Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-I32CvOAz

Kjempe telefon. Men sliter med WiFi tilgangen. På PCen har jeg fullt utsalg på tråløst, men på :innocent: HDH slår omtrent ikke ut. Er det noen som kan forklate meg hvorfor det er slikt?

Lenke til kommentar

Nå har jeg mottatt min dere og hatt den i noen dager. Jeg vil på ingen måte si at denne nailer iPhone.

Den er ikke raskere og jeg vil si den er mindre følsom. Kanskje du kan gjøre mer ting fritt på denne men bruker opplevelsen er bedre med en iPhone. det er liksom mere flyt på iphonen. denne henger litt etter og skjermen er ikke like presis og svarer ikke konstant når man tar på den.

åpne et word dokument feks og se hva som skjer. den sliter med og scrolle på siden og henger etter. den tiden burde være forbi mener nå jeg.

 

Batteri er oppbrukt etter en dag. Full ladet på morgenen og i skrivende stund har jeg 5 prosent igjen og den skriker etter ladet.

 

Terningkast 2 spør du meg. Ikke verd 5000 spenn men vender meg nok til den også

 

jeg bruker forresten iphone som eksempel her for det er det jeg har hatt den sisste tiden. i tillegg er iphone hat for android brukere men det kan jeg ikke skjønne. trodde det skulle være masse nice apps som gølger med telefonen men man blir møtt med 5 apps som er kart apps du ikke kan slette. 14 google apps til og søke med og masse annet piss som er i veien.

 

dere kan godt si jeg er idiot som mener dette men min mening er at det her er en beta versjon av hva apple har som ikke funker perfekt. litt dårligere på alt men du kan stappe en hell del drit inn på den i tillegg som du like gjerne kunne hatt på en minnepenn til laptoppen din. du må ha en google account her i tillegg? faen jeg vil bruke hotmail og windows live? men nei den er tilpasset google og gmail.

 

smak og behag. men mitt tips er at vil du ha telefon for bruker opplevelse sier jeg gå for iphone.

Endret av crappysam
Lenke til kommentar

Noen som bruker SlideIT som tastatur? På damas desire fungerer det utmerket. Men på min desire HD fungerer ikke ø. æå fungerer. Skriver jeg f.eks møbel så kommer det opp møbel med ø, men når det tastes inn i meldingen eller hva jeg skal si så kommer det opp mobel.

 

Noen andre her som bruker SlideIT?

 

 

Kjør en "system software updates", det har kommet en patch fra HTC som fikser det ;)

 

Jeg har build 1.32.405.6 og det fungerer som det skal.

 

Jeg lastet ned oppdateringen før jeg installerer SlideIT. Kjedelige greier hehe

Lenke til kommentar

Nå har jeg mottatt min dere og hatt den i noen dager. Jeg vil på ingen måte si at denne nailer iPhone.

Den er ikke raskere og jeg vil si den er mindre følsom. Kanskje du kan gjøre mer ting fritt på denne men bruker opplevelsen er bedre med en iPhone. det er liksom mere flyt på iphonen. denne henger litt etter og skjermen er ikke like presis og svarer ikke konstant når man tar på den.

åpne et word dokument feks og se hva som skjer. den sliter med og scrolle på siden og henger etter. den tiden burde være forbi mener nå jeg.

 

Batteri er oppbrukt etter en dag. Full ladet på morgenen og i skrivende stund har jeg 5 prosent igjen og den skriker etter ladet.

 

Terningkast 2 spør du meg. Ikke verd 5000 spenn men vender meg nok til den også

 

jeg bruker forresten iphone som eksempel her for det er det jeg har hatt den sisste tiden. i tillegg er iphone hat for android brukere men det kan jeg ikke skjønne. trodde det skulle være masse nice apps som gølger med telefonen men man blir møtt med 5 apps som er kart apps du ikke kan slette. 14 google apps til og søke med og masse annet piss som er i veien.

 

dere kan godt si jeg er idiot som mener dette men min mening er at det her er en beta versjon av hva apple har som ikke funker perfekt. litt dårligere på alt men du kan stappe en hell del drit inn på den i tillegg som du like gjerne kunne hatt på en minnepenn til laptoppen din. du må ha en google account her i tillegg? faen jeg vil bruke hotmail og windows live? men nei den er tilpasset google og gmail.

 

smak og behag. men mitt tips er at vil du ha telefon for bruker opplevelse sier jeg gå for iphone.

 

Jeg vet ikke helt hvordan du bruker telefonen, men min har ikke fått strøm siden ca klokken 3am, Wi-Fi har stått på i hele dag og jeg har lekt litt med den og GPS. Jeg har også installert Skype som har kjørt hele tiden siden klokken 11am og gjort to 10 minutters samtaler via Skype, hørt litt på musikk og sett litt på video på YouTube og med Rockplayer.

 

Og jeg har enda 70% igjen på batteriet. Uptime: 18:24:00, Awake time: 5:16:00

 

Jeg har ikke opplevd at skjermen ikke reagerer på berøring og det er noen ganger den reagerer før du fysisk berører skjermen.

 

Jeg er litt enig at det er litt dumt at det ikke går an å fjerne noen av de forhåndsinstallerte applikasjonene, men jeg fant mange morsomme ting på market place.

 

Den bruker google kontoen til å logge inn på diverse google tjenester, i e-mail clienten kan du bruke hva som helst av e-mail kontoer som støtter pop eller imap.

 

Personlig så gir jeg telefonen en femmer, god telefon med mange fine ting, lett å sette opp, men litt dårlig bygge kvalitet (føles ikke like solid ut som min gamle SE W850i)

Lenke til kommentar

dere kan godt si jeg er idiot som mener dette men min mening er at det her er en beta versjon av hva apple har som ikke funker perfekt.

De som driver med dette til daglig (anmelder mobiler) ga DHD terningkast 6 og skrev bland annet "Den beste mobilen. Punktum." for moro skyld. :whistle:

 

Enten fikk du en defekt DHD eller så syntes du alt annen enn det du er vant med er dårlig. Å gi mobilen terningkast "2" er rett og slett barnslig.

Endret av vilhelm
Lenke til kommentar

Det blir feil å si at du "får telefonen til 3400 kr", da du uansett må ut med en månedlig kostnad for det resterende beløpet på telefonen igjennom det å betale på abonnementet.

 

Jeg gjør aldri slik, jeg casher den ut med en gang. Jeg skal aldri ha noe med telenor eller netcom igjen, ei heller å sette meg i gjeld til de smile.gif

iConnect passer denne mobilen perfekt. Uendelig med data inkludert i mndprisen. Det er viktig på en telefon som Desire HD som er så bra å surfe med (det er jo en mini-pc). Da kan man streame så mye man gidder uten å tenke på hva det koster. Da lønner det seg med iConnect. Da "betaler" man 575 kroner (totalpris første året er 5575 - DHD uten binding er 5000) for et år for uendelig med data og billig min pris.

 

Helt enig, iconnect passer denne telefonen perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...