Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høh, dama mi blir litt småengasjert av FM (gjelder forsåvidt uansett jeg spiller).

 

Eksempel: Jeg spilte som Liverpool (og er Liverpoolsupporter, noe hun har fått med seg). Spilte mot Manchester United, og i det jeg går opp til 4-1 kommer det et lite "WEEEE" (eller hurra eller yesss eller lignende) fra min venstre side. Igrunn ganske artig :D

Lenke til kommentar

Spilte for en stund tilbake Colchester mot Cardiff og jeg ledet 2-0 til pause og var super happy. Endte tilslutt med å tape 2-3, etter to mål på overtid. Ble så sint at jeg skrek på TVen, slo i bordet og bannet i noen minutter. Fikk kjeft og ingen mus den kvelden :( Du må nestne spille spillet for å skjønne hvor intenst det faktisk er. Akuratt som fifa på nett/lan.

Lenke til kommentar

Har dere noen lag på FM som dere hater og alltid taper mot - det har jeg!

 

Fuckings Newcastle. I alle mine år som FM-spiller har alltid Newcaste vært en jævel. Jeg husker FM08, jeg var Blackburn og måtte vinne siste seriekamp over Newcaste for å få den deilige 4-plassen. Jeg slo av på spillet 20 ganger uten å vinne (noe jeg egentlig aldri gjør), byttet taktikk mange ganger, ingenting virket.

 

Bildet er fra saven jeg holder på med nå og Newcastle er fortsatt en jævel. Neste kamp er mot Newcastle, gruer meg.

post-139927-0-75024300-1299592022_thumb.png

Lenke til kommentar

De siste to årene har det vært fuckings Wolves. Plutselig finner nemlig Wolves ut at Wayne Hennessy er ca ti tusen millioner ganger bedre enn alle andre keepere i hele verden, og bruker ham i stedet for Hahnemann i mål (overrated, much?).

 

Det gjør at jeg dominerer kampene fullstendig, klarer overhodet ikke å score, og får et drittmål i mot. Hver gang.

Lenke til kommentar

Exen min fattet ikke gleden jeg hadde for spillet heller. :p

 

 

Men det med at fasilitetene blir nedgradert har skjedd flere ganger hos meg og. Aldri sett det på tidligere FM-spill, så det er nok noe nytt i år.

 

 

DJ_Darkstorm.

 

Football Manager 2011

67,3 timer de siste 2 uker/384,5 totalt.

 

Rart hun er exen din :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...