Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Konverterte 3 Tera fans til gw2 i helga. :)

 

FunCom har mye igjen før det overbeviser verden etter AoC, og da snakker jeg med fakta i hånd. TSW vil nok finne sin nisje, men jeg tror ikke det blir store greiene iforhold til GW2 :)

 

Personlig syntes jeg TSW ble for platt.. Og jeg elsker historiene i GW2, men bare dumt de er cappa til lv 30 enda. I gw2 er det 0 grinding, jeg ble level 41 etter 2 beta weekends, noe jeg syntes er i overkant fort. Og da hunta jeg egentlig bare skillpoints. Ser ut til at man lett kan levle en char til max på 5 dager, med intens spilling.

 

Dama elsket WvW, og hun er ikke noen gamer til vanlig. Det sier litt om hvor casual vennlig gw2 er, og samtidig hvor utfordrende det kan være når hver eneste mob omtrent har en sjanse til å drepe deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kom til lvl 5 på min høyeste figur. Var veldig giret på å bli level 7 og åpne weapon swapping. Var noe plagsomt å bytte våpen mellom hver fight.

 

Jeg spillte KUN sPvP og WvW da jeg ikke vil "røpe" noe av spillet før release, gikk VELDIG seint å levle i WvW, fikk vel 6 xp (+ noe bonus xp) når noen døde i nærheten av meg og med tanke på at det tar ei lita uke å springe fra a-b vist man først dør hjalp heller ikke på. Men morro var det uansett, men ved release skal jeg pve til jeg blir lvl 10 før jeg starter med pvp.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

tja blir litt skeptisk vist du sier du klarte lvl 41 på to betahelger. Bare spilt et par timer selv og joda spillet virket lovende. WvW fikk jeg ikke prøvd enda. Tiden vil vise. :)

Jeg spilte vel litt mer en de fleste, men fokuserte ikke på levling ;)

Men GW2 handler ikke om level, ettersom downscaling vil gjøre at content aldri blir utdatert :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var par hundre megabyte hos meg ;) laster ned enda,.

 

Hvorfor skulle de teste noe hvis de ikke har fikset noe? /facepalm

 

Ingen store fixes sa jeg.

 

"We were very pleased with how our servers performed during our second Beta Weekend Event, but we want to gather additional data on how they operate under load before the next one.

That’s where you come in."

Lenke til kommentar

Gikk helt smertefritt synes jeg. Spilte første beta weekend event (hvor jeg hadde mye trøbbel), stod over andre event, men fikk vært med ikveld. Merket store endringer og syntes de har gjort mye bra siden den første beta helgen. Minimalt med serverlag og litt HUD endringer til det bedre :) Var også null problemer med pålogging og jeg skiftet server som var gjort på ett par minutter.

:thumbup: fra meg. Gleder meg til neste event så jeg kan spille videre på min female norn ranger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...