Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter endelig å ha opplevd fantastisk kundeservice hos Netcom er jeg nå i besittelse av Desire HD, levert av Telebutikken på Strømmen storsenter. Netcom har rettet opp inntrykket, men kommer aldri, aldri mer til å ha noe med Moobi å gjøre.

 

Så det er mulig å få ordnet Desire HD via Telebutikken med abonnement? så prisen ikke faller på 5000,-, men på kanskje noen lapper? Det er viktig for meg, ettersom at jeg ikke har råd til å betale så mye for øyeblikket.

 

Har en Desire HD bestillt hos Netcom/moobi selv, men det er jo bare styr med dem.

Lenke til kommentar

Fant ut at de hadde fått in DHD på den lokale expert sjappa her, dog telenorlåst. Noen som vet om det går an å få kode til å låse opp telefonen fra telenor?

 

Skal vel bare være å ringe 09000 så fikser de det for deg.

Ja det jeg kanskje trodde og, men de på expert sa det ikke gikk, eller at det kosta 600,-. Noen som har gjort dette som kan bekrefte/avbekrefte?

Jeg kjøpte min på telekiosken. Den var telenor låst ringte 09000 i løpet av 3 min i tlf var den låst opp:-)

Lenke til kommentar

Noen som hører på podcast, og som kan anbefale et program?

 

Var veldig mange å velge mellom så greit og høre om noen har prøvd ut noen og funne noe som er bra.

bruker doggcatcher, koster pæng vel og merke.. Har bare prøvd den, da jeg er veldig fornøyd med den har jeg ikke giddet å prøve noe annet..

Lenke til kommentar

Fant ut at de hadde fått in DHD på den lokale expert sjappa her, dog telenorlåst. Noen som vet om det går an å få kode til å låse opp telefonen fra telenor?

 

Skal vel bare være å ringe 09000 så fikser de det for deg.

Ja det jeg kanskje trodde og, men de på expert sa det ikke gikk, eller at det kosta 600,-. Noen som har gjort dette som kan bekrefte/avbekrefte?

Jeg kjøpte min på telekiosken. Den var telenor låst ringte 09000 i løpet av 3 min i tlf var den låst opp:-)

 

Funker vel og merke bare hvis du har 12 mnd binding til telenor.

Lenke til kommentar

Ja, jeg gidder ikke å kjøpe HTC Desire HD før det er en viss sjangs for at jeg kan få litt ekstra innhold på den. Noen ganger kan det lønne seg å vente litt folkens! Tenk å få mobilen til den knalldeilige naboen med alt innhold???!!! Nei folkens, ingen vits å stresse. NetCom fikser biffen.

 

Der må jeg nok skuffe deg.... NetCUM fikser ikke en dritt!! Totalt uinteressert i å gjøre noe for kundene sine. En gang utfordrer....... og ikke noe mer...HAHAHAHA Eat shit and die NetCUM!

Deilig å få det ut!!

Lenke til kommentar

Fått telefonen :) Lefdal :thumbup:

 

 

Når bestilte du? :O :)

Onsdag kl.19.00 ca. Ble veldig overrasket at den dukket opp på postkontoret. Hadde egentlig ikke regnet med å se den på to uker.

 

 

Men i svarte for noen klovner!!! Jeg bestilte for ca 1 mnd siden og har ikke hørt noenting :-p Jaja, vær glad du fikk den fort :) Satser på at min kommer snart også :D

Lenke til kommentar

Etter endelig å ha opplevd fantastisk kundeservice hos Netcom er jeg nå i besittelse av Desire HD, levert av Telebutikken på Strømmen storsenter. Netcom har rettet opp inntrykket, men kommer aldri, aldri mer til å ha noe med Moobi å gjøre.

 

Så det er mulig å få ordnet Desire HD via Telebutikken med abonnement? så prisen ikke faller på 5000,-, men på kanskje noen lapper? Det er viktig for meg, ettersom at jeg ikke har råd til å betale så mye for øyeblikket.

 

Har en Desire HD bestillt hos Netcom/moobi selv, men det er jo bare styr med dem.

 

Hvis du kjøper den med Iconnect og binding i 12 måneder så havner prisen på 2499,- hos telebutikken. Jeg var så heldig at Netcom fikset omlevering via telebutikken da jeg har vært uten telfon siden 16 August da Moobi hverken klarte å reparere den eller omlevere. Så en stor honør til Netcom for at de faktisk strakk seg langt når de skjønte at deres underleverandør ikke klarte å ordne opp.

Endret av pklethag
Lenke til kommentar

Fått telefonen :) Lefdal :thumbup:

 

 

Når bestilte du? :O :)

Onsdag kl.19.00 ca. Ble veldig overrasket at den dukket opp på postkontoret. Hadde egentlig ikke regnet med å se den på to uker.

 

 

Men i svarte for noen klovner!!! Jeg bestilte for ca 1 mnd siden og har ikke hørt noenting :-p Jaja, vær glad du fikk den fort :) Satser på at min kommer snart også :D

Fort og fort fru blom. Jeg forhåndsbestilte telefonen ca en time etter den ble lagt ut hos netcom (15. september). Har ringt og mast ørten ganger, og til slutt ble jeg lei og bestilte hos lefdal.

Lenke til kommentar

Kjøpte den på onsdag på Telehuset Lagunen!

 

Jeg måtte bytte ut HD2en, da jeg har irritert meg over WM6.5 siden samme dag jeg fikk den "Hvis de bare hadde lagt inn Andrios i stedet, ville denne vært en fantastisk telefon" har vært tankene mine i månedsvis. At MS gidder å engang prøve å ta opp kampen med Android. De har sakket helt akterut, og har ikke sjans.

 

Denne er et enormt steg opp, selv om telefonene er relativt like hva kommer til specs, og for et teknologisk mesterverk :-D. Så responsiv og smooth. Ingen andre telefoner som er på markedet (av de jeg har prøvd) kan måle seg. Kanskje Desire Z?

 

Uansett: Den er vedt alle tusenlappene :-D.

Lenke til kommentar

Fort og fort fru blom. Jeg forhåndsbestilte telefonen ca en time etter den ble lagt ut hos netcom (15. september). Har ringt og mast ørten ganger, og til slutt ble jeg lei og bestilte hos lefdal.

Mente selvfølgelig fort fra Lefdal ;) Men er glad jeg ikke bestilte fra NetCom selv etter den skremmende kundebehandlingen de driver med...

Lenke til kommentar

jeg har /init buggen og det er derfor DHD min er treg som f.... jeg må nesten le når jeg hører hvordan denne telefonen er hyllet opp i skyene og det som skjer dag en er at den tappes for batteri på 6 timer standby.

 

go safe go iphone. det skal ikke være mulig og oppleve slike ting med noe de kaller flagskip. dette er en bug de ikke fikkser ser det ut tuil så visst de ikke får ut fingeren og ordner dette er denne telefonen bare søppel.

 

denne telefonen er ikke å anbefale før dette er fikkset desverre. den er smooth når ikke buggen river i filler telefonen men slike bugs er forbudt på så dyre telefoner.

 

PS: hadde det ikke vært for tipset jeg fikk her om den buggen hadde jeg dratt til komplett og kasta den telefon på han service mannen og bedt hasn koble til et bilbatteri. for det trenger denne telefonen dersom buggen slår inn. har du en lang arbeidsdag der du er uheldig at denne buggen drar igang kan du si adjø til telefonen denne dagen. og det er ikke meninga at man skal gå og sjekke om telefonens bug er i gang hele dagen.

 

for og slå av denne buggen må du restarte telefonen ved at du tar ut batteriet. ingen ting annet fungerer

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

jeg har /init buggen og det er derfor DHD min er treg som f.... jeg må nesten le når jeg hører hvordan denne telefonen er hyllet opp i skyene og det som skjer dag en er at den tappes for batteri på 6 timer standby.

 

go safe go iphone. det skal ikke være mulig og oppleve slike ting med noe de kaller flagskip. dette er en bug de ikke fikkser ser det ut tuil så visst de ikke får ut fingeren og ordner dette er denne telefonen bare søppel.

 

denne telefonen er ikke å anbefale før dette er fikkset desverre. den er smooth når ikke buggen river i filler telefonen men slike bugs er forbudt på så dyre telefoner.

 

PS: hadde det ikke vært for tipset jeg fikk her om den buggen hadde jeg dratt til komplett og kasta den telefon på han service mannen og bedt hasn koble til et bilbatteri. for det trenger denne telefonen dersom buggen slår inn. har du en lang arbeidsdag der du er uheldig at denne buggen drar igang kan du si adjø til telefonen denne dagen. og det er ikke meninga at man skal gå og sjekke om telefonens bug er i gang hele dagen.

 

for og slå av denne buggen må du restarte telefonen ved at du tar ut batteriet. ingen ting annet fungerer

Den er kjip.. opplevd det to ganger selv men tok restart med engang og har ikke hatt det siden tirsdag.. dette er en froyo bug, er en stoor tråd på xda..

Lenke til kommentar

Min tålmodighet med Netcom/moobi gikk ut i går kveld, så jeg tok meg da en ringerunde rundt til forskjellige butikker, å jeg fant ut at Telekiosken på strømmen storsenter hadde Desire HD inne. Så sendte mail til Netcom og avbestillt hos dem, og holdt av en hos Telekiosken. Og jeg er nå en stolt eier av denne mobilen >_^ For et beist!

 

Sånn det var og forstå hadde de 1 igjen når jeg dro(30 min siden)

Endret av Nrt
Lenke til kommentar

Siden Moobi er i vinden her for tiden, her er min historie med dem:

 

Kjøpte telefonen via chess sin nettbutikken den dagen telefonen ble lansert der. Det gikk ikke lang tid før både første og andre utsettelse var ett faktum. Bestemte meg for å bestille fra komplett etter å ha snakket med dem på telefonen og samtidig avbestille fra Moobi/chess. Jeg fikk umiddelbart en E-post med bekreftelse på at telefonen var avbestilt. Alt vell tenkte jeg.

 

Telefonen kom fra komplett på mandag og livet var flott. Så kom jeg til å tenke på, hvor er pengene fra moobi? Joda, de var reservert inn på kontoen min. Flott tenkte jeg.

 

Dagen der på skjønte jeg ingenting, ca 5000 kroner manglet fra kontoen min og jeg tok kontakt med banken. Det viser seg da at moobi har trekt pengene tilbake! :hmm:

 

Tok en telefonen til en hyggelig dame hos chess som skulle sjekke opp saken og gi meg ett svar. Hun ringte 10 min senere og sa at økonomi avdelingen hos moobi var stengt og jeg skulle få ett svar på torsdag, det svaret kom aldri. I går ringte jeg derfor igjen chess, de beklaget og sa at de ikke hadde fått ett svar fra moobi enda. Neihei tenkte jeg, fikk nummeret til moobi og ringte derfor dit. Han jeg snakket med kunne ikke skjønne at jeg hadde avbestilt mobilen da han ikke fant en bekreftelse på det, jeg sa klart ifra hvem jeg hadde fått bekreftelse på avbestillingen fra og når. Han ba meg vente litt og kom tilbake med at "Joda, den var avbestilt". Jaha svarer jeg, så hvor er pengene mine og hvorfor betalte dere dem ut for å så ta dem tilbake igjen? Jeg har snakket med chess og de venter enda på svar fra dere. Dette kunne han ikke svare på, men ba meg vente litt til mens han snakket med noen. Han kommer tilbake og sier at han må sende økonomi en mail. Da ble jeg relativt sint og ba dem ringe meg personlig fra økonomi avdelingen da de verken kan levere varen (som jeg avbestilte), hadde trekt tilbake en betaling de ikke i første omgang ikke har lov til å trekke ut fra kontoen min...

 

Avventer spent ett svar på mandagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...