Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å spille spillet selv?

Halve utfordringen (og vitsen) med spillet er å gjøre valg som påvirket spillet ditt.

Ene øgenblikket kan du feie over et topplag, andre ganger kan samme strategi være feil og du kan risikere å tape for et bunnlag.

 

Det er da man må bruke det man har lært til å tilpasse laget slik at man enten henter inn igjen og vinner kampen, eller at man kanskje klarer å klore seg til uavgjort.

 

Ser ikke vitsen med å spille kamper om og om igjen fordi man ikke vinner 20-0....

Hvis du vil ha garantert seier hver gang foreslår jeg at du går over til lommetennis, der scorer du garantert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

kroneksempel på hva som gjør FM interessant for min del: Spiller som nevnt som burnley og er spådd nedrykk, igjen. Banker Tottenham 6-0 på hjemmebane, for så å tape 0-1 for sheff utd i kampen etterpå. slik er fotball, og slik skal fm være også, for min del. se på united f.eks. de vant SÅVIDT 1-0 over Crawley (BSP)i cupen for litt siden, selv om de "burde" vinne 10-0.

 

Fotball hadde vært et utrolig kjedelig spill hvis lag hadde vært garantert seier.

Lenke til kommentar

Hvis jeg først skulle sitte på en kamp tror jeg at jeg ville hatt mye mer glede av en kamp som Spurs sin 4-4 kamp mot Chelsea i 08, til og med undertegnede som er hardbarka Liverpool supporter satt å tygget negler da kampen var så episk. Var på stadion av alle steder da jeg var med en kompis som er Chelsea supporter.

 

Det er ikke altid seire er de største gledene i fotball ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg har gjort til morsomt i Editoren.

 

Jeg har flyttet alle verdens beste trenere og Managere, og støtteapparat til Chelsea, det samme med spillerne, og sendt Inter, Man Utd, Loserpool og hatlagene ned til Spansk 3. div avd 16. uten stjernespillerne, og uten stjerneapparatet. Stadion og fasilteter er der fortsatt, men de forstyrrer ikke i PL, de kommer til å forbli i Spain. Jeg personlig flyttet Chelsea til Norge, da det blir lettere matcher.

 

Jeg satte meg selv i Sportsdirektørstolen da Arnesen ikke er der lengre.

Lenke til kommentar

Hørtes fordømt morsomt ut.

 

Hadde nettopp en liten oppdagelse som fornøyet meg. Jeg signet Adama Derra fra Burkina Faso som Godset, og han kommer ikke før om et år takket være tåpelige regler. Tittet innom profilen hans nå og ser at han har tilegnet seg basiske kunnskaper i norsk allerede. Dedisert ungkalv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...