Gå til innhold

Test: Apple Iphone 4


Anbefalte innlegg

Ehm? Minus side? Den er svunedyr? Og dere fikk skivebom på forventet pris.

 

Skivebommen er det nå liten tvil om hvem som sto for. Jepp, var deg det.

http://www.dinside.no/847711/du-kan-slippe-binding-paa-iphone-4

 

Blir spennende å se hvordan "The Deathgrip" oppfører seg her i landet nå som tusenvis av iPhone 4 vil spres rundtom i vårt langstrakte land. De norske testene virker stort sett som de er utført i større byer, hvor dekningen er meget god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm? Minus side? Den er svunedyr? Og dere fikk skivebom på forventet pris.

 

Skivebommen er det nå liten tvil om hvem som sto for. Jepp, var deg det.

http://www.dinside.no/847711/du-kan-slippe-binding-paa-iphone-4

 

Blir spennende å se hvordan "The Deathgrip" oppfører seg her i landet nå som tusenvis av iPhone 4 vil spres rundtom i vårt langstrakte land. De norske testene virker stort sett som de er utført i større byer, hvor dekningen er meget god.

 

 

Jaja :p Greit pris da isåfall. Men jeg syns at de bør legge med på minus sider at den mister samtaler ettersom det er flere som opplever det og de har selv innsett at det er ett problem.

Lenke til kommentar

Om de ikke har problemer med det, hvorfor skal de sette det som et minus?

 

Fordi flere opplever det? Selvom de ikke opplever det etter å ha testet den (Nei, jeg vet ikke hvor lenge) 1 dag? 1 uke? Selvom de ikke opplevde det på stedet betyr det ikke at det ikke er en negativ side ved telefonen. Om du kjøper en bil hvor bremsene ryker på 90% av alle modellene etter 1 uke og noen tester den en dag og de opplever det selvfølgelig ikke siden de bare tester den en dag, mener du at de ikke skal informere om dette som en negativ side ved bilen?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Jaja :p Greit pris da isåfall. Men jeg syns at de bør legge med på minus sider at den mister samtaler ettersom det er flere som opplever det og de har selv innsett at det er ett problem.

Det stemmer jo ikke overens med andre som har testet iPhone 4 i Norge da...

 

Vi har nå testet telefonen over en lengre periode, og kan ikke si at vi har opplevd problemer som følge av dette. Ingen samtaler har blitt mistet som følge av dekningsproblemer - noe som skjedde med forgjengeren 3Gs - og vi har heller ikke opplevd forringelse av talekvaliteten.

http://www.mobilen.no/wip4/test/test-iphone-4/d.epl?id=44861

 

Det blir fullstendig feil å rapportere et problem man ikke selv har observert... Ingen av GSM/3G nettene i Norge er heldigvis i nærheten av å være så dårlige som AT&T sitt nett i USA, spesielt i store byer som New York, LA, Miami.

Lenke til kommentar

å utelukke dårlig antenne-design som et problem virker litt rart. er ikke alle steder i Norge med super dekning. spesielt de stedene med veldig spredd bebyggelse, og de er det ikke rent få av.

dere med design dingsebumser i lommene får la være å bruke telefonen mye når dere er på tur/ferie i spredd bebyggelse. =)

Lenke til kommentar

Om de ikke har problemer med det, hvorfor skal de sette det som et minus?

 

Fordi flere opplever det? Selvom de ikke opplever det etter å ha testet den (Nei, jeg vet ikke hvor lenge) 1 dag? 1 uke? Selvom de ikke opplevde det på stedet betyr det ikke at det ikke er en negativ side ved telefonen. Om du kjøper en bil hvor bremsene ryker på 90% av alle modellene etter 1 uke og noen tester den en dag og de opplever det selvfølgelig ikke siden de bare tester den en dag, mener du at de ikke skal informere om dette som en negativ side ved bilen?

Dårligste sammenligningen jeg har sett og hørt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg begriper ikke hvordan kameraet i Iphone4 har fått så bra kritikker både av brukere og testere!? Jeg fant ut jeg skulle prøve Iphonen i og med at den nå også kunne skilte med et godt kamera. Det er nok det dårligste kameraet jeg har hatt på en telefon!! Iphone er bra på mange måter, men Apple-regimet er nok ikke noe for meg. Kvitter meg med Iphonen og går tilbake til HTC snarest...:-)

Lenke til kommentar

Forstår poenget ditt men jeg sammenligner med tidligere mobiler jeg har hatt og da føler jeg den ikke strekker til. Er det den minste bevegelse i motivet så blir bildet uklart uansett. Hadde en HD2 før Iphone og den taklet stillbilder atskillig bedre. Greit nok med utendørsbilder i godt lys av "døde" gjenstander men det takler de fleste kamera ok. Jeg har lest på Apple forum at noen har hatt lignende prob. med hardware og fått ny telefon.. Kanskje ligger det her.... Ikke meningen å tråkke på noen tær:-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

8528 kr er billigste jeg finner!

 

HVA F**N! DET ER EN TELEFON!!!! IKKE EN BIL!!!

og i tilleg MÅ du ha Itunes Istore og og og alt som skal til for at APPLE skal tjene et øre her og et øre der.

Nei detta blir for dumt. og så mange som har kjøpt denne da... stakars folk. for meg er det ikke hip't.

Jeg har testet en del telefoner på markedet, og der er utrolig mange gode alternativ. Android systemet er jo så og si alt gratis på markedet. jeg finner alt jeg trenger der uten og logge meg på noe eller betale et eneste øre.

 

Jeg mener det seriøst. Boikott Apple!

Lenke til kommentar

8528 kr er billigste jeg finner!

Da har du ikke prøvd hardt... Hva med å se på Apple.no?

Går an å bruke hodet litt.... ;)

 

HVA F**N! DET ER EN TELEFON!!!! IKKE EN BIL!!!

Det er helt riktig. Veldig bra at du har forstått det.

 

og i tilleg MÅ du ha Itunes Istore og og og alt som skal til for at APPLE skal tjene et øre her og et øre der.

Dette trenger ikke å koste noe penger i det heletatt. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe innhold fra iTunes Store. Veldig mange gode gratisprogrammer der.

 

Nei detta blir for dumt. og så mange som har kjøpt denne da... stakars folk. for meg er det ikke hip't.

Stakkars deg er vel en mer passende kommentar?

 

Jeg har testet en del telefoner på markedet, og der er utrolig mange gode alternativ. Android systemet er jo så og si alt gratis på markedet. jeg finner alt jeg trenger der uten og logge meg på noe eller betale et eneste øre.

Du må fremdeles logge deg på hos Google for å registrere telefonen. Hvorfor er dette så mye bedre enn å logge seg på hos Apple?

 

Jeg mener det seriøst. Boikott Apple!

Mener du seriøst det altså? :!:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Burde hatt Flash-støtte

Mitt inntrykk er at Flash kjører svært dårlig på Android-telefonene som har støtte for det nå. Hva får anmelderne til å tro at det ville være annerledes på iPhone (spesielt når man ser på hvordan Adobe har ødelagt for seg selv på mobil)?

 

Ganske morsomt at vi lever i 2010 og flash fortsatt dominerer internett. Innen HTML5 har erstattet Flash så er iPhone 4 ansett som en gammel og dårlig telefon.

 

Så jeg takker meg med det vi har! En laber flashstøtte.

Lenke til kommentar

Å justere karakteren lenge etterpå på denne måten blir bare helt latterlig. Kan glede alle med at en slik "etterpå-klokskap" ikke vil påvirke iphone salget marginalt engang.

 

På hvilket grunnlag justerte dere testen? Medieomtale?

 

Enten jeg er uenig eller enig i konklusjonen, mener jeg dette er juks og fanteri.

 

Dere som testere skal være objektive, derfor er dere også de første som får ta i mobilene og leke med dem.

 

Inderlig glad jeg ikke betaler for å titte på amobil.

 

Og Htc Touch Pro anmeldelsen kan dere få lov å spise opp!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...