Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Ble lei av netcom sin missvisende og manglende informasjon igår kveld, og endte opp med å bestille fra Lefdal.com

 

På morgenen idag lå det en epost inne om at telefonen var sendt fra deres lager. Håper nå virkelig at de har sendt riktig telefon.

Tviler på det er riktig. Jeg gjorde samme som deg igår, men bestilte over telefon. Telefonen er ventet tirsdag neste uke (ubekreftet), og da vil den bli sendt ca to dager etter. Da har du den på 15/16 nov. om du er "heldig". To uker til å vente med andre ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Moobi/Netcom historie:

 

Den 15.10.10 sender jeg følgende e-post til Moobi:

Hei.

 

Jeg forhåndsbestilte for en stund siden HTC Desire HD og ser at det fortsatt står at den ventes inn 26.10.10.

Er denne datoen bekreftet sånn at jeg kan vente meg telefonen i posten rundt den 26. oktober?

Svaret jeg fikk den 19.10.10 var da:

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

Det er et en dato som skal være bekreftet, så her venter vi den telefonen inn den datoen, så skal de da bare bli registrert inn her før vi så sender dem ut til de av kundene som har forhåndsbestilt.

Ha en fortsatt fin dag.

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Sendte følgende e-post den 25.10.10:

Hei igjen.

 

Ser nå at det står dato for levering i desember på denne telefonen. Stemmer dette eller vil min forhåndsbestilte telefon bli sendt ut i løpet av uken?

Svaret jeg fikk den 26.10.10 var:

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Vi får denne på lager på fredag og telefonen vil bli sendt til deg da.

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Ny e-post den 02.11.10 fra meg til Moobi:

Hei igjen.

 

Først fikk jeg beskjed om at denne telefonen kom 26. Oktober, så skulle den sendes 29. Oktober. Jeg har fortsatt ikke fått telefon eller info om hva som skjer.

 

I dag blir telefonen jeg nå bruker solgt og jeg er da uten telefon, så sant min HTC Desire HD ikke kommer i posten i dag.

Så nå lurer jeg på hva som skjer? På diverse forum er kunder av dere litt oppgitt fordi de hele tiden får forskjellig info så jeg tror dere burde rydde opp her og komme ut med skikkelig info til de kundene som har forhåndsbestilt denne telefonen.

Svaret fra Moobi som kom den 03.11.10:

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

Vi har dessverre ikke HTC Desire HD på lager enda, men du er blant de som nå står på venteliste. Vi ser at du er en av de som blir prioritert så snart vi har telefonen på lager blir den automatisk sendt til deg.

 

 

Vi beklager overfor deg som kunde.

 

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

 

Jeg måtte kanselere salget av min gode gamle Iphone sånn at jeg har telefon å bruke frem til DHD kommer. Har nå sendt klage til Netcom og en litt krass e-post til Moobi.

 

Jeg bestilte forresten telefonen den 16. september.

Lenke til kommentar

 

Her:

 

http://dt.no/nytte/teknologi/denne-android-kjempen-kan-fjernstyres-1.5771812

 

står det:

 

"Gratisløsningen som HTC skal ha gjort store forbedringer på er ikke tilgjengelig i Norge, og Route 66-varianten som man kan betale lisens for fungerte ikke så godt som vi hadde håpet."

 

Kan det virkelig være slik at gratisløsningen ikke virker i Norge?

Lenke til kommentar

 

Her:

 

http://dt.no/nytte/teknologi/denne-android-kjempen-kan-fjernstyres-1.5771812

 

står det:

 

"Gratisløsningen som HTC skal ha gjort store forbedringer på er ikke tilgjengelig i Norge, og Route 66-varianten som man kan betale lisens for fungerte ikke så godt som vi hadde håpet."

 

Kan det virkelig være slik at gratisløsningen ikke virker i Norge?

 

De er bare dumme som ikke klarer å velge norsk når de registrerer HTC sense. Første menyen for språk viser ikke norsk, men det er åpent for norske brukere.

Lenke til kommentar

Ny e-post fra Moobi nå i dag hvor det står:

Hei

 

Vi skal motta et parti av denne telefonen nå i disse dager, og du er blant de som nå får tilsendt. Så denne tlf bør være hos deg i løpet av neste uke. Du vil motta en mail med sporingsnr så fort dette kommer på pakken.

 

Dessverre har vi ikke fått telefonene til den datoen som først ble opplyst fra produsent, og derfor ble det forsinkelse i leveringen.

 

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Lenke til kommentar

DIgital impuls skrev på facebooken sin igår at de har den inne :)

Takk for tipset. Bestilte over nettet og hentet den i Møllergata 9.

Stort sett samme pris om Lefdal hvor jeg nå har avbestilt.

Nå ser jeg at også Digtial Impuls er tomme så det er nok flere som kan takke deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Ny e-post fra Moobi nå i dag hvor det står:

Hei

 

Vi skal motta et parti av denne telefonen nå i disse dager, og du er blant de som nå får tilsendt. Så denne tlf bør være hos deg i løpet av neste uke. Du vil motta en mail med sporingsnr så fort dette kommer på pakken.

 

Dessverre har vi ikke fått telefonene til den datoen som først ble opplyst fra produsent, og derfor ble det forsinkelse i leveringen.

 

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Skjønner ikke helt dette, jeg har da fått levert telefonen av moobi. Bestilte hos tele2.

Lenke til kommentar

Ny e-post fra Moobi nå i dag hvor det står:

Hei

 

Vi skal motta et parti av denne telefonen nå i disse dager, og du er blant de som nå får tilsendt. Så denne tlf bør være hos deg i løpet av neste uke. Du vil motta en mail med sporingsnr så fort dette kommer på pakken.

 

Dessverre har vi ikke fått telefonene til den datoen som først ble opplyst fra produsent, og derfor ble det forsinkelse i leveringen.

 

 

Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

Skjønner ikke helt dette, jeg har da fått levert telefonen av moobi. Bestilte hos tele2.

 

Dette jeg skriver gjelder bestillinger gjennom Netcom. Jeg vet ikke hvordan dette fungerer, men de mottar vel telefonene ferdig låst / ulåst til de forskjellige leverandørene. Så det er vel bare Netcom som har forsinkelser. Har skrevet en lang mail til Netcom om dette og venter spent på svar fra dem også. :-)

Lenke til kommentar

Forresten er det noen her som vet om noen gode handsfree til HTC? Det medfølgende settet er helt håpløst.

 

Jeg har sett på disse men de er kun til iPhone og ettersom hva jeg har lest på nettet så trengs det en adapter for å få disse til å virke med andre telefoner.

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headsets_mobile_music_504129

 

Helst in-ear typen.

 

Kanskje denne tråden er av interesse: Clicky

 

 

Takker

Lenke til kommentar

Forresten er det noen her som vet om noen gode handsfree til HTC? Det medfølgende settet er helt håpløst.

 

Jeg har sett på disse men de er kun til iPhone og ettersom hva jeg har lest på nettet så trengs det en adapter for å få disse til å virke med andre telefoner.

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headsets_mobile_music_504129

 

Helst in-ear typen.

 

Kanskje denne tråden er av interesse: Clicky

 

 

Takker

 

 

Jeg gikk for sennheiser mm50 igår. det er mic på den, med en enkel knapp for av og på samtaler..som funker som av og på musikkspiller. det står at de er til iphone..

men som forumet sier, sannsynligvis så funker sennheisers MM serie med HTC også.

Lenke til kommentar

Noen som bruker SlideIT som tastatur? På damas desire fungerer det utmerket. Men på min desire HD fungerer ikke ø. æå fungerer. Skriver jeg f.eks møbel så kommer det opp møbel med ø, men når det tastes inn i meldingen eller hva jeg skal si så kommer det opp mobel.

 

Noen andre her som bruker SlideIT?

Lenke til kommentar

Noen som bruker SlideIT som tastatur? På damas desire fungerer det utmerket. Men på min desire HD fungerer ikke ø. æå fungerer. Skriver jeg f.eks møbel så kommer det opp møbel med ø, men når det tastes inn i meldingen eller hva jeg skal si så kommer det opp mobel.

 

Noen andre her som bruker SlideIT?

Nyeste oppdatering fikser ø-problemet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som bruker SlideIT som tastatur? På damas desire fungerer det utmerket. Men på min desire HD fungerer ikke ø. æå fungerer. Skriver jeg f.eks møbel så kommer det opp møbel med ø, men når det tastes inn i meldingen eller hva jeg skal si så kommer det opp mobel.

 

Noen andre her som bruker SlideIT?

 

 

Kjør en "system software updates", det har kommet en patch fra HTC som fikser det ;)

 

Jeg har build 1.32.405.6 og det fungerer som det skal.

Lenke til kommentar

Jippi! No skal eg på kiwi og hente pakken. Spørsmålet er om det er Desire eller Desire HD.

Bestilte frå Ucan2.

 

*håpe håpe håpe*

 

 

Fitte! Det var vanlig Desire.

 

ÅÅÅÅÅÅÅh!

 

Glad jeg ikke bestilte derfra, ble fristet til det etter at den ene selgeren til ucan2 sa hvor billig man kunne få telefonen derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...