Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg

39 stemmer

1. 1. Guildnavn

• diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sikkert joine på shaman alten jeg ikke har spilt på det siste året. Eneste horde toon jeg har forsåvidt.

Fikser en liten transfer nå og prøver å whispre noen når jeg har tid.

real-id: fred_9715 AT hotmail.com

Skrevet

Du mener seriøst at Troll er bedre enn Tauren? wow, det må være første gangen jeg har hørt O.o

Hadde jeg kunnet fjerne to rasee fra wow, hadde det lett blitt trolls og draenei (male) :p

Skrevet

Jeg har vært syk siste uken, så jeg har ikke fått spilt i det helatatt, men det er meget mulig jeg logger inn seinere i dag. Henger vel litt etter dere andre :innocent:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! :)

Jeg har ikke fått spilt så mye i det siste; skolen krever litt ekstra om dagen (semesteroppgave....). Men uansett; jeg har lagd meg en druid; navnet er Verdande. Fint om noen kan invitere til guild neste gang det skulle passe. :)

Skrevet

Jeg har desverre ikke spilt i det siste heller. Gikk litt smålei av å spille i tillegg til at jeg ble plaga av bugs hvert 30 minutt. Skal prøve og starte igjen før jul når jeg får inn litt mer penger på konto. (Ødelagte musa mi og kjøpt meg nytt headsett så svidde av 2 store på det).

Skrevet

Bugs kan kvele spillegleden, har opplevd det ja. Jeg har ikke vært mye plaga i det siste, men skolen som sagt skal ha sitt. Ble forøvrig invitert, så nå er alt i orden. Skal prøve å komme meg til lvl 20 i dag, men noe sier meg at unga i huset ikke er så veldig interessert i at det skal skje.....når vi snakker om bugs mener jeg..... ;) (neida, bare tuller). :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Orker ikke spille patch, så ikke forvent å se keyword pålogga før cata. (da blir han derimot veeeldig aktiv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...