Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei, var bare det at jeg skulle finne en spiller.

Men jeg fant han :)

 

Anyways, går det egentlig ann? Tviler på det men...

 

Kan jo søke direkte på navn forsåvidt...

Eller som nevnt på "nasjonalitet"...

 

For de store nasjonene (nasjoner med mange "kjente" spillere) vil du jo få opp fler ved dette søket... Dog vil du for små nasjoner få opp færre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

er for tiden inne i den morsomste FM gamen jeg har hatt siden jeg starta min digitale manager karriere i 1995. 9. sesong med Burnley nå, og har enda ikke vunnet noe, bortsett fra Championship en gang, men har aldri hatt en så komplett morsom game! har til og med igjen en spiller fra original-laget :p

 

Tips (selv om de ihuga spillerne sikkert har fått det med seg allerede): I januar hvert år kommer det nye batcher med "oppkomlinger" i Brasil. Internacional spyr ut enorme stoppertalenter på min game! har hatt to, og han ene gikk jeg 25 mill pund i overskudd (!) på etter to sesonger, da jeg solgte til city for 30 mill! Er verdens desidert beste stopper på min game i 2019

Lenke til kommentar

er for tiden inne i den morsomste FM gamen jeg har hatt siden jeg starta min digitale manager karriere i 1995. 9. sesong med Burnley nå, og har enda ikke vunnet noe, bortsett fra Championship en gang, men har aldri hatt en så komplett morsom game! har til og med igjen en spiller fra original-laget :p

 

Tips (selv om de ihuga spillerne sikkert har fått det med seg allerede): I januar hvert år kommer det nye batcher med "oppkomlinger" i Brasil. Internacional spyr ut enorme stoppertalenter på min game! har hatt to, og han ene gikk jeg 25 mill pund i overskudd (!) på etter to sesonger, da jeg solgte til city for 30 mill! Er verdens desidert beste stopper på min game i 2019

Ah, noe av det morsomste jeg vet; når klubbene tar opp nye juniorer. Speide, se selv, hente spillere med stort potensiale og utvikle de. :D

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

er for tiden inne i den morsomste FM gamen jeg har hatt siden jeg starta min digitale manager karriere i 1995. 9. sesong med Burnley nå, og har enda ikke vunnet noe, bortsett fra Championship en gang, men har aldri hatt en så komplett morsom game! har til og med igjen en spiller fra original-laget :p

 

Tips (selv om de ihuga spillerne sikkert har fått det med seg allerede): I januar hvert år kommer det nye batcher med "oppkomlinger" i Brasil. Internacional spyr ut enorme stoppertalenter på min game! har hatt to, og han ene gikk jeg 25 mill pund i overskudd (!) på etter to sesonger, da jeg solgte til city for 30 mill! Er verdens desidert beste stopper på min game i 2019

Ah, noe av det morsomste jeg vet; når klubbene tar opp nye juniorer. Speide, se selv, hente spillere med stort potensiale og utvikle de. :D

 

er mye av moroa for min del også det! særlig morsomt er det med "midt på treet" klubb som Burnley. Kan redde både resultater og økonomi totalt med et par store talenter på laget. har supplert talentene med læremestere av verdensklasse. Spillere som Kaka, Robinho, Berbatov og Michael Owen har vært innom Turf Moor i et par sesonger hver og hjulpet til med opplæring av ungkalvene :) Sliter dog en del med økonomien for tiden..må vel slanke stallen til vårs! :p

Lenke til kommentar

Jeg er vel mer som Mourinho når det gjelder klubber: (Grov sammenligning :p ).

Kommer, vinner 2 pokaler på en sesong, og går videre.

 

Fordelen er at jeg bruker mye penger, og kan få gode spillere.

Ulempen er vel at nå er jeg i midten av min andre sesong med Freiburg, og med 2 sesonger med heftig pengebruk skal det blir artig neste år med gigantisk underskudd :O

 

Høydaren min iallfall er 2-2 kampen i Europacupen mot Liverpool. (Som forøvrig er mitt favorittlag i England ;) ).

2 nydelige mål av Cato Hansen i første omgang, da satt jeg å ropte og skrek i ekstase.

 

Så kom første målet imot , stilling ble da 2-1, jeg gikk over til en mer defensiv spillestil.

Tiden gikk, vi passerte 90 minutter.

Vi passerte 91

92...

93......

94........

95 Booom, en av mine forsvarspillere felte en spiller innenfor egen 16meter (mente nå dommeren, jeg var sterkt uenig).

 

Kuyt går frem på 16 meteren, stiller inn siktet, og setter ballen trygt i mål bak min sisteskanse.

Hylene mine var så høye at bikkjene i nabolaget sprang for livet, banneordene som rant ut av kjeften min hadde gjort selv den mest hardbarka nordlandske fisker rødme som en skolejente.

 

2-2 ble resultatet, blåste i fløyta rett etter målet.

Denne kampen hadde alt: Brilliant begynnelse, magesårskapende midt, og en traumatisk slutt.

 

De som ikke spiller FM vet ikke hva glede og sorg er, kan ikke sammenlignes med noe annet spill.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Kuyt går frem på 16 meteren, stiller inn siktet, og setter ballen trygt i mål bak min sisteskanse.

 

Ja, FM ekke realistisk i alle situasjoner... :(

Hva mener du? Kuyt er da ganske god på straffer.

 

Beklager... Visste ikke at det var noen som tok dette såpass alvorlig her... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kuyt går frem på 16 meteren, stiller inn siktet, og setter ballen trygt i mål bak min sisteskanse.

 

Ja, FM ekke realistisk i alle situasjoner... :(

Hva mener du? Kuyt er da ganske god på straffer.

 

Beklager... Visste ikke at det var noen som tok dette såpass alvorlig her... ;)

Gir ikke mening uansett hvor lite alvorlig jeg er. Kuyt er god på straffer og er en grunn til at han er andrevalg på Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...