Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min egen taktikk i fjor funket faktisk bedre.

 

Sliter kanskje med taktikken fordi jeg virkelig ikke har spillere som er kreative. Jeg har i tillegg trolig det dårligste laget i serien og minst økonomi, så det er vanskelig å få den til å fungere. Tror derimot den taktikken hadde vært fantastisk for United-laget mitt som har noen av de mest kreative i verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Adebayor (30 år nå, men holder minst 3 sesonger til) og McDonald Mariga på free transfer til FCK, nå begynner det å bli bra her! :)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Hva i huleste. Neymar får TO gule kort i en kamp for filming, et etter rundt 10 min, og et etter 80 min. Mot Liverpool, der jeg ligger under 2-0 til 44 min. Heldigvis snudde jeg kampen og superinnbytteren Lampard avgjør kampen 2 min før fullt tid. Men det blir nok en bot ja.

 

Morsomt nok sto det at han "particulary impressed" etter kampen, da pga hans ene mål.

 

 

... For å så spille nok en stusslig uavgjort der spillerne mine ikke klarer å score mål. Selv etter snart to sesonger med attacking movement på match prep...

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Enten så får du tilbud, eller så må du følge med på "Jobs" i menyen under navnet ditt.

 

Faen så ufortjent jeg skal ha det da. Nå, City har 6 skudd, 2 CCC, mot mine 4 CCC og 11 skudd. Selvfølgelig nok til at de stikker av med en ufortjent 2-1 seier.. Begynner å bli en kjip vane dette.. Kun 24 poeng etter 13 kamper... Latterlig.....

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Hva skjer hvis sier opp jobben? Kommer det klubber som vil ha meg som manager da?

Jeg lekte meg litt med å prøve å søke på jobber med min Tottenham save. Mens jeg var i klubben så søkte jeg på United, Inter og Barca, hvis jeg husker riktig... Men jeg fikk ikke jobb da. Det endte opp med at jeg skulle teste å si opp jobben i Tottenham også søke på disse lagene, da endte det med at jeg fikk en haug med tilbud, inkludert Inter og Man Utd.

Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel å la de utvikle seg på reservelaget, låne de ut hvis noen er interesserte og la de få innhopp i f.eks ligacupen. Ellers så syns jeg det funker best at man begynner å bruke de i ung alder, altså kanskje selge reserve spilleren din, sånn at din unge spiller får den plassen og dermed litt spilletid.

Lenke til kommentar

Når det gjelder utvikling av talenter, hva må jeg som manager gjøre? Holder det med det realistiske, altså at jeg lar dem få innhopp ofte, og kanskje en europakamp eller to fra start?

 

Låne de ut til klubber som har "Gode" eller bedre treningsfasiliteter hvor de samtidig får spille pleier å være gull. (Hvis de ikke er gode nok til å få spille hos deg.)

 

På forrige FM var det dog bare klubber som var i land som var spillbare som funket til dette.

Vet ikke om de har forandret på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...