Gå til innhold

Playstation Move i hus


praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernkontrollern ble alltid nummer 7 før, men nå blir den nummer 6 og movekontrollern nummer 7.

 

Noen andre her som har Racket sports? Har enda til gode å spille mot noen over nett :hrm:

 

Har demoen. Syns det var dårlig presison sammenlignet med sports champions..

 

Er rs demoen dårlig? jeg lasta ned demoen, men samtidig kjøpte jeg sports champions. sports champions er veldig bra må jeg si :)

Lenke til kommentar

Fjernkontrollern ble alltid nummer 7 før, men nå blir den nummer 6 og movekontrollern nummer 7.

 

Noen andre her som har Racket sports? Har enda til gode å spille mot noen over nett :hrm:

 

Har demoen. Syns det var dårlig presison sammenlignet med sports champions..

 

Ja, det føles på langt nær like bra som sport champions. Men går an å spille over nett da.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

http://ps3.ign.com/articles/113/1131355p1.html

 

The Fight får 3/10.

 

Kanskje ikke så overraskende.

 

 

2.5 Gameplay

With inaccurate and frustrating controls that don't work the way you want them to, you will simply end up tired and bored.

 

2.5 Lasting Appeal

It's hard to believe anyone will suffer these controls long enough to stick around for more than a few hours, with or without multiplayer.

Lenke til kommentar

Håper noen her kan svare på et kjapt spørsmål: Heavy Rain move edition. MÅ man ha move kontroller for å spille det, eller er det "Vanlig" versjon med på discen også? Altså at man KAN spille kun med vanlig kontroller. Tenkte å kjøpe i julegave til noen som ikke har move-kontrollerne ennå og jeg aner ikke om de har tenkt å skaffe seg det.

Lenke til kommentar

Håper noen her kan svare på et kjapt spørsmål: Heavy Rain move edition. MÅ man ha move kontroller for å spille det, eller er det "Vanlig" versjon med på discen også? Altså at man KAN spille kun med vanlig kontroller. Tenkte å kjøpe i julegave til noen som ikke har move-kontrollerne ennå og jeg aner ikke om de har tenkt å skaffe seg det.

 

i.flg. PS-bloggen EU, så kan du spille med Dual shock...

 

Posted on 13 September, 2010 at 5:04 pm by rymanb

 

Hi Ross,

 

What equipment do you need to play the Move Edition? Just the standalone controller, or do you need the Navi Controller too?

 

Posted on 13 September, 2010 at 5:38 pm by Ross Alexander

 

You can play it with just the Motion controller and you’d use the Motion controller to perform actions and your DUALSHOCK controller to navigate around the environment.

 

Or you can play with a Motion controller and a Navigation controller, and then you’d use the Move controller to perform actions as before, and the Navigation controller to move around the environment. It’s totally up to you, but to get the full experience we’d recommend you play it with a Move and a Navigation controller.

 

The Move Edition will also be playable with the old DUALSHOCK controls if you don’t want to use PlayStation Move.

 

http://blog.eu.playstation.com/2010/09/13/heavy-rain-move-edition-is-coming/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, men Sony har ikke fortjeneste på selve kameraet og har sannsynligvis derfor ikke brydd seg med å signerte drivere for Windows, fordi de ville tape penger om folk kjøper det til PC hvor de ikke får fortjeneste på Software.

 

Men du finner endel uofisielle drivere dersom du googler, pass på at du henter ned drivere til riktig operativsystem. Og som med alt annet du innstalerer uofisielle drivere til, ta en sikkerhetskopi først, i tilfelle noe skulle gå galt.

Lenke til kommentar

Håper noen her kan svare på et kjapt spørsmål: Heavy Rain move edition. MÅ man ha move kontroller for å spille det, eller er det "Vanlig" versjon med på discen også? Altså at man KAN spille kun med vanlig kontroller. Tenkte å kjøpe i julegave til noen som ikke har move-kontrollerne ennå og jeg aner ikke om de har tenkt å skaffe seg det.

 

Du kan velge hva du vil styre med når du starter spillet. Når det er sagt prøvde jeg Move en stund, men gikk fort over til Dualshock i stedet. Muligens er det fordi jeg har hatt Wii lenge, men jeg syntes Move-kontrollene i Heavy Rain ble alt for kompliserte. Vi så mye av det samme da Wii først kom og alle ville bruke motion control fordi de kunne, ikke fordi det faktisk var morsomt. Men bortsett fra disse barnesykdommene vil jeg si Move er bedre en den standard Wiimoten. (men har ennå ikke prøvd Wiimote med motion plus. Venter på Zelda) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...