Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

troll.jpg

 

Om noen sliter med motivasjonen eller har bare lyst å koble av litt så kan jeg anbefale Reyes9's firmaliga :thumbup: sinnsykt artig!

 

Har du begynt med et slikt game?

 

Hvordan fungerer det? Ettersom jeg skjønte så starter du med en haug med penger og må kjøpe deg inn et lag?

Det er forsåvidt rett. Du starter kun med "dårlige" regens og er i en liga som er i verdenstoppen. Så har du et stort overgangsbudjett som du kan bygge laget ditt på. Stø kurs å rykke opp fra 2 til 1 divisjon med Telenor nå :)

 

Hei :) Er ny på spillet, og har startet opp med Cardiff. Jeg sliter litt, siden jeg har i teorien et godt angrep, gode spisser! Men de setter faen ikke sjansene! :p Noen forslag om ting som kan gjøres?

Har du spilt mange kamper? Laget trenger tid for å spille seg inn i taktikken. Dette kan "speedes" opp ved å ta innstillingen lagsammensetning på kamp forberedelser. Du må også prøve å spille spillerene dine etter ferdigheter, men også taktisk lurt. SPiller du med en indreløper på venstrevingen kan du bruke en høgre beint spiller.

Lenke til kommentar

Merker dette. Ble til at jeg rage-quita etter jeg mistet en 3-0-ledelse. Skal ikke spille på skolen på en stund.

 

Haha artig, bror min klager over det samme :!:

 

Håper patch 11.3 kommer snart, er rimelig klar for å spille litt fm11 igjen. Men det er så typisk at patchen kommer få dager etter jeg har begynt og da må jeg jo starte forfra igjen :p

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...