Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål: Er det kommet en patch som oppdaterer ligaer i 2011? At f.eks. Sarpsborg har rykket opp i til tippeligaen.

Ja, 11.3 patchen. Ligger på FMnorge.com eller på hovedsiden til FM som jeg faktisk ikke husker linken på for øyeblikket. Eneste er at ikke Fredrikstad er rykket opp pga. de har ikke fått med seg at i 2010 sesongen var det kvalikk og ikke 2 lag opp og 2 lag ned. Dette kan uansett enkelt fikses i editor ;)

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det kommet en patch som oppdaterer ligaer i 2011? At f.eks. Sarpsborg har rykket opp i til tippeligaen.

Ja, 11.3 patchen. Ligger på FMnorge.com eller på hovedsiden til FM som jeg faktisk ikke husker linken på for øyeblikket. Eneste er at ikke Fredrikstad er rykket opp pga. de har ikke fått med seg at i 2010 sesongen var det kvalikk og ikke 2 lag opp og 2 lag ned. Dette kan uansett enkelt fikses i editor ;)

 

Har de vel, er med hos meg hvertfall :) Bare å starte i 2011 :p

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det kommet en patch som oppdaterer ligaer i 2011? At f.eks. Sarpsborg har rykket opp i til tippeligaen.

Ja, 11.3 patchen. Ligger på FMnorge.com eller på hovedsiden til FM som jeg faktisk ikke husker linken på for øyeblikket. Eneste er at ikke Fredrikstad er rykket opp pga. de har ikke fått med seg at i 2010 sesongen var det kvalikk og ikke 2 lag opp og 2 lag ned. Dette kan uansett enkelt fikses i editor ;)

 

Har de vel, er med hos meg hvertfall :) Bare å starte i 2011 :p

Å? Startet nylig opp et brann game og da var Hønefoss der istede for Fredrikstad, og jeg startet opp i 2011 :ohmy:

 

Litt off topic, men kom til å tenke på noe i går når jeg såg FC Football. Sendte du inn et spm med noe om Blackburn (husker ikke helt hva spm var) til Tore Pedersen til FC Football? :p La sammen 1+1 og tenkte Blackburn + spm sendt inn av samebror, eller er jeg helt utpå vidda nå? :p

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det kommet en patch som oppdaterer ligaer i 2011? At f.eks. Sarpsborg har rykket opp i til tippeligaen.

Ja, 11.3 patchen. Ligger på FMnorge.com eller på hovedsiden til FM som jeg faktisk ikke husker linken på for øyeblikket. Eneste er at ikke Fredrikstad er rykket opp pga. de har ikke fått med seg at i 2010 sesongen var det kvalikk og ikke 2 lag opp og 2 lag ned. Dette kan uansett enkelt fikses i editor ;)

 

Har de vel, er med hos meg hvertfall :) Bare å starte i 2011 :p

Å? Startet nylig opp et brann game og da var Hønefoss der istede for Fredrikstad, og jeg startet opp i 2011 :ohmy:

 

Litt off topic, men kom til å tenke på noe i går når jeg såg FC Football. Sendte du inn et spm med noe om Blackburn (husker ikke helt hva spm var) til Tore Pedersen til FC Football? :p La sammen 1+1 og tenkte Blackburn + spm sendt inn av samebror, eller er jeg helt utpå vidda nå? :p

Det gjorde jeg :) Har ikke sett episoden selv ennå, har sendt inn et bilde av meg og Christopher Samba før :)

Lenke til kommentar

Jeg startet en ny Liverpool - save på den nye patchen og jeg startet i Januar 2011, jeg lå på en veldig usikker 4. plass da jeg tokk over klubben, det var 15 dager igjen og handle i januar og jeg hadde 200 mill. Hulk og Hazard kom inn portene på Anfield, Hulk for 197 mill og Hazard på lån ut sesongen med oppsjon på kjøp.

 

Jeg startet bra og kom videre i både FA-cup og EU league.

Men da jeg var kommet til 2. utslagrunde og 6. runde så gikk det skeis, jeg røk ut av begge deler. Havnet til slutt på en 5. plass i PL, med MÅLFORSKJELL bak Man City som lå på den viktige 4. plassen.

 

Jeg innså at det måtte mye forandringer til i sommer, så hjalp det veldig på at jeg fikk utrolige 580 mill (!) i overgangsbudskjett. Legger ut SS av taktikk og overganger.

 

Spillerene som ikke vises på screenshot taktikk er Dirk Kuyt og Maxi Rodriguez.

Spilleren som ikke vises på screenshot overganger salg er Daniel Ayala ut for 13 mill.

 

post-226245-0-40952800-1300622739_thumb.png

 

post-226245-0-78793100-1300622726_thumb.png

Lenke til kommentar

Har kommet til 18.januar 2026. Aldri aldri vært uten førstekeeperen min. Aldri skadet, aldri utslitt, aldri rødt kort.

 

Har hatt 5-6 faste keepere og to sesonger med 4 forskjellige.

En gang rundt 2018-2020 var keeperen min forkjølet, men det var ikke kamp de dagene han var borte.

 

Har ikke hatt keeper på benken siden 2015 elns...

 

Er dette vanlig på de nyere FM-ene?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Er det kommet en patch som oppdaterer ligaer i 2011? At f.eks. Sarpsborg har rykket opp i til tippeligaen.

Ja, 11.3 patchen. Ligger på FMnorge.com eller på hovedsiden til FM som jeg faktisk ikke husker linken på for øyeblikket. Eneste er at ikke Fredrikstad er rykket opp pga. de har ikke fått med seg at i 2010 sesongen var det kvalikk og ikke 2 lag opp og 2 lag ned. Dette kan uansett enkelt fikses i editor ;)

 

Har de vel, er med hos meg hvertfall :) Bare å starte i 2011 :p

Å? Startet nylig opp et brann game og da var Hønefoss der istede for Fredrikstad, og jeg startet opp i 2011 :ohmy:

 

Litt off topic, men kom til å tenke på noe i går når jeg såg FC Football. Sendte du inn et spm med noe om Blackburn (husker ikke helt hva spm var) til Tore Pedersen til FC Football? :p La sammen 1+1 og tenkte Blackburn + spm sendt inn av samebror, eller er jeg helt utpå vidda nå? :p

Det gjorde jeg :) Har ikke sett episoden selv ennå, har sendt inn et bilde av meg og Christopher Samba før :)

Var det deg? Feeet ;D

Lenke til kommentar

Har kommet til 18.januar 2026. Aldri aldri vært uten førstekeeperen min. Aldri skadet, aldri utslitt, aldri rødt kort.

 

Har hatt 5-6 faste keepere og to sesonger med 4 forskjellige.

En gang rundt 2018-2020 var keeperen min forkjølet, men det var ikke kamp de dagene han var borte.

 

Har ikke hatt keeper på benken siden 2015 elns...

 

Er dette vanlig på de nyere FM-ene?

 

Jeg har opplevd det samme, men jeg har Pepe Reina i mål, og han er jo aldri skadd i virkeligheten heller, så kan egentlig ikke uttale meg :D

Lenke til kommentar

Denne keeper diskusjonen. Bruker nesten aldri keeper på benken og de er veldig sjeldent skadet, har nesten alltid et ung talent som reserve keeper, men på FM10 hadde jeg et stort prob. Rett etter overgansvunduet var stengt ble keeperen min langtidsskadet etter han brakk armen og var ute i 8 måneder. Jeg hadde et ungt talent på 16 som min andre keeper. Ble litt tynt da ja, så det kan skje, bare ikke så ofte. Har også måtte stått med utespiller i slutten av en kamp pga keeper skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...