Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner denne sesongen virkelig å dra seg til, ved nyttårstider lå jeg 15 poeng bak Liverpool på 1 plass og har tatt de igjen, samt at jeg kommer til å møte de i Champions League Finalen, etter Wolves i FA Cup finalen.

 

satser på å ta alt, spesiellt fornøyd er jeg etter semien mot Real hvor jeg tapte 4-2 i Madrid, mens jeg smadret de 4-0 på Old Trafford! :D

 

PremierDivisionInformasjon_Ligatabell-2.png

 

ManchesterUnitedManUtd_Terminliste-2.png

 

 

Jeg håper virkelig Rooney kommer tilbake kjapt fra skaden, sinnsyk sesong på han i år!

 

WayneRooneyProfil_Egenskaper.png

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Har lastet ned en add-on så jeg har helt ned til 10. divisjon i England. Oppdraget er å løfte FC United of Manchester fra Evo-Stik Premier Division og opp i Premier League, for så å ende over selveste Manchester United på tabellen.

 

Sesongoppkjøringen endte så som så med noen gode seire og et par tap. Inn kom flere talenter på fri transfer. En rutinert stopper og en ung spiss som droppet ut fra Wigans akademi går rett inn på førstelaget. I tillegg har jeg hentet inn mye backup så stallen har litt dybde, som jeg regner med kan bli avgjørende når sesongen drar seg til. Første seriekamp endte med overbevisende 3-1 mot Worksop. Deretter ble det skuffende 0-3 mot Kendal Town, men etter det har jeg vunnet de neste tre.

 

Regner med å kjempe om opprykk allerede i første sesong, og vil forhåpentligvis skaffe en parent club som kan hjelpe meg litt med spillere osv. Transferbudsjett finnes ikke og lønnsbudsjettet er på 31 000 kr i uka. Det må også opp om jeg skal ha noe håp. Heldigvis låner vi en stadion med plass til 12 000 av Bury, så med litt medgang regner jeg med at fansen bidrar med veldig mye i billettinntekter.

 

Kan legge til at jeg foreløpig har fått inntrykket av at pasningsspillet vårt er på et helt annet nivå enn resten av lagene i min divisjon. Vi dominerer ballbesittelse i hver eneste kamp og skaper mye ved å sentre motstanderen i stykker. Dessverre pådrar vi oss forferdelig mange kort, og det har blitt et problem. Spisser med avslutningsferdigheter, samt litt disiplin er førsteprioritet. Da regner jeg med at det kan bli veldig bra fremover.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

FC United of Manchester er et spennende prosjekt. Veldig tidskrevende, men virker morro. Har aldri prøvd det selv, men lest historier på FM Norge over folk som har passert Man Utd. Vurderer å gå over til noe annet enn firmaligaen nå. Blir på en måte litt "urealistisk", men kommer nok til å vente til patchen kommer. Kanskje jeg slenger inn en save rapport på FMNorge også.

Lenke til kommentar

Fant ut at om man har speidet en del nasjoner en stund, så går man på search, players, og sorterer etter alder samt fjerner de under en viss verdi så får man opp en god talent-pool. Jeg markerte de så i flertall og speidet over 100 spillere under 17 år.

Dette er noen av de bedre jeg fant, og som er på vei til klubben, har store håp for et par av de.

 

post-102474-0-46924800-1299605711_thumb.jpg

post-102474-0-46222600-1299605712_thumb.jpg

post-102474-0-19646700-1299605713_thumb.jpg

post-102474-0-31735800-1299605714_thumb.png

post-102474-0-18484400-1299605715_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Han, Torres og RvP er ikke morsomme å spille mot. :(

 

 

NY PATCH!

 

 

På steam? Har den ikke jeg :(

Tror jeg har 7 eller 9 spillere som er U21 i registreringsvinduet nå.. Greit for framtidien det. Kommer til å stille med et ekstremt ungt lag mot Tottenham i Charity Shield.

Lenke til kommentar

Steam autooupdater så lenge Steam kjører og FM ikke gjør det, så ikke så rart at du ikke har fått det med deg. Kjenner at transferoppdateringen bryr meg midt i hakket, siden jeg allerede har Suarez og Carroll (...og Torres i tillegg :whistle: )

 

Men bugfiks er jo alltid greit.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Har lastet ned en add-on så jeg har helt ned til 10. divisjon i England. Oppdraget er å løfte FC United of Manchester fra Evo-Stik Premier Division og opp i Premier League, for så å ende over selveste Manchester United på tabellen.

 

Sesongoppkjøringen endte så som så med noen gode seire og et par tap. Inn kom flere talenter på fri transfer. En rutinert stopper og en ung spiss som droppet ut fra Wigans akademi går rett inn på førstelaget. I tillegg har jeg hentet inn mye backup så stallen har litt dybde, som jeg regner med kan bli avgjørende når sesongen drar seg til. Første seriekamp endte med overbevisende 3-1 mot Worksop. Deretter ble det skuffende 0-3 mot Kendal Town, men etter det har jeg vunnet de neste tre.

 

Regner med å kjempe om opprykk allerede i første sesong, og vil forhåpentligvis skaffe en parent club som kan hjelpe meg litt med spillere osv. Transferbudsjett finnes ikke og lønnsbudsjettet er på 31 000 kr i uka. Det må også opp om jeg skal ha noe håp. Heldigvis låner vi en stadion med plass til 12 000 av Bury, så med litt medgang regner jeg med at fansen bidrar med veldig mye i billettinntekter.

 

Kan legge til at jeg foreløpig har fått inntrykket av at pasningsspillet vårt er på et helt annet nivå enn resten av lagene i min divisjon. Vi dominerer ballbesittelse i hver eneste kamp og skaper mye ved å sentre motstanderen i stykker. Dessverre pådrar vi oss forferdelig mange kort, og det har blitt et problem. Spisser med avslutningsferdigheter, samt litt disiplin er førsteprioritet. Da regner jeg med at det kan bli veldig bra fremover.

 

Denne addon'en høres interessant ut..hvordan fungerer det med addons på fm? påvirker det kun ny game osv? link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...