Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og at CS:S var nært å være en flopp. De endret ~3% av gameplay og spillerne nektet.

 

For å være ærlig forstår jeg ikke at hvordan CS: GO ikke er det, synes selv ikke noe særlig om spillet for å være ærlig. CS:S synes jeg personlig er et ganske greit spill, men jeg hørte om at det ikke var så populært ved starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er en grunn til at "alle" andre spill har det. Uansett ganske ironisk med tanke på logoen.

 

Hva er grunnen da? Helt enig i at det er ironisk med logen, men hvorfor skal man innføre noe slikt til en model som allerede funker?

 

CS trenger ikke ironsight for å fungere. :)

Lenke til kommentar

Sannsynligvis fordi de gjør endringene basert på innspill fra community og de profesjonelle spillerne. En del av utviklerne henger på reddit og får med seg feedback og gjør endringer fortløpende, gitt at det er hensiktsmessig.

 

Jeg var hardbarka 1.6-spiller og mislikte Source sterkt. Det samme gjaldt CSGO i starten, men etter hvert som jeg spilte det, begynte jeg å få den samme gode følelsen som med 1.6. God hitbox, mer balanserte og visuelt tilfredsstillende maps, de fleste våpen er brukbare, samt nye mekaniske detaljer som gjør spillet enda mer taktisk (blant annet radikale endringer i økonomisystemet).

 

Spillet er langt fra perfekt enda, men det har et voksende community - og enda viktigere: en utvikler som bryr seg og investerer i dette spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Enig. Særlig etter at de startet å endre på alt i sommer.

 

Synes selv det er flott med endringer, men jeg vil IKKE ha free-2-play lignende dritt som de har pøset på med. Dersom jeg har betalt 100-200 kr for spillet skal jeg ha ALT av content, noe valve alltid har gjort, og jeg håper alltid VILL gjøre. Hatter osv blir for meg som en DLC som du kjøper for en gigantisk pris.

 

Ser at Wasteland 2 er kommer i early access.. Ikke særlig stiv pris nei.. Men det er jo en indie utvikler (selv om det er vanvittig profosjonelle folk bak) så jeg forstår jo godt hvorfor dem utgir det på den måten.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nei, det burde ikke det. Spillet faller i pris når det går videre utover i betafasene mot release. Ved å sette høy pris nå i denne delen av betafasen luker de ut folk som ikke er interessert i å forbedre spillet ved å spille det og å gi feedback. Planetary Annihilation gikk vel inn på steam med en pris på rundt 80€ som nå er nede på 55€ og vil fortsette å droppe frem mot release.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, det burde ikke det. Spillet faller i pris når det går videre utover i betafasene mot release. Ved å sette høy pris nå i denne delen av betafasen luker de ut folk som ikke er interessert i å forbedre spillet ved å spille det og å gi feedback. Planetary Annihilation gikk vel inn på steam med en pris på rundt 80€ som nå er nede på 55€ og vil fortsette å droppe frem mot release.

 

 

Det ga absolutt mening! Det er litt dumt å gi ut et spill så billig når folk har betalt en vanvittig stor pris for å få spillet utviklet, så dette er bare bra ja. Håper dem tjener mye på spillet slik at dem kan forsette å lage spill.

 

Ser dog at Wasteland 2 faktisk er på toppseler listen!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...