Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Risikerte lagmoralen før min fjerde sesong ved å sparke ut flere av de større stjernene for å få plass til unge talenter. Virker så langt som det funka som jeg ville, bortsett fra en liten formdipp i serien som jeg fint skal greie å hente inn. Har arven etter Torres klar, med f.eks Iker Muniain som scora 4 mål i en 6-1-seier over Hammers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan scorer man mål? Sliter nok en sesong med å score mål med chelsea. 66 mål første sesong, 70 andre da jeg vant ligaen, og nå kun 8 på 5 kamper. Forrige kamp hadde jeg 5 CCC, fikk kun ett stusslig cornermål, der motstanderne seff scorte på et langskudd 1 min før slutt. Middlesbrough av alle lag, endte 1-1. Skjønner ikke mye av dette.

 

Har visst samme problem som en tidligere poster, plutselig går spillet rett inn i en kamp, uten at jeg har trykket space. Rett inn i en ligacup kamp, der jeg skal spille et b-lag, men der topplaget ble brukt. Irriterende.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Hadde en supporter dag i fjor, som jeg vant 3-1 har også alltid møter mot storlag i pre-season, bla. Arsenal, City, Inter og Roma. også RBK og brann trekker mye tilskuere. Var egentlig bare en save jeg skulle prøve litt Royal League databasen på, men endte opp med å spille på den, og derfor har jeg ikke med noen andre land enn Norge, så det er lett og få treningskamper.

 

Da vet jeg ikke annet enn å prestere bedre å få bedre rykte. Sier seg selv at et smålag som er ganske lenge siden har vært i den øverste ligaen ikke har en stor tilhengerskare.

 

Ja, skjønte at du arrangerte treningskamper mot store lag, tipset mitt var at du også arrangerer turnering. Da får du også billett inntekter for 2 kamper du selv ikke spiller i. Hvis du da får med store lag som møter hverandre så fyller det opp stadionen din. Jeg har et lite lag i Italia og der tjente jeg over 13mill på en slik turnering, da gikk balansen min fra 22 til 35mill noen som virker inn stort på en liten økonomi. I tillegg har du fortsatt tid til å arrangere 3-4 treningskamper(sikkert mere også).

 

Som regel pleier også kamper mot rivaler å trekke tilskuere, har du noen i ligaen?

Har desverre ingen rivaler i ligaen. Nærmeste er Åsane i 2 divisjon.

 

Jeg skjønner godt hva du mener, syns forsatt det er rart at jeg har så lavt snitt etter jeg klarte å vinne cupen og 3 plass i serien forje sesong og ligger på en 1 plass etter 10 kamper, men likevell er det forsåvidt realistisk. Brann supportere hadde nok ikkje gått over til løv-ham for å si det sånn :)

 

Ser ut som min største stjerne forsvinner snart, syke regenen jeg postet på forgje side eller hva det var, og Dodo, så det må nok inn litt forsterkninger snart.

Lenke til kommentar

1. Måtte starte på nytt 7 ganger mot WBA.

 

2. Jeg vant alle Cupene jeg var med i.

 

3. Det som bekymrer meg er meldingene som kommer inn. Jeg MÅ gå igjennom alle meldingene etter en ferie, og det er veldig mange. Hvordan får man de vekk`?

 

1. Hvorfor starter du egentlig på nytt ???

 

2. Er vel ikke så rart hvis du starter på nytt hver gang du ikke vinner...?!

 

3. Du kan merke alle, og markere de som "lest".

Lenke til kommentar

Jeppda! 3. sesong ble det opprykk til Tippeligaen for Asker. Hadde håp om at det skulle bli en bedring i klubben, men alt endte i økonomisk katastrofe. Stadion er ikke i nærheten av standaren som kreves. 3900 sitteplasser er minimumskravet og jeg har 1000. Med andre ord måtte det en kraftig utvidelse til. Prisen havnet på 33,8M. Grusomt for en klubb med balanse på 5M. Overgangsbudsjettet mitt ble på hele 0kr og jeg får ikke hentet en eneste spiller. Går nok rett ned igjen gitt.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli nervøs.

Jeg gikk igjenom hele sesongen uten tap i FCK (i Danmark, cup og serie), så gikk jeg til Freiburg, spilte igjenom en hel sesong uten annet en seire (serie og cup), og har nå rykket opp blant de store gutta.

 

Har hatt en "pause" fra spillet, og har så vidt begynt igjen med et par kamper, og har nå 2 kamper med seire, men merker ting har blitt vanskligere, mye vanskligere.

 

cisse er ute med skade, og N`doye som jeg kjøpte, sliter litt med å tilpasse seg.

Wendt som jeg også kjøpe gjør det derimot bra i klubben, jeg brukte vel nærmere 100millioner etter opprykk da klubbene presser prisene høyt opp, stort sett hamstret offansive spillere, og har en bråte med spisser på laget, som jeg også bruker som lynvinger :p

 

Skal jeg gå på mitt første smell i en serie i denne saven, eller greier jeg å holde meg til jeg sloss mot de store gutta ute i Europa?

 

Spenningen er til å ta og føle på!

 

1506174_o.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...