Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mitt Cardifflag i 2012:

 

Jason Steele

Kyle Naughton - Scott Dann - Jordan Spence - Stephen Warnock

Charlie Adam - Tom Cairney

Junior Stanislas - Jonjo Shelvey - James McFadden

Steven Naismith

 

Begynner å bli fornøyd. Kun briter på laget, har ingen utlendinger i a-troppen. Trenger iallefall å få meg en bedre spiss. Drømmen er vel Andy Carroll kanskje.

Lenke til kommentar

Noen som har ett godt tips eller to til hvordan jeg får en spiller lyst til å komme til klubben min? :) Jeg er Tottenham i gud veit hvilken sesong, har en haug med strake ligatitler og Chelsea har en god spiller som jeg har lyst på, 17 år. Jeg har fått tilbudet akseptert av Chelsea, men spilleren er ikke interessert, har gitt han litt skryt i media og sånn, men har ikke fungert :p Kunne ha trengt han siden Kroos begynner å dra på åra, og har ikke ett godt talent som kan ta plassen hans i den posisjonen^^

Lenke til kommentar

Fikk akkurat spørsmål om det "a blow" at en spiller på utlån ikke blir klar for en CL kamp, og hvem jeg skulle bruke til å erstatte ham.. ?

 

Hva faen.. Første kamp mot Barca i CL.. Helt jevn kamp, (barca - chelsea) 14 - 13 i skudd 7-6 on target 3-2 CCC, 4-1 i longshots, 45 - 55 % i possesion. Til tross taper jeg 3-0. Dette skjer hvert år i CL, og ofte i viktige andre kamper. Patchen kan ikke komme fort nok. Hjemme ble det 1-1, greit med tanke på sjangser.

 

Mens i ligaen vinner jeg med 4 og 5 mål i de nærmeste kampene selv med et reservespekket lag (mot bunnlag dog)

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Her er mitt Cardifflag i 2012:

 

Jason Steele

Kyle Naughton - Scott Dann - Jordan Spence - Stephen Warnock

Charlie Adam - Tom Cairney

Junior Stanislas - Jonjo Shelvey - James McFadden

Steven Naismith

 

Begynner å bli fornøyd. Kun briter på laget, har ingen utlendinger i a-troppen. Trenger iallefall å få meg en bedre spiss. Drømmen er vel Andy Carroll kanskje.

Carrol kom billig til meg når Newcastle rykket ned

Lenke til kommentar

Mitt Southampton-lag i Premier League pr. 16.10.2015

 

Keepere:

Joe Lewis, Marc McCallum

 

Forsvar:

Micah Richards, Jose Goncalves, Stephen Laird(re-gen), Peter Larsson(lån), Bakary Soumare, Alan Hutton, Charlie Mulgrew

 

Midtbane:

Peter Farquharson(re-gen), Owen Hargreaves, Younousse Sankhare, Ignacio Camacho, Darren Gibson, Tom Cairney, Stephen McGinn, Luis Ruiz(re-gen)

 

Angrep:

Mario Balotelli, Daniel Sturridge, Andy Carroll, Miguel Medina

 

 

Ellers kan det nevnes at kaptein er Peter Farquharson. 19år gammel fra egen junioravdeling.

Lenke til kommentar

Sitter å følger med på Latest score opptil det 80' minutt, men gir stort sett opp håpet. Så titter jeg igjen på overtid og jammen har ikke Yakubu gitt med gullhåpet! Borte mot arsenal, årets mest sannsynlig vanskeligste kamp, spesielt pga Van Persie bugen, i siste kamp. Fy faen det blir spennende.

 

Må nok redigere min tvil om Sturridge her og. Etter lån hos Newcastle første del av sesongen, med 7 mål på 16 kamper, scorer han 5 mål på 6 kamper for meg der 3 av de var mot selveste Newcastle i denne kampen. Endte med 9.7!! Pluss 2 i cupen på 3 kamper og. Blir en god backup nå som Drogs stikker, fornøyd med at jeg fikk han på ny kontrakt uten økning i lønn.

post-102474-0-68688700-1299539525_thumb.jpg

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Hvis noen er interessert i å høre fortsettelsen. Kampen var visst på hjemmebane. Og den var nervepirrende som faen, noe som (jeg tror) forskrekket kjæresten min litt, da hun nok tror jeg er litt rar som er såpass engasjert i et spill. Kampen var relativt sjangsefattig, få store sjangser, ingen skapte noe særlig, men jeg hadde et klart overtak. Til tross for det gikk jeg ut og var dissapointet med innsatsen, det måtte mere til. Og det fikk jeg i det 69 minutt. Lukaku puttet på et nydelig innlegg fra Jesus Navas, den av de stjernespillerne som klar har vært den største skuffelsen de to siste årene. Ironien. Idet jeg scorte hoppet jeg med et gledesbrøl og skremte nesten dama litt. Jeg holdt kampen ut med kun 1 skudd imot på mål, av tre totalt, alle langskudd.. Grunnen var nok at Van Persie var skadet. Jeg dominerte med 12 skudd, 6 på mål og 3 CCC. Så vel fortjent...

 

Så ble det ligacupen og ligaseier. Ganske fornøyd i grunn. Dog kom det to nyheter jeg ikke forventet. Først bygger roman ut stadion med under 300 seter?? Håper det kun er vipseter! Dette er vel på grunn av at Stamford Bridge er ganske uheldig plassert med tanke på utvidelser. Men så ble fasilitene nedgradert pga teknologiske framskritt. Aldri sett før! Og hva skjer med at transfervinduet åpner 9. juni??

post-102474-0-78416700-1299551815_thumb.jpg

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...