Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Luringer som curler i squatracket: på gymmen i går trua jeg en fjortis med deng om han ikke pella seg vekk...

 

Han sto å stirra vekselvis på seg selv og ned på bicepsen (som forøvrig var på størrelse med en ert) mens han curla inne i powercagen... Fordi det var jo speil der... :lol:

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingenting imot folk som kommer med tips på en høffelig måte, ettersom jeg har helt selv klart å ødelegge to kroppsdeler i min unge alder. Klok av skade er jeg heldigvis.

Jeg drar på treningsstudioet for å få vekk tanker fra studier og annet tull, og fokusere 100% på å trene maks, litt dumt når alle de hote chicksa vrikker seg rundt i trange thights, blir distrahet så lett vettu.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er egentlig mengden mennesker som trener når jeg trener. Å følge en plan for hver økt er helt håpløs; jeg er nødt til å trene med det utstyret som er ledig. Nå på onsdag måtte jeg vente 30 min i kø for å trene knebøy, ettersom alle stasjonene var opptatt. Da ble det bicepscurls mens jeg ventet :p.

 

En annen ting som irriterer meg er litt relatert; folk som okkuperer powercages uten å bruke dem. Greit nok at de store, sterke gutta trenger pauser på 15 min mellom hvert sett, men jeg bruker ikke stort mer enn 15 min på mine 5 sett med knebøy, så da burde det da la seg gjøre at jeg kan bruke buret i mellomtiden. Dette er tydeligvis helt uaktuelt.

Lenke til kommentar

Hehe kjenner til den. Gamle studioet jeg trente på var det alltid et helt fotballag som trente et par dager i uka. Var snakk om 12-15 gutter som trente på ETT benkpressapparat og ETT knebøy/markløft apparat. Vi andre kunne glemme å trene da. En av grunnene til at jeg slutta der, når dem ikke har nok apparater.

Lenke til kommentar

Der jeg trener har vi også bare ett, noe jeg egentlig skammer meg litt over. :(

 

Det som irriterer meg mest der jeg trener er idioter som gjør hærverk og stjeler karabinkroker o.l. Trener på et døgnåpent senter der alle får egen nøkkel, så det går litt på tillit at folk kan oppføre seg. Trist når noen få ødelegger for så mange.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på hvordan jeg skal si dette men;

 

Idioter av bekjente/venner som, når de ser deg, bare tenker på å prate og ikke trene. Der sitter man, prøver å trene alt man har men får det ikke til fordi du blir forstyrra og nedmotivert av en som bare sitter bum stille rett foran deg med munnen gående i ett.

 

Når man er på grensen der man såvidt ikke klarer å løfte kiloene på apparatet, hjelper det ikke med en som lener seg tilbake i ren avslappning langt opp i fjeset ditt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg først og fremst over meg selv hvis jeg presterer dårligere enn mine egne forventninger. Og over folk som tror de er bedre enn andre.

 

- Folk som bruker møllene utelukkende til spaserturer :wallbash:

Tror det jeg irriterer meg mest over er de som bruker tredemøllene til å "gå hurtig".

Ja, huff, tenk at det er folk som er i dårlig form. Jeg startet i vinter med å bli utslitt av rask gange (ca 6,5 km/t) med litt incline på tredemøllene de første ukene, mens jeg nå, 40 kg lettere, kan ta skikkelige motbakkeintervaller, spurtintervaller på 17 km/t mens jeg jogger som "aktiv hvile" (uten å føle at jeg er på dødsleiet), osv. Det var FULLSTENDIG utenkelig for meg for under et år siden. Respekter at folk har ulike utgangspunkt - det er tross alt bedre å forsøke å komme i form (selv om man kunne ha jobbet hardere, hatt bedre teknikk etc) enn å sitte hjemme i sofaen. Husk på at man lett kan merke at folk rundt er negativ, oppgitt over en, selv om man ikke sier det til vedkommende. Å himle med øynene, kaste rare blikk m.m. kan være nok til at en som i utgangspunktet har dårlig selvbilde, og er flau over å komme bælfeilt og i dårlig form på treningssenteret, ikke kommer der neste gang.

Endret av Peppep
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...