Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt med to lag, Burnley og Tottenham. Jeg har ikke hatt motivasjonen til å starte på ett så stort prosjekt med ett lag langt nede i divisjonene. Drev med det en del på noen CM versjoner, blant annet gjort MK dons til topplag og ett lag i conference league south eller north, husker ikke hvilket lag det var i farten. Er herlig når man tar sin første store tittel med ett sånt lag, men det tar også lang tid^^

Lenke til kommentar

Har prøvd med Vidar. Er i tippeligaen med dem, men sliter veldig for å holde meg oppe. Started en Arsenal save for et par dager siden, der jeg vil bruke wenger sin filosofi, bruke minst mulig penger, oppfostre gode talenter til legender for klubben.

 

Helst vil jeg prøve å få et hel-engelsk lag faktisk med gode unge spillere. Istedenfor å bare skaffe gode regens fra Brasil, og Sør-Amerika. Litt løye hvis du klarer å få såpass mange gode engelske spillere i laget slik at 80% av Englads landslag består av dine spillere :D

Lenke til kommentar

Har spilt litt over en sesong med Godset nå. Vant noe overraskende Tippeligaen i første sesong, det hele ble avgjort i siste serierunde, da Rosenborg presterte å slippe inn 2-1-målet mot Stabæk etter 90 spilte minutter. For første gang brukte jeg en taktikk basert på 5 forsvarere, denne sesongen har jeg flyttet den ene midtstopperen opp til defensiv midtbanespiller. Alt vel så langt i andre sesongen med 9 poeng etter 3 kamper.

Lenke til kommentar

Ser det er veldig mange som bare spiller med "topplagene".

Har dere prøvd lavere divisjoner?

 

Personlig synes det er mye mer underholdene og utfordrene å spille seg opp oppover for så å prøve holde seg der, kanskje utfordre toppen :)

Jeg spiller så si alltid lag i lavere divisjoner. Syns å spille topplag kan bli litt kjedelig. Arsenal og brann er alltid gøy å spille ettersom jeg brenner for klubbene, men blir som regel et lag i lavere divisjon. Har pleid å spilt mye med Colchester, og har planer å besøke de i England denne sesongen :) Løv-ham blir også mye brukt!

 

Vant med Microsoft mot Intel 3-0. Guus Hiddink antydet at jeg ikke hadde sjangs. Jeg har full pott i sesongen, uten juks, med 47 for, og 2 i mot. Han er på sisteplass... 3 mål for.

Firmaligaen har en tendens til å være veldig enkel på begynnelsen. Spiller selv med Telenor og vant nettopp 3-0 mot Apple, som ligger i øverste divisjon, i en cup.

 

SS av laget:

post-167348-0-34789700-1298235554_thumb.png

Lenke til kommentar

Ser det er veldig mange som bare spiller med "topplagene".

Har dere prøvd lavere divisjoner?

 

Personlig synes det er mye mer underholdene og utfordrene å spille seg opp oppover for så å prøve holde seg der, kanskje utfordre toppen :)

Jeg spiller så si alltid lag i lavere divisjoner. Syns å spille topplag kan bli litt kjedelig. Arsenal og brann er alltid gøy å spille ettersom jeg brenner for klubbene, men blir som regel et lag i lavere divisjon. Har pleid å spilt mye med Colchester, og har planer å besøke de i England denne sesongen :) Løv-ham blir også mye brukt!

 

Vant med Microsoft mot Intel 3-0. Guus Hiddink antydet at jeg ikke hadde sjangs. Jeg har full pott i sesongen, uten juks, med 47 for, og 2 i mot. Han er på sisteplass... 3 mål for.

Firmaligaen har en tendens til å være veldig enkel på begynnelsen. Spiller selv med Telenor og vant nettopp 3-0 mot Apple, som ligger i øverste divisjon, i en cup.

 

SS av laget:

 

Woha! Skjer med spillerne da? Har du evig penger og rykte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...