Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Men det hjelper hvis lynet slår ned i nærheten og volten spiker. Hvorfor ikke sikre seg mot det og eventuelle feil på strømnettet?

Det er nettopp det det ikke gjør. Overspenningsvern du plugger inn i stikkontakta er et finvern, og hjelper bare mot mindre variasjoner i strømmnettet. Et lynnedslag i nærheten vil skape en såpass høy spenningstopp at sjansen er overhengende høy for at vernet svir seg og skaper brann, istedenfor å beskytte. For å beskytte mot lyn og slike spenninger trenger du et grovvern, som er plassert i sikringskapet.

 

 

jau det skal være overspeeningsværn i automatsikringene så hvorfor de ikke slo ut først aner jeg ikke.

Uten varsel så kom det nu lyn og torden, etter første tordenbrak så sa ting poff så gikk strømmen i hele "byen"

så ....

 

Edit: kan jo også nevnes at en kjenning på ytter sia her så gnister komme ut av stikkkontakten når det smalt

Overspenningsvernet i sikringer? Sist jeg sjekka finnes det ikke, den reagerer på om strømmen er høy over tid(overbelastning/termisk) eller kortslutning(elektromagnetisk). Om lynet slår ned er de ikke raske nok, og ender heller med å svi seg fast enn å løse ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Assertion: Received incorrect amount of data from HTTP server.

File: ..\..\..\Services\Asset\Http\AssetHttpRequest.cpp(251)

 

Skjer på 512kb. Enten launcheren eller serveren som bugger, tipper jeg :) Serveren returnerer annen mengde data enn updateren forventer (assert's er mer eller mindre sanity checks på data)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...