Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

VIKTIG:


If you don’t install, it goes back to its regular price and you miss out! The zombie apocalypse is more fun with friends so make sure to tell all your mates to install it as well.


Lenke til kommentar

 

VIKTIG:

If you don’t install, it goes back to its regular price and you miss out! The zombie apocalypse is more fun with friends so make sure to tell all your mates to install it as well.

 

Så jeg må installere det? Kan ikke bare adde til library?

 

Forresten, vet folk om det er lett å bruke skyrim-profiler lagd i en nedlastet versjon hvis jeg velger å kjøpe skyrim fra steam nå? Tenkte det hadde vært gøy å modde litt, og det er sånn ca 100X lettere med steam workshop.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så jeg må installere det? Kan ikke bare adde til library?

 

En må laste ned, og installere L4D 2 dersom en vil beholde det, ja.

 

Den teksten er fra den offisielle bloggen til spillene i serien.

Lenke til kommentar

Jeg trykte på installer og fikk beskjed om at spillet var lagt til i biblioteket mitt, og om jeg ville installere det. Altså: Det å trykke på "installer" fungerte akkurat som det gjør når jeg trykker kjøp (uten å måtte betale). Er usikker på om spillet forsvinner eller ei fra listen min, men tiden vil vell vise :-)

Lenke til kommentar

Tror Ikke Steam vet hvor kodene kommer fra. Har heller ikke sett eller hørt at det er noen region"lås" på kodene. Det er vell ønsket at de skal selges kun i Amerika pga prisnivå eller evt. rettigheter.

 

Det er ikke helt riktig. Jeg har kjøpt en del spill fra Amazon før som i utgangspunktet bare kunne bli solgt til amerikanere. Det gikk fint å registrere alle unntatt Metro: Last Light, den koden hadde region lock. Så det er tydeligvis noen spill som har det.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt riktig. Jeg har kjøpt en del spill fra Amazon før som i utgangspunktet bare kunne bli solgt til amerikanere. Det gikk fint å registrere alle unntatt Metro: Last Light, den koden hadde region lock. Så det er tydeligvis noen spill som har det.

Okei, interessant. Da skal jeg være forsiktig med å kjøpe nye spill, da det vil være litt kjedelig hvis jeg ikke får brukt dem. Har kjøpt rundt 20 spill fra Amazon, og har ikke opplevd noen låste koder enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Står ingenting om det på steam, i tillegg er det hel tannerledes enn hvordan det har vært gjort før med gratis spill, og på toppen av det hele helt idiotisk. Er du sikker på denne informasjonen?

 

AtW

 

Da får du sannelig lese det selv: http://www.l4d.com/blog/post.php?id=12152

 

Stem på Interstellar Marines! Det er et dansk utviklet spill! La oss støtte naboene våre, med dette entusiastiske spillet!

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Da får du sannelig lese det selv: http://www.l4d.com/blog/post.php?id=12152

 

Stem på Interstellar Marines! Det er et dansk utviklet spill! La oss støtte naboene våre, med dette entusiastiske spillet!

 

 

Valve er jo isåfall komplett idiot, hvorfor kreve noe sånt mitt i ett julesalg som overlaster serverene? Hvorfor kun ha denne informasjonen på en nettside som langt fra alle brukerne er innom? Hvorfor gjøre det annerledes enn alle andre gratisspill? Jeg blir rent oppgitt....

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Valve er jo isåfall komplett idiot, hvorfor kreve noe sånt mitt i ett julesalg som overlaster serverene? Hvorfor kun ha denne informasjonen på en nettside som langt fra alle brukerne er innom? Hvorfor gjøre det annerledes enn alle andre gratisspill? Jeg blir rent oppgitt....

 

AtW

 

Gratisspil? Det er da ikke gratisspill, det er et spill som en må betale for å kunne spille, det er ikke F2P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...