Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Square Enix Week kicks off with a bang starting with a specially discounted Square Enix Complete Pack. This bundle includes everything from Square Enix currently playable on Steam. Complete Pack offer ends on Feb. 20th - don't miss out on huge savings!

 

Also available today and today only is Batman: Arkham Asylum Game of the Year Edition at a wholesome 75% off.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Disse er også på salg:

 

  • Agricultural Simulator 2011: Extended Edition -10% - 17.99€ (ca. 139 kr.)
  • Amnesia: The Dark Descent -50% - 7.49€ (ca. 58 kr.)
  • BIT.TRIP BEAT -50% - 3.99€ (ca. 31 kr.)
  • BIT.TRIP RUNNER -10% - 7.19€ (ca. 56 kr.)
  • B.U.T.T.O.N. (Brutally Unfair Tactics Totally OK Now) -10% - 2.69€ (ca. 21 kr.)
  • Dinner Date -10% - 4.04€ (ca. 31 kr.)
  • Flotilla -50% - 4.49€ (ca. 35 kr.)
  • NightSky -10% - 8.99€ (ca. 69 kr.)
  • Painkiller: Redemption -10% - 4.49€ (ca. 35 kr.)
  • Portal 2 -10% - 34.19€ (ca. 265 kr.)
  • Railworks 2 + Falmouth Branch Pack -50% - 28.99€ (ca. 224 kr.)
  • Spellforce Universe (Spellforce - Platinum Edition + Spellforce 2: Gold Edition) -50% - 12.49€ (ca. 96 kr.)
  • The Witcher 2: Assassins of Kings Digital Premium Edition -10% - 44.99€ (ca. 348 kr.)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Mafia II, men jeg fikk ikke med meg at det fantes en deluxe edition versjon. Når jeg ser i butikken står det "You already own Mafia II: Digital Deluxe Edition", men det står det på vanlig Mafia II også.Altså, ikke deluxe edition men "You already own Mafia II".

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Faen at de må ha så bra tilbud hele tiden. Nå skal jeg egentlig ikke bruke penger men frister veldig å kjøpe Mafia 2 :/

 

Slik var det i sommer også. Kjøpte sikkert 20 spill som jeg enda ikke har prøvd, bare fordi de kostet €2-3 ;P

Lenke til kommentar

Flere spill på salg:

 

  • Majesty 2 -80% - 4€ (ca. 31 kr)
  • Majesty 2: Kingmaker -80% - 1,8€ (ca. 14 kr)
  • Majesty 2: Complete (Majesty Gold Edition + Majesty 2 + Majesty 2: Battles of Ardania + Majesty 2: Kingmaker + Majesty 2: Monster Kingdom) -40% - 34,99€ (ca. 271 kr)
  • Wings of Prey -50% - 12,49€ (ca. 97 kr)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...