Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Du kan gi Infinite til meg som julegave! :D

Njehehe.. Hadde bare ikke spillet vært så gjennomført og genialt som det det er, skulle du gledelig fått det. Men jeg har noen venner som trenger å få øynene opp for dette mesterverket.

 

 

 

Da blir det nok 4 spill i biblioteket ditt.

 

Er ingen spill som frister. :(

Beklager, men jeg er forvirret. Skjønte ikke svaret ditt. Kan jeg gi bort det overflødige spillet i pakken eller kan jeg ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

TotalBiscuit laget en relativt detaljert video om hvilket spill som var best

 

TotalBiscuit er awesome. :)

 

 

Digger hvordan Valve setter prisene ned på alminnelige nivåer og kamuflerer det i "salg" slik at folk går helt mann av huse

 

Så du har ikke sett prisene? De er ganske gode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser at Deponia er rabattert med 90%.

 

Er det noen her som har prøvd det før? Selv om det er billig er jeg ikke interessert i legge enda et potensielt urørt spill til samlingen.

 

Hehe, god ide. Enkelt å kjøpe 100 spill du aldri spiller.. :blush:

Lenke til kommentar

Digger hvordan Valve setter prisene ned på alminnelige nivåer og kamuflerer det i "salg" slik at folk går helt mann av huse

 

Alle gjør dette.

 

Eksempel: Komplett selger denne tven med 25% rabatt. Snilt av de å redusere prisen såpass nå i disse juletider, ikke sant? Hvis man ser på prishistorikken de siste månedene, så får man et klart bilde av hvordan butikkene egentlig opererer.

Lenke til kommentar

Nei nei og atter nei. Valve setter ikke opp prisen før salg og deretter slenger på en tilbudspris slik det ser billig ut. Spill på steam er generelt ganske dyre. Så å kjøpe spill på steam utenom disse flotte 50-75% salgene er ofte litt dyrt. Men snakker vi 75% er det ganske gode priser på steam.

 

Derfor har jeg vel knapt kjøpt et eneste spill på steam utenom salg.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei nei og atter nei. Valve setter ikke opp prisen før salg og deretter slenger på en tilbudspris slik det ser billig ut. Spill på steam er generelt ganske dyre. Så å kjøpe spill på steam utenom disse flotte 50-75% salgene er ofte litt dyrt. Men snakker vi 75% er det ganske gode priser på steam.

 

Derfor har jeg vel knapt kjøpt et eneste spill på steam utenom salg.

 

Det er ikke STEAM som stiller på prisene, men de selskapene som selger spillene sine på STEAM.

Lenke til kommentar

Noen her som har testet Starbound?

Starbound er fremdeles tidlig beta. Grunnspillet er der, men mange funksjoner og lignende mangler. F.eks mangler det 6 av hele 10 "nivåer" skikkelig utfylt med bosser, utstyr og lignende. Dessuten vil det forekomme en eller flere "Wipes" av karakterer og lignende fremover til del 2 og 3 av betaen kommer.

 

Når det er sagt... Det er som Terraria, bare større. Høyst anbefalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...