Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

 

Hei alle sammen!

 

Har aldri sett maken. Trodde jeg kunne få vite noe mer om erfaringene folk har med DHD men istedenfor så er det bare klaging og syting i forhold til Netcom og andre. Alt bare dreier seg om sporingsnummer, har den kommet, nei ikke nå, jeg klarer ikke å vente, kjøper i byen, jeg avbestiller, ubekreftet dato osv. osv. Så slitsomt å så barnslig bare å høre om disse desperate utsagn. Det høres av og til ut som om det dreier seg om liv og død. Dere fleste av dere har hatt og eller har gode mobiler så hvorfor så mye mas? dere bør opprette en egen klage tråd som har bare med klaging å gjøre på sporing, netcom osv. Bare vent mobilen kommer når den kommer.

 

Du er fra og med nå min nye helt.

 

Stilig at helten din er en som klager over at det er så mye klaging.

Det er litt herlig at en som ønsker at tråden skal være mer rettet mot erfaringer med telefonen, bidrar med enda en post som handler om akkurat det han ikke ønsker diskusjonen skal handle om.

 

Det jeg skrev var ingen klage kun en bemerkning på 2 dagers gjentagelser. Hvis mine, som du kaller det klager, har vart repetert i 2 dager nonstop så ville jeg ha vart enig.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste fra Facebook

 

"Få Mest Mulig ut av NetCom

Hei!

Jeg har ikke sagt at vi ikke har bestilt HD.

Vil bare bringe på det rene at både HTC Desire og HTC Desire HD er bestilt. Misforståelsen jeg nevnte tidligere i dag, var angående hva som var ankommet på lager, og altså ikke hva som er best...ilt.

10.desember gjelder NYE bestillinger, ikke alle som bestilte da det sto forventet 26.10. Jeg håper virkelig på en avklaring i morgen.

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

 

EDIT: Kanskje de "klarsynte" fikk rett denne gangen likevel :whistle:

Det er bra at mange her også poster på FB til Netcom, da blir det nok fart på sakene. Regner med at vi får et ordentlig svar imorgen. Har jo tatt av med folk som kommer ut nå og sier hvor misfornøyde de er.

 

Hei alle sammen!

 

Har aldri sett maken. Trodde jeg kunne få vite noe mer om erfaringene folk har med DHD men istedenfor så er det bare klaging og syting i forhold til Netcom og andre. Alt bare dreier seg om sporingsnummer, har den kommet, nei ikke nå, jeg klarer ikke å vente, kjøper i byen, jeg avbestiller, ubekreftet dato osv. osv. Så slitsomt å så barnslig bare å høre om disse desperate utsagn. Det høres av og til ut som om det dreier seg om liv og død. Dere fleste av dere har hatt og eller har gode mobiler så hvorfor så mye mas? dere bør opprette en egen klage tråd som har bare med klaging å gjøre på sporing, netcom osv. Bare vent mobilen kommer når den kommer.

 

Det må vel kunne gå an å diskutere leveringssituasjonen under generell diskusjon siden telefonen for tiden er svært vanskelig å få tak i?

 

Tråden blir vel heller ikke noe bedre av at du skal fortelle hvor barnslige vi er?

 

Kikk gjerne innom denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272493

 

Til deg som lurte på det med micro usb:

Du kan bruke den gamle laderen, men du må bytte til ledning med micro usb plugg. Verken ledning eller lader trenger nødvendigvis å være fra HTC, men det følger med en ledning med telefonen som passer i den gamle laderen din.

Endret av oleanl
Lenke til kommentar

Siste fra Facebook

 

"Få Mest Mulig ut av NetCom

Hei!

Jeg har ikke sagt at vi ikke har bestilt HD.

Vil bare bringe på det rene at både HTC Desire og HTC Desire HD er bestilt. Misforståelsen jeg nevnte tidligere i dag, var angående hva som var ankommet på lager, og altså ikke hva som er best...ilt.

10.desember gjelder NYE bestillinger, ikke alle som bestilte da det sto forventet 26.10. Jeg håper virkelig på en avklaring i morgen.

Mvh Ellen Vis mer

for 11 minutter siden"

 

EDIT: Kanskje de "klarsynte" fikk rett denne gangen likevel :whistle:

Det er bra at mange her også poster på FB til Netcom, da blir det nok fart på sakene. Regner med at vi får et ordentlig svar imorgen. Har jo tatt av med folk som kommer ut nå og sier hvor misfornøyde de er.

 

Hei alle sammen!

 

Har aldri sett maken. Trodde jeg kunne få vite noe mer om erfaringene folk har med DHD men istedenfor så er det bare klaging og syting i forhold til Netcom og andre. Alt bare dreier seg om sporingsnummer, har den kommet, nei ikke nå, jeg klarer ikke å vente, kjøper i byen, jeg avbestiller, ubekreftet dato osv. osv. Så slitsomt å så barnslig bare å høre om disse desperate utsagn. Det høres av og til ut som om det dreier seg om liv og død. Dere fleste av dere har hatt og eller har gode mobiler så hvorfor så mye mas? dere bør opprette en egen klage tråd som har bare med klaging å gjøre på sporing, netcom osv. Bare vent mobilen kommer når den kommer.

 

 

Det er klart folk blir forbannet når Netcom hadde bekreftet levering 26.10 og når man ringer til dem etter denne datoen og får tusen forskjellige svar om leveringsdato.

 

Det er bare bra at dette blir diskutert sånn at vi kan få en avklaring på dette ifra Netcom.

 

Men du er kanskje en sånn kunde som ikke bryr seg så mye om å få produkter du bestiller til lovt dato? uansett om det går dager, uker eller måneder?

 

Hadde alle vært sånn, hadde ikke verden gått fremover og vi hadde sittet i steinalderen og dunket hverandre med klubber i hodet hver gang vi hadde noe å si.

 

Det som er barnslig her er at Netcom gir ufullstendige opplysninger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå har jeg lekt en del med telefonen.

 

Det er en minimal sprekk mellom batteri lokk og deksjell på under 1mm. På min er også høytaller coveret i front litt trykt inn på den ene siden.

 

Etter 4 timer og 26 minutter (3 timer og 28 minutter med hard bruk) så gikk batteriet ned til 10%.

Wi-Fi har vert aktivt hele tiden og i de 3,5 timene så har jeg oppdatert OS, lastet ned og avinstallert apps, surfet på nettet, testet GPS, mail, spillt det medfølgende spillet (Teeter) i ca 35 minutter og snakket i ca 20 minutter på Skype.

 

Jeg kan ikke si at jeg er skuffet over batteri tiden da dette er min første utladning av batteriet.

Lenke til kommentar

Nå når alle telefoner får micro USB, er en micro USB lader en micro USB lader? Kan jeg foreksempel bruke min Nokia USB billader eller f.eks reiselader til å lade min Desire HD? Eller en annen lader til et annet telefon merke?

 

Eller bør man kjøpe laderene som er laget av HTC? Er det noen forskjell i spenning osv? Kan man gjøre skade ved å bruke feil USB lader?

 

Og kan man bruke hvilken som helst USB kabel til telefonen?

 

Tror i ihvertfall du kan bruke hvilken som helst usb port. Usikker på om det er forskjell i selve kabelen, men det tviler jeg sterkt på. 5 V er maks ut i fra en usb uansett.

 

Christian

 

Hva med Nokia bil laderen og de andre nokia laderene jeg har?

 

Er det noen som vet dette sikkert?

Lenke til kommentar

Nå når alle telefoner får micro USB, er en micro USB lader en micro USB lader? Kan jeg foreksempel bruke min Nokia USB billader eller f.eks reiselader til å lade min Desire HD? Eller en annen lader til et annet telefon merke?

 

Eller bør man kjøpe laderene som er laget av HTC? Er det noen forskjell i spenning osv? Kan man gjøre skade ved å bruke feil USB lader?

 

Og kan man bruke hvilken som helst USB kabel til telefonen?

 

Tror i ihvertfall du kan bruke hvilken som helst usb port. Usikker på om det er forskjell i selve kabelen, men det tviler jeg sterkt på. 5 V er maks ut i fra en usb uansett.

 

Christian

 

Hva med Nokia bil laderen og de andre nokia laderene jeg har?

 

Er det noen som vet dette sikkert?

 

Dette er fordelen med standardisering. En micro-USB-kabel er en micro-USB-kabel og ferdig med det, det SKAL komme akkurat det samme ut av alle sammen. Det eneste jeg kanskje hadde vært skeptisk til er ultrabillige kinaladere fra DealExtreme eller tilsvarende. Dersom en (faktisk) CE-godkjent USB-lader ødelegger telefonen din ville jeg tro du sto svært godt i forhold til eventuell erstatningssak.

Lenke til kommentar

Foreslår at alle som har bestilt telefon fra Netcom (aka. Moobi) lager litt fart i denne gruppa: http://www.facebook.com/netcom?ref=ts&v=wall#!/group.php?gid=2467335364&v=wall

 

Tipper det er iallefall like mange her inne som furter fordi de ikke har fått telefonen som det er medlemmer der fra før av, så det kan jo bli gøy...

 

 

Ikke rart vi ikke får telefonene våres når de drikker øl for penga som skulle vært brukt på å bestille de fra HTC :tease:

Lenke til kommentar

Foreslår at alle som har bestilt telefon fra Netcom (aka. Moobi) lager litt fart i denne gruppa: http://www.facebook.com/netcom?ref=ts&v=wall#!/group.php?gid=2467335364&v=wall

 

Tipper det er iallefall like mange her inne som furter fordi de ikke har fått telefonen som det er medlemmer der fra før av, så det kan jo bli gøy...

nå er det gjort fåreslår att dere gjør det samme :thumbup:

Lenke til kommentar

Forresten er det noen her som vet om noen gode handsfree til HTC? Det medfølgende settet er helt håpløst.

 

Jeg har sett på disse men de er kun til iPhone og ettersom hva jeg har lest på nettet så trengs det en adapter for å få disse til å virke med andre telefoner.

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headsets_mobile_music_504129

 

Helst in-ear typen.

Lenke til kommentar

Forresten er det noen her som vet om noen gode handsfree til HTC? Det medfølgende settet er helt håpløst.

 

Jeg har sett på disse men de er kun til iPhone og ettersom hva jeg har lest på nettet så trengs det en adapter for å få disse til å virke med andre telefoner.

http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headsets_mobile_music_504129

 

Helst in-ear typen.

 

Kanskje denne tråden er av interesse: Clicky

Lenke til kommentar

Jeg tok å bestilte hos komplett.no istad...siden det står at de venter inn noen den 16.11, og jeg får penger den 15, så det passer jo greit. Samtidig legger jeg merke til at antall telefoner de "får" inn den 16 minsker og minsker.

 

Vil det faktisk si at de får inn et faktisk antall denne datoen, og at det minsker pr bestilling? Det vil også med andre ord si at komplett ikke får telefoner ifra Moobi at all? :)

 

Grunnen til at det minsker på siden, er fordi folk sitter og bestiller :) Var slik når jeg bestilte min fredag i forrige uke også.

 

De får inn xxx stk Desire HD, og det antallet som minsker på nettsiden er det som er tilgjengelig av det de får inn neste gang.

 

Komplett.no bruker ikke en norsk importør såvidt jeg vet, og de er tydeligvis prioritert over f.eks netcom.

 

 

Så med andre ord: får den om 12 dager!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...