Gå til innhold

Boardwalk Empire - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 3 var knall. Flere gullkorn.

 

"What's a motherfucker?"

 

Enig, der lo jeg så jeg ristet. Spesielt på svaret.

 

"It is a scharwze word".

 

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg hvorvidt jeg liker serien enda. The Wire er min desidert største favoritt oppgjennom, og denne serien klarer ikke å fenge meg like mye.

Lenke til kommentar

For mye å forvente at en serie skal fenge som The Wire.

 

Mad Men og Breaking Bad er mine favoritter av hva som går nå, Boardwalk Empire plasserer seg foreløpig med serier som Rubicon og True Blood.

 

Men igjen, det er alt for tidlig å felle noen endelig dom over Boardwalk Empire. Er veldig mye potensiale her og alt har vært bunnsolid så langt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har serien sluttet å intresere folk, så ikke episoden før i dag og forventet egentlig mange innlegg, men ikke et eneste et om episode 4.

 

Føler det er litt mange personer og historier selv om det klart blir fokusert på Nucky og Jimmy, godt mulig jeg synes dette siden jeg ikke føler jeg kjenner de andre personene enda, så satser på at det kommmer med tiden.

Lenke til kommentar

Har serien sluttet å intresere folk, så ikke episoden før i dag og forventet egentlig mange innlegg, men ikke et eneste et om episode 4.

 

Føler det er litt mange personer og historier selv om det klart blir fokusert på Nucky og Jimmy, godt mulig jeg synes dette siden jeg ikke føler jeg kjenner de andre personene enda, så satser på at det kommmer med tiden.

 

Neida, interessen er på topp fra min side ihvertfall. Må si meg enig i at det er mange personer og historier, men føler det kommer seg nå.

 

Gleder meg til ny episode i morra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elsket karaktern Richard Harrow. Håper på å få sett mer av han, perfekt fyr for Jimmy/Al/Torrio i Chicago.

 

Scenen hvor Richard drepte han som angrep Pearl, var en veldig god scene i serien. Måten Michael Pitt(Jimmy) leverte den historien om tyskern han drepte, før Richard fyrte av skuddet var en av de beste scenene i serien til nå. Det var også i tillegg på en måte kult at Jimmy fikk hevnet skaden han påførte Pearl, som senere endte med at henne tok sitt eget liv.

Lenke til kommentar

Nok en god episode, men håper for gudskyld Nucky(nå sansyneligvis med både Jimmy og Richard) tar igjen på Lucky Luciano, Doyle og Leo. Hater den sistnevnte gjengen, spesielt trynet til Lucky.

 

Også må jeg si Richard er en karakter jeg håper forbli, bare å se han overse Jimmy og Nucky i horehuset var noe jeg likte. Liker hvordan han liksom opptrer seg.

 

I tillegg herlig å få Sopranos-minner av å se både Lucky, Torrio(sjefen til Al og Jimmy), og Nucky på serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...