Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Banken liker ikke at folk som er under 18 har kredittkort, i likhet med at de ikke liker at man har bankkort når man er 10 år. Selv om det er mulig.

 

Edit: det er ihvertfall det mamma har sagt til meg. Hun jobber i DnB Nor, så jeg satser på at hun kan det :p

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Bankene deler ikke ut kredittkort til mindreårige over en lav sko, men vanlig VISA debetkort er det ingen problemer med å få som 16-17 åring. Bare dra innom banken din og si at du ikke lenger ønsker det Electron-pisset fordi det hindrer deg i å bruke dine egne penger som du selv ønsker. For sikkerhetsskyld kan du ta med en forelder til banken.

Jeg fikk både VISA debet og MasterCard kreditt hos DnB da jeg var under 18.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Fikk bankkortet mitt idag!

 

Kjøpte nettopp Operation Flashpoint: Dragon Rising, laster ned as we speak.

 

Er Crysis til 11 Euro verdt det?

 

Litt OT: EAStore har tilbud nå også!

Lenke til kommentar

Er Crysis til 11 Euro verdt det?

 

Nope. Eg fekk ALLE crysis-spela i ein pakke for 90 kroner på gamestop. Så om du betalar like mykje for eitt spel; :thumbdown:

 

Du kan sjølvsagt kjøpe det om du vil svi litt pengar, men folk har veldig delte meiningar om kor bra det faktisk er. Eg syns at det einaste gode er grafikken. Ekkel kontroll, kjennes ut som ein spelar BC2 på PS3 med ullsokkar på hendene. Historia kan samanliknast med ein generisk Hollywood-film.

Lenke til kommentar

Noen som har noen formeing om dagens tilbud? Mest interessante kandidatene i mine øyne er:

 

Saints Row 2, har hørt det er vel så gøy som GTA, dog buggy, erfaringer? 2.50 er jo nesten gratis

CS source - spilte endel vanlig CS, men har nesten ikke spillt source, er det bra med aktivitet på det fortsatt, eller er det dødt MP-mesig?

Fallut new vegas - Hvordan er prisen på steam (30 euro), kontra de beste tilbudene ellers?

 

AtW

Lenke til kommentar

Counter strike Source var ett meget bra tilbud ja , om du ikke eier ett eksemplar av det så hadde jeg kjøpt det. Er det spillet jeg spiller mest på Steam, og er endel folk online der ja :)

 

Saint row 2 har jeg på ps3, og det gikk jeg meget fort lei. spille i noen få timer så spillte jeg aldri det spillet mer, kan ikke sammenlignes med GTA IMO.

 

lukter litt på Ghost recon jeg, åsser er de spillene? Verdt prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...