Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill....

Lommeboka kommer til å få juling igjen...

 

Selg barna, to fluer i en smekk!

 

 

Tar heller et par runder på et shady hjørne enn å selge barna :p

 

Edit : Har fått bekreftelse på at et av spillene jeg ønsker meg kommer til å få en virkelig flott pris. Hint W + 3.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Huff , nei har ikke tid til dette... Unger og stadig mindre tid til pc spilling men så mange gode spill....

Lommeboka kommer til å få juling igjen...

 

Selg barna, to fluer i en smekk!

 

 

Tar heller et par runder på et shady hjørne enn å selge barna :p

 

Edit : Har fått bekreftelse på at et av spillene jeg ønsker meg kommer til å få en virkelig flott pris. Hint W + 3.

 

$24.49 for det på GoG akkurat nå, hvis du ikke vil vente.
Lenke til kommentar

Satser på å kjøpe veldig få spill i år, eller ihvertfall bruke veldig lite penger. Har 16 på wishlist, men backloggen er fortsatt så stor at jeg strengt tatt ikke "trenger" noen nye spill. De som fortsatt koster 400+kr tror jeg ihvertfall jeg venter med uansett rabatt.

 

Har spill i Early Access noen gang vært en del av disse store salgene? Har lyst på Wreckfest (som jeg tenker på som det "egentlige Flatout 3"), men det virker som de sliter med å få ting til å gå rundt. Eller kanskje utviklingen bare går forferdelig sakte av en annen grunn. Man blir uansett skeptisk til å investere noe i det..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...