Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg skulle rydde litt i denne tråden i stad og da er det mulig det ble slettet noen innlegg som ikke trengtes å slettes. Men det bugger litt for meg her så får ikke til å gjennopprette. De av dere som mener at dere fikk innlegget deres urettferdig slettet kan skrive dem på nytt. Det gjelder selvsagt ikke supportspam-innleggene det var meningen å bli kvitt.

Beklager.

Lenke til kommentar

Endelig litt spilletid igjen før jeg skal på jobb i kveld. Skaffet meg en ny ass.man Terry McDermott. God til å bedømme ferdigheter/potensial. Motiverende, sosiale ferdigheter og taktiske kunnskaper er også meget gode. Passer meget godt for litt mindre lag. Kom fra Huddersfield så jeg betalte bare 1mill i komp.

Selv er jeg Empoli som nettopp har kommet seg opp i Serie A.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ

 

Etter at Cato Hansen scoret to mål tidlig i første i europacupen mot Liverpool så så jeg sjansen til tre poeng.

Vi stod imot til midten av andre før stilling ble 2-1.

 

Jeg trodde jeg hadde greid seier MEN dommer la til 6(!) minutter og de scoret 2-2 målet i det 96 minutt.

Normalt sett er jeg glad når Liverpool scorer, men ikke denne gangen :-(

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ

 

Etter at Cato Hansen scoret to mål tidlig i første i europacupen mot Liverpool så så jeg sjansen til tre poeng.

Vi stod imot til midten av andre før stilling ble 2-1.

 

Jeg trodde jeg hadde greid seier MEN dommer la til 6(!) minutter og de scoret 2-2 målet i det 96 minutt.

Normalt sett er jeg glad når Liverpool scorer, men ikke denne gangen :-(

 

Copy paste fra FMNorge der du skrev orginalpsten? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...