Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg digger dette spillet. håper de anonserer når det slippes ut, (sansynligvis mellom jul tiden tipper jeg)

 

jeg tror at dette kan bli et fantastisk spill men et spill man kan hvertfall koble seg av og på. man trenger jo ikke å logge hver enste dag + slipper å tenke på utgifter :D

Lenke til kommentar

Forbanna drittspill!! Sier til meg selv at jeg IKKE skal spille disse beta helgene, men det blir alltid litt trykking. Nokk til at jeg skal bli sikkerlig hekta og da er tiden over for denne gangen!

 

Forje beta var jeg sikker på at warrior var mitt valg, no er det kjedelig og necro tingen. Siste jeg skal prøve er mesmer neste gang.

Lenke til kommentar

Ender faktisk med å avbestille GW2 etter disse beta helgene, det leverer ikke nok nytt til sjangeren til å bruke noe tid på. Blir heller The Secret World pga historie/adventure biten for min del.

 

Litt enig med deg angående GW2, det fenget ikke nok for meg heller selv om det er et veldig bra MMO for folk som liker sjangeren. Men at du heller vil spille TSW kan jeg ikke skjønne, det spillet har så mange problemer at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Du trenger mer enn historie i et MMO for å lykkes. For å oppleve historien må du fortsatt se på de forferdelige animasjonene, lydene og bruke slåssesystemet.

Endret av Laohn
Lenke til kommentar

Ender faktisk med å avbestille GW2 etter disse beta helgene, det leverer ikke nok nytt til sjangeren til å bruke noe tid på. Blir heller The Secret World pga historie/adventure biten for min del.

 

Litt enig med deg angående GW2, det fenget ikke nok for meg heller selv om det er et veldig bra MMO for folk som liker sjangeren. Men at du heller vil spille TSW kan jeg ikke skjønne, det spillet har så mange problemer at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Du trenger mer enn historie i et MMO for å lykkes. For å oppleve historien må du fortsatt se på de forferdelige animasjonene, lydene og bruke slåssesystemet.

Synes TSW var en litt frisk pust det jeg har testet så langt, men er enig at slåssesystemet ikke er optimalt og det samme kan sies med animasjonene til en viss grad. Men likte veldig godt variasjonen av oppdrag en hadde og det at en fks må bruke google til å finne svar på saker å ting var overaskendes gøy.

 

Ender faktisk med å avbestille GW2 etter disse beta helgene, det leverer ikke nok nytt til sjangeren til å bruke noe tid på. Blir heller The Secret World pga historie/adventure biten for min del.

Leverer ikke noe nytt? wat

Nei synes ikke det, artig med at diverse våpen forandre abilities osv men ellers så er det jo bare akkurat som hvilke som helst mmo der ute.

Lenke til kommentar

Ender faktisk med å avbestille GW2 etter disse beta helgene, det leverer ikke nok nytt til sjangeren til å bruke noe tid på. Blir heller The Secret World pga historie/adventure biten for min del.

 

Litt enig med deg angående GW2, det fenget ikke nok for meg heller selv om det er et veldig bra MMO for folk som liker sjangeren. Men at du heller vil spille TSW kan jeg ikke skjønne, det spillet har så mange problemer at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Du trenger mer enn historie i et MMO for å lykkes. For å oppleve historien må du fortsatt se på de forferdelige animasjonene, lydene og bruke slåssesystemet.

Synes TSW var en litt frisk pust det jeg har testet så langt, men er enig at slåssesystemet ikke er optimalt og det samme kan sies med animasjonene til en viss grad. Men likte veldig godt variasjonen av oppdrag en hadde og det at en fks må bruke google til å finne svar på saker å ting var overaskendes gøy.

 

Ender faktisk med å avbestille GW2 etter disse beta helgene, det leverer ikke nok nytt til sjangeren til å bruke noe tid på. Blir heller The Secret World pga historie/adventure biten for min del.

Leverer ikke noe nytt? wat

Nei synes ikke det, artig med at diverse våpen forandre abilities osv men ellers så er det jo bare akkurat som hvilke som helst mmo der ute.

Men tsw har jo akkurat det samme våpen systemet så...

Lenke til kommentar

Kampsystemet har aldri vært en av salgsargumentene til Funcom.

 

Jeg kommer uansett til å spille begge to da GW2 er F2P. Sliter dog en smule med å bli hektet grunnet det svake kampsystemet i GW2, de håpløse questene, samt at historien er et eneste langt gjesp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...