Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Er det sånn at de fleste her skal spille på Far Shiverpeaks serveren? Jeg er med i Norse Oil eXpedition, og lederne sier at de har lagd en "allianse" med noen store guilder fra Danmark og Sverige. Så Far Shiverpeaks nesten blir som en Skandinavisk server.

 

 

Er det noen som har noen bra livestreams eller livestreamer betaene og testene? Helst på Norsk, men det er ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var sykt gøy! hvordan skal jeg klare å vente til neste bwe :p

 

Som en ganske casual mmo-spiller seg jeg også frem til dette. Likte at jeg bare kunne gå rundt å bli med på det som skjedde i PvE uten den lange 'finne team'-prosessen som mange MMOer har.

Lenke til kommentar

Som en ganske casual mmo-spiller seg jeg også frem til dette. Likte at jeg bare kunne gå rundt å bli med på det som skjedde i PvE uten den lange 'finne team'-prosessen som mange MMOer har.

 

Jeg syns også det systemet er utrolig bra. Trenger ikke pugge, bortsett fra kanskje dungeons da..

 

 

Ja det kø systemet er litt merkelig, det er ikke noe visual feedback, og når det er en ledig posisjon i køen så er det litt første mann til mølla. Dvs, det popper opp et vindu som gir deg ca 60 sekunder på å svare, om du er rask nok så kommer du med, hvis ikke, too bad for you. Dette er helt sikkert noe de arbeider på.

 

Fikk ikke opp noe vindu jeg. kanskje man ikke kan gå ut av det mist?

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestillt GW2 CE til både meg selv og samboeren, men når blir egentlig spillet utgitt? Noen offisielle datoer på akkurat dette?

 

Det er nok en liten approximate for GW2.

GW2 is still on track for release in the second half of the year (EDIT: They said later that they don't think the timing will be "too much delayed." The most narrowed date they've given us before now was back with the Q3 call: "latter but not too late part of the year." So, assuming they're still referring to that time frame, this probably means they're still expecting a Q3/early Q4 release, but the early part of Q3 might be ruled out.)

Fra NCsoft Q1 Earnings Conference.

 

Så de som håper på sommerferien kommer nok til å bli litt skuffa. Ser ut som høsten er tingen.

Lenke til kommentar

Ja det kø systemet er litt merkelig, det er ikke noe visual feedback, og når det er en ledig posisjon i køen så er det litt første mann til mølla. Dvs, det popper opp et vindu som gir deg ca 60 sekunder på å svare, om du er rask nok så kommer du med, hvis ikke, too bad for you. Dette er helt sikkert noe de arbeider på.

 

Fikk ikke opp noe vindu jeg. kanskje man ikke kan gå ut av det mist?

Det er det som er merkelig, hele vinduet er "invisible", om man går ut av mist så antar jeg at man er ute av køen, jeg sto helt stille i Asura portalen som tar deg til Borderlands. Ettervært som det er ledig plass SÅ blir vinduet synlig, du har deretter 60 sekunder på å svare at du vil være med, også blir du sendt til Borderlands og kan spille. Som sagt, antar dette er noe de arbeider på.

Lenke til kommentar

Det var sykt gøy! hvordan skal jeg klare å vente til neste bwe :p

 

Som en ganske casual mmo-spiller seg jeg også frem til dette. Likte at jeg bare kunne gå rundt å bli med på det som skjedde i PvE uten den lange 'finne team'-prosessen som mange MMOer har.

 

Ikke mange mmos du må se etter grupper utenfor dungeouns, og det må du vel her også eller?

Lenke til kommentar

Er noen (ca 10-15% iirc) "Group Events", disse krever minimum en 4-5 spillere, men man trenger ikke være organisert som en gruppe for å delta på de, om du ser "Group Event" oppi hjørnet så er det bare å løpe bort til eventet og delta. Akkurat som med andre events så skalerer disse også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

får håpe at folket fra forsikringsselskapet ringer snart så jeg kan få bygget en ny maskin før betaen (forpulte lyn som kverket den stasjonære:( )

 

Et flerstikk med overspenningsvern bør stå på den nye handlelista. :tease:

Det hjelper nada om lynet slår ned, om du ikke har overspenningsvern i sikringskapet er det likegreit å bare droppe det.

Lenke til kommentar

jau det skal være overspeeningsværn i automatsikringene så hvorfor de ikke slo ut først aner jeg ikke.

Uten varsel så kom det nu lyn og torden, etter første tordenbrak så sa ting poff så gikk strømmen i hele "byen"

så ....

 

Edit: kan jo også nevnes at en kjenning på ytter sia her så gnister komme ut av stikkkontakten når det smalt

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...