Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart det der...

 

 

 

Etter å ha gått to kamper unna Ghost-taktikken (2 tap og nesten ikke en sjanse skapt) gikk jeg tilbake igjen. Av en merkelig grunn funket taktikken mye bedre igjen og jeg klatret til slutt til en 9. plass på tabellen. Etter å ha ligget på 14. plass og 10-12p bak 9. plassen er jeg ganske happy med det. Mer penger ble det til meg og da. Kommer godt med i mitt budsjett. I tillegg klarte jeg å spille meg til cupfinalen. Hele veien hadde jeg lyst til å møte Manglerud Star, kun for å få en lett motstand for å komme lengst mulig. Jeg trakk dem aldri, før finalen. De tre siste kampene før finalen klarte MS å slå ut Tippeliga-lag. Like gøy hver gang. I finalen fikk jeg utvist etter 20 min, men klarer likehel å holde dem unna og vinner dermed 2-0. Europacup neste år for lille Asker! :D

 

Eneste kjipe er at jeg mistet to gode spillere. Vingen min, som også ble toppscorer i serien med 13 mål, samt en helt greit spiss. Det eneste kjedelige er at jeg lite trolig klarer å erstatte høyrekanten min igjen med en i samme klasse. Hentet en amerikaner inn på tree transfer (var verdt 3M bare når han kom til klubben (mye for meg som har få verdt noe)) og et norsk talent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Jeg selv hadde ikke giddet styret. Nå kommer det vel en patch snart som fikser alle overganger uansett.

 

Sålenge det gjør det, er det jo ikke noe problem...

Men hvis han skal begynne et game nå, så hjelper jo det lite... :)

 

Og styr... Tar kanskje 1min... ;)

 

Hehehe, fikk meg til å tenke på tiden med editorene på goe gamle cm2 og kanskje cm3. Jeg var helt sykt opptatt av fm og fotball på den tiden, og kunne sitte i dagevis å oppdatere overganger osv manuelt. kjøpte alt som var av Match og Shoot bladene for å holde meg oppdatert (hadde ikke internett på den tiden) "skulle bare endre 1 eller 2 overganger", hehe.

 

en annen ting; En gang oversatte jeg faktisk HELE filen med tekstkommentarer til norsk, manuelt. det var litt av en jobb. Det var vel cm 96/97 eller der omkring

Lenke til kommentar

Skal sjekke opp Vavlac Kadlec, men han var kanskje litt ung var det så?

Er nok desverre bare 17 år i starten av spillet, god nok til å herje i Championchip, men tror nok han er litt for dårlig for Premier League. Han har et sinnsykt potensiale og mtp prisen hans i starten av spillet er han et sykt kjøp. Kjøpte han selv til Fiorentina for type 7-8 millioner, etter 2 år har jeg mulighet til å selge han for 150.

Lenke til kommentar

Tror nok Kadlec kan komme inn å styrke laget ditt med en gang. Han puttet 12 mål på 16 kamper på en tidlig Arsenal save i sin første sesong for meg!

 

Sercan Yildirim fra Bursaspor kan også være en mulighet. Litt usikker hvor dyr han blir thou. Og PS. kan være en skrivefeil i etternavnet da jeg nesten alltid skriver det feil :p

Lenke til kommentar

Hehehe, fikk meg til å tenke på tiden med editorene på goe gamle cm2 og kanskje cm3. Jeg var helt sykt opptatt av fm og fotball på den tiden, og kunne sitte i dagevis å oppdatere overganger osv manuelt. kjøpte alt som var av Match og Shoot bladene for å holde meg oppdatert (hadde ikke internett på den tiden) "skulle bare endre 1 eller 2 overganger", hehe.

 

Jeg også... Hadde daglige rutiner der jeg brukte spesielt goal.com og bbc.co.uk/sport til å oppdatere alle overganger.

Jeg har faktisk drevet med editor helt siden CM 94.

Da var det selvfølgelig ingen offisiell editor (kom vel først med FM-serien??).

Og den var DOS-basert... Rimelig tungvinne saker, som ofte endte med at det ble

noe bug i spillet... :-D

 

Jeg tapte igjen. Men jeg brukte teknikken min.

 

Altså den å avslutte til jeg vinnner.

 

teknikken din ?

tror det er et par som har brukt og visste om denne teknikken før deg... ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...