Gå til innhold

Playstation Move i hus


praystation

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått tilsendt et par Move kontrollere fra Platekompaniet, så nå mangler jeg bare noe å bruke dem til :roll:

 

Førsteinntrykket av selve kontrolleren er at den er større enn jeg trodde, men virker å være solid bygget. Det er med stropp, men ingen USB ledning for lading. Hadde kamera fra før så kjøpte ikke startpakken så får vente til demospillene dukker opp PSN før jeg kan bedømme hvordan den fungerer i praksis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhånds bestillte du fra platekompaniet? Fikk mail fra dem at min ble sendt igår. Håper den ligge på posten i morgen da :)

 

Jeg bestilte på fredag, men fikk også mail i går om at den var sendt, så det gikk egentlig veldig kjapt. Får håpe at dagens PSN oppdatering har noen Move spill. Tror at Tumble i hvert fall kommer.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe startpakken, men hva mer trenger man egentlig, bortsett fra spill selvfølgelig? En Move navigator? Move kontroll? lader?

 

Move Navigator er ikke noe must foreløpig. Er vel først og fremst i FPS at du trenger denne.I nøden kan man benytte den vanlige kontrolleren til å styre mens man bruker Move kontrolleren til å sikte/skyte. Move Navigator selges forresten for under 200,- lapper hos Play.com.

 

Ønsker du ha maks utbytte i f.eks Sports Champion, så anbefales det å kjøpe 2 kontrollere.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe startpakken, men hva mer trenger man egentlig, bortsett fra spill selvfølgelig? En Move navigator? Move kontroll? lader?

 

Move Navigator er ikke noe must foreløpig. Er vel først og fremst i FPS at du trenger denne.I nøden kan man benytte den vanlige kontrolleren til å styre mens man bruker Move kontrolleren til å sikte/skyte. Move Navigator selges forresten for under 200,- lapper hos Play.com.

 

Ønsker du ha maks utbytte i f.eks Sports Champion, så anbefales det å kjøpe 2 kontrollere.

 

Trenger man begge to for å spille dette spillet? Skal kjøpe Champion, men er ikke så gira på å kjøpe 2+2 kontroller, det koster jo en del

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe startpakken, men hva mer trenger man egentlig, bortsett fra spill selvfølgelig? En Move navigator? Move kontroll? lader?

 

Move Navigator er ikke noe must foreløpig. Er vel først og fremst i FPS at du trenger denne.I nøden kan man benytte den vanlige kontrolleren til å styre mens man bruker Move kontrolleren til å sikte/skyte. Move Navigator selges forresten for under 200,- lapper hos Play.com.

 

Ønsker du ha maks utbytte i f.eks Sports Champion, så anbefales det å kjøpe 2 kontrollere.

 

Trenger man begge to for å spille dette spillet? Skal kjøpe Champion, men er ikke så gira på å kjøpe 2+2 kontroller, det koster jo en del

 

Du kan fint spille med 1 kontroller og, men det blir mer realistisk med 2 i flere av idrettene. F. eks bueskyting (1 til bue, 1 til arm med pil), gladiator- duell (1 til sverd, 1 til skjold) og volleyball..

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe startpakken, men hva mer trenger man egentlig, bortsett fra spill selvfølgelig? En Move navigator? Move kontroll? lader?

 

Move Navigator er ikke noe must foreløpig. Er vel først og fremst i FPS at du trenger denne.I nøden kan man benytte den vanlige kontrolleren til å styre mens man bruker Move kontrolleren til å sikte/skyte. Move Navigator selges forresten for under 200,- lapper hos Play.com.

 

Ønsker du ha maks utbytte i f.eks Sports Champion, så anbefales det å kjøpe 2 kontrollere.

 

Trenger man begge to for å spille dette spillet? Skal kjøpe Champion, men er ikke så gira på å kjøpe 2+2 kontroller, det koster jo en del

 

Du kan fint spille med 1 kontroller og, men det blir mer realistisk med 2 i flere av idrettene. F. eks bueskyting (1 til bue, 1 til arm med pil), gladiator- duell (1 til sverd, 1 til skjold) og volleyball..

 

da må man ha to move kontroller med lys eller en av hver?

Lenke til kommentar

Fristet med en sånn dings, først og fremst for Resident Evil 5 og Kung Fu Rider, men så kommer det frem at førstenevnte bare funker med Move om du har Gold Edition (hvorfor i all verden?), og sistenevnte er skikkelig dårlig. Drøyer vel en stund til.

Jepp, noe av det verste Capcom har funnet på i sin patetiske historie. Nå har jeg allerede platinum i RE5, så bryr meg ikke så mye, dessuten mente IGN et var like great med DS3. Move-funksjonaliteten var rett og slett ikke særlig intuitiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...