt fra Lefdal (selv om de var blandt de første som fikk inn Desire da den kom..)

 

Har et par ting å klage på faktisk. Ene er at jeg syns volumknappen er litt kørka. Vanskelig å trykke inn. Ikke krise liksom.

 

Andre er mer android problem, at det er touchknapp for kameraknappen.

 

Utenom det er det en strålende telefon :D

Synes ikke noen av disse er et problem. Alt fungerer knirkefritt :)

Lenke til kommentar

Bestilte telefonen hos lefdal nå. De skal visstnok komme inn på tirsdag. Da blir den sendt ut et par dager etterpå. Så da har jeg gjerne telefonen 15/11.

Det er takken for å være htc fanboi :p fjerde htc telefonen på rad for meg nå.. ER det trygt å oppgi all Visakort informasjon over telefonbestilling? Synes det er litt skummelt. Oppgi alt nødvendig for å kunne bestille.

Jeg fikk lovnader om at telefonen til og med var sendt fra dem til meg 12.10. Nye lovnader fulgte på om en ny dato og slik gikk det. Tror jeg fikk lovt 4 forskjellige datoer. Viste seg å være bs alt sammen bare for å få solgt telefonen når den først skulle komme. Avbestilte derfor fra Lefdal og bestilte fra Komplett.no - har nå hatt den i 4 dager :)

 

Mener ikke å pisse på bålet ditt, men jeg ville ikke bestilt fra Lefdal (selv om de var blandt de første som fikk inn Desire da den kom..)

 

Har et par ting å klage på faktisk. Ene er at jeg syns volumknappen er litt kørka. Vanskelig å trykke inn. Ikke krise liksom.

 

Andre er mer android problem, at det er touchknapp for kameraknappen.

 

Utenom det er det en strålende telefon :D

Synes ikke noen av disse er et problem. Alt fungerer knirkefritt :)

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Velger å tro at Lefdal får den i løpet av neste uke. Nå står bestillingen min hos Netcom og Lefal. Tenker å ringe både netcom og moobi igjen i morgen. For fjerde gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg får ikke installere oppdateringen ? trykker på install men telefonen bare slår seg av og ingenting skjer ? :(

 

Når du har lastet ned installeringen, og skal installere skrur telefonen seg av en liten stund, før den skrur seg på, og en progressbar vises. Hvis du har lastet ned første update nå, skal du vite at det allerede ligger 2stk tilgjengelig, så last ned begge 2 etter hverandre når du først er i gang. :)

 

Var det jeg trodde skulle skje, men som sagt slår telefonen seg helt av å blir liggende... har latt den ligg i 5 min bare for å se om det skjer noe.. :S

Lenke til kommentar

Ble lei av netcom sin missvisende og manglende informasjon igår kveld, og endte opp med å bestille fra Lefdal.com

 

På morgenen idag lå det en epost inne om at telefonen var sendt fra deres lager. Håper nå virkelig at de har sendt riktig telefon.

Tviler på det er riktig. Jeg gjorde samme som deg igår, men bestilte over telefon. Telefonen er ventet tirsdag neste uke (ubekreftet), og da vil den bli sendt ca to dager etter. Da har du den på 15/16 nov. om du er "heldig". To uker til å vente med andre ord.

 

Regner vel egentlig med det ja. Ser den fortsatt bare står med "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding"

Hvis den ikke endrer seg til imorgen virker det som om de har funnet ut at det var feil, og trukket sendingen før den ble postlagt.

 

Og selvom det kan ta lang tid fra lefdal.. (Kanskje lengre en Ucan2), så trur jeg det kan være greit med tanke på garanti osv. Ta mest mulig avstand fra Moobi.

(Jobbet på Lefdal før)

Lenke til kommentar

Noen som vet av sjapper i Trøndelag som har telefonen inne?

 

Jeg kjøpte min på Expert på Steinkjer. Kjøpte den med Telenor djuice 75 abonnement, da de ikke hadde den ulåste telefonen på lager. Da fikk jeg telefonen til 3400 kroner. Abonnementet fikk jeg låst opp dagen etter, så nå bruker jeg simkortet og abonnementet fra OneCall, mens Telenor sitt simkort ligger trygt plassert i skuffen! ;)

 

Jeg vet at de har den på Mercursenteret i Trondheim også (de hadde det på mandag ihvertfall). Men der koster den 1000,- mer enn det jeg betalte for den på Expert.

Lenke til kommentar

NetCom fortalte meg at de hadde fått Desire(vanlig) på mandagen. Hun sa at de var ikke sikre på når DHD kom men hun tenkte at de kansje fikk den imorgen, neste uke ellerno. Er helt klar for ny TLF nå. :dribble:

Med andre ord vi er like langt som vi har vært hele tiden. Kanskje neste uke, men det er ikke sikkert. Alt fra Netcom er bare synsing.

Jeg spurte tidligere idag som nevnt tidligere hvorfor tele2 og chess får telefonen fra moobi før oss. Det skulle kunebehandleren ta opp med Salgssjef for nettbutikken. Har ikke fått svar enda, men blir ikke overrasket om jeg ikke får det. Eller "Oi, det visste vi ikke..Den er på vei og du får sporingsnummer når den blir postlagt"

Lenke til kommentar

Jeg får ikke installere oppdateringen ? trykker på install men telefonen bare slår seg av og ingenting skjer ? :(

 

Når du har lastet ned installeringen, og skal installere skrur telefonen seg av en liten stund, før den skrur seg på, og en progressbar vises. Hvis du har lastet ned første update nå, skal du vite at det allerede ligger 2stk tilgjengelig, så last ned begge 2 etter hverandre når du først er i gang. :)

 

Var det jeg trodde skulle skje, men som sagt slår telefonen seg helt av å blir liggende... har latt den ligg i 5 min bare for å se om det skjer noe.. :S

 

 

Merkelig.. Jeg har lastet ned og installert begge, og der skrudde tlf seg av i kanskje 15-30 sekunder maks.. Men 5 minutter? Det var lenge.. Skru på telefonen, hold av knappen inne, og velg "Start på nytt". Da slukker telefonen alle programmene, og du starter opp igjen uten noenting som kjører. Prøv deretter å last ned oppdatering på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg DHD på telebutikken i går, men fikk telefon fra Netcom i dag om jeg var interessert i å få et tilbud på en tlf, når jeg sa jeg hadde kjøpt DHD i går, så sa hun "ja, den har ikke vi på lager før i desember/januar" Trur alle som har bestilt bare burde gå rundt i butikker å se om de har. Moobi er HELT ubrukelig!

Lenke til kommentar

Noen som vet av sjapper i Trøndelag som har telefonen inne?

 

Jeg kjøpte min på Expert på Steinkjer. Kjøpte den med Telenor djuice 75 abonnement, da de ikke hadde den ulåste telefonen på lager. Da fikk jeg telefonen til 3400 kroner. Abonnementet fikk jeg låst opp dagen etter, så nå bruker jeg simkortet og abonnementet fra OneCall, mens Telenor sitt simkort ligger trygt plassert i skuffen! ;)

 

Jeg vet at de har den på Mercursenteret i Trondheim også (de hadde det på mandag ihvertfall). Men der koster den 1000,- mer enn det jeg betalte for den på Expert.

 

Det blir feil å si at du "får telefonen til 3400 kr", da du uansett må ut med en månedlig kostnad for det resterende beløpet på telefonen igjennom det å betale på abonnementet.

 

Jeg gjør aldri slik, jeg casher den ut med en gang. Jeg skal aldri ha noe med telenor eller netcom igjen, ei heller å sette meg i gjeld til de :)

Lenke til kommentar

Noen som vet av sjapper i Trøndelag som har telefonen inne?

 

Jeg kjøpte min på Expert på Steinkjer. Kjøpte den med Telenor djuice 75 abonnement, da de ikke hadde den ulåste telefonen på lager. Da fikk jeg telefonen til 3400 kroner. Abonnementet fikk jeg låst opp dagen etter, så nå bruker jeg simkortet og abonnementet fra OneCall, mens Telenor sitt simkort ligger trygt plassert i skuffen! ;)

 

Jeg vet at de har den på Mercursenteret i Trondheim også (de hadde det på mandag ihvertfall). Men der koster den 1000,- mer enn det jeg betalte for den på Expert.

 

Det blir feil å si at du "får telefonen til 3400 kr", da du uansett må ut med en månedlig kostnad for det resterende beløpet på telefonen igjennom det å betale på abonnementet.

 

Jeg gjør aldri slik, jeg casher den ut med en gang. Jeg skal aldri ha noe med telenor eller netcom igjen, ei heller å sette meg i gjeld til de :)

 

Jeg formulerte meg litt feil der. Jeg fikk den med meg fra butikken for 3400,- I tillegg så kommer jo de 900 abonnementet koster for ett år. Så total sum for telefonen bli 4300,-

 

Og grunnen til at jeg gjorde det slik var at jeg ville ha telefonen på dagen! Jeg bruker heller aldri å gjøre annet enn å cashe ut telefonen der og da, men gjorde et unntak med denne. :)

 

Og jeg er enig med deg i at jeg heller aldri skal ha noe med NetCom eller Telenor. ALDRI! Derfor ligger simkortet fra Telenor nede i en skuff, og der skal det ligge til abonnentet er utløpt (bare som en liten trygghet i tilfelle noe skulle skje med simkortet fra OneCall)! ;)

Endret av Haense
Lenke til kommentar

 

 

Det blir feil å si at du "får telefonen til 3400 kr", da du uansett må ut med en månedlig kostnad for det resterende beløpet på telefonen igjennom det å betale på abonnementet.

 

Jeg gjør aldri slik, jeg casher den ut med en gang. Jeg skal aldri ha noe med telenor eller netcom igjen, ei heller å sette meg i gjeld til de :)

iConnect passer denne mobilen perfekt. Uendelig med data inkludert i mndprisen. Det er viktig på en telefon som Desire HD som er så bra å surfe med (det er jo en mini-pc). Da kan man streame så mye man gidder uten å tenke på hva det koster. Da lønner det seg med iConnect. Da "betaler" man 575 kroner (totalpris første året er 5575 - DHD uten binding er 5000) for et år for uendelig med data og billig min pris.

Endret av vilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...