Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte opp med og kjøpe Battlefield 2 Complete Collection, Battlefield Bad Company 2, Battlefield Bad Company 2 Vietnam, Battlefield Bad Company 2 SPECACT Kit Upgrade, Medal Of Honor, Medal Of Honor Airborne. Så jeg skulle ha nok og spille til Battlefield 3 kommer ut :)

 

Hærlige spill alle sammen. Dumt jeg har spilt dem så mye fra før at jeg ikke orker mer, ellers hadde jeg nok kjøpt BF2 og MoH Airborne. Mest av alt fordi BF2 installasjonen er så jævlig kjip å gå igjennom, mye bedre med Steam.

Lenke til kommentar

Jeg så dette tlbudet da jeg logget inn i sted (dagstilbud):

 

Operation Flashpoint: Dragon Rising for €5 (%75 avslag)

 

Det er kort tidsfrist på det (mindre enn 9 timer as we speak). Jeg har ingen interesse av Codemasters utgaver av OFP selv, men holder meg til ArmA 2 fra B.I.S. Andre bryr seg ikke så mye hvem som lager hva, og prisen er unektelig veldig god akkurat nå.

 

Grattis med dagen, forresten fun.gif

Lenke til kommentar

Kjøpte Singularity retail for en femtilapp tidligere i år. Godt skrudd sammen og fine setpieces, selv om kjernen føles litt som Half-Life 2 med tidsmanipulasjon i stedet for fysikkdilldall. Verdt å ha i samlingen, så du kan plukke det fram en gang du trenger en actionfix.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...