Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Det er gratis nå, akkurat som andre spill har vært gratis på steam selv om de vanligvis har vært ett normalt spill man må kjøpe.

 

AtW

 

Hva snakker du om? Det spillet jeg refererte til er IKKE gratis, og koster i skrivende stund 9 euro.

 

Du snakker om L4D du ja. Hva er problemet?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Problemet er som jeg sa at man må installere det nå, noe som overbelaster serverene og atpåtil gjøres mitt i ett julesalg, at informasjonen om at man må laste det ned nå ikke når store deler av målgruppa, da få følger med på denne bloggen, og det står ingenting som det på steam. Dessuten har det aldri vært sånn på tidligere tilsvarende tilbud fra valve.

 

AtW

Lenke til kommentar

Problemet er som jeg sa at man må installere det nå, noe som overbelaster serverene og atpåtil gjøres mitt i ett julesalg, at informasjonen om at man må laste det ned nå ikke når store deler av målgruppa, da få følger med på denne bloggen, og det står ingenting som det på steam. Dessuten har det aldri vært sånn på tidligere tilsvarende tilbud fra valve.

 

AtW

Men det sto jo på Steam. Jeg leste det ihvertfall da jeg var innom spillet i Store. Det sto "Download and launch game to collect your free game", eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gratistilbudet på Left 4 Dead 2 er over, men jeg har fortsatt spillet i biblioteket mitt selv om jeg ikke lastet ned spillet. :)

 

Flott, da stemte ikke det slik jeg påsto, veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fordi at det er meget fornøyelig samens med venner. Alene er det kjedelig.

 

Synes det er digg uansett om det er med venner eller alene.

 

Noen som kan anbefale å kjøpe Insurgency 2?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...