Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

En litt snodig julegave fra Polyphony Digital, de gir alle GT5 eiere gratis nedlastning av Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, og BMW M3 Coupe. Alle i "Chrome Line", dvs du får ikke brukt Jaguaren i Historic Racing Car Cup..

 

Hva synes dere om at PD åpner slusene for CE- og SE-"exclusive" innhold?

Dette betyr da at jeg betalte 300,- ekstra for kun en bok! :hmm: Dette liker jeg ikke av prinsipp. Apex'n er en god bok, ikke misforstå.

 

Kilde.

Endret av Eirik_smo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

En litt snodig julegabegave fra Polyphony Digital, de gir alle GT5 eiere gratis nedlastning av Lamborghini Murcielago LP 640, Jaguar XJ13, og BMW M3 Coupe. Alle i "Chrome Line", dvs du får ikke brukt Jaguaren i Historic Racing Car Cup..

 

Hva synes dere om at PD åpner slusene for CE- og SE-"exclusive" innhold?

Dette betyr da at jeg betalte 300,- ekstra for Apex'n! :hmm: Dette liker jeg ikke av prinsipp. Apex'n er en god bok, ikke misforstå.

:grumpy:

 

Jaguaren får du uansett gjennom facebook.

 

 

This on the other hand,

 

"In the latest issue of Japanese gaming magazine Famitsu (via AndriaSang), Kazunori Yamauchi has revealed that [at least some of] GT5’s “standard” cars will be upgraded to “premium” models in future updates to the game."

 

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-standard-cars-to-be-upgraded-to-premium/

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaaaa!! Jeg fant 240, Woooohoooooooo! :new_woot: :new_woot: Skal jeg lette og tune den fult?

Fant en Nissan Xanavi Hitoto GT-R '01, skal jeg kjøpe den for og ha den?

 

som jeg lo igår, kjørte drifteløp med volvo 240 stasjonsvogn. Knekk i hekken og 350 hester...replayen sammen med de andre superbilene var helt latterlig. Ser biler som rx-7 og supra drifte bortover, og bak dem kommer en sliten 240 i kast bak....det ble helt klart replay save :!:

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaaaa!! Jeg fant 240, Woooohoooooooo! :new_woot: :new_woot: Skal jeg lette og tune den fult?

Fant en Nissan Xanavi Hitoto GT-R '01, skal jeg kjøpe den for og ha den?

 

som jeg lo igår, kjørte drifteløp med volvo 240 stasjonsvogn. Knekk i hekken og 350 hester...replayen sammen med de andre superbilene var helt latterlig. Ser biler som rx-7 og supra drifte bortover, og bak dem kommer en sliten 240 i kast bak....det ble helt klart replay save :!:

 

Finnes det løp!!?

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Lurte på det samme igår.. syns Intermediate med SLS'n går temmlig unna på så trang vei. Skulle klart noen gull med ratt og pedaler, men med bare stikka er det ikke lett. Har sølv på alt, riktignok bare gjort beginner og Intermediate enda.

 

Samme unnskyldingen jeg bruker. Gjør det sikkert bedre med ratt og pedaler :p Blir iallefall mindre vingling og letter å kontrollere gassen.

 

Men da var iallefall all top gear testene unnagjort med gull, gocart next.

 

Hvordan gjøre lotus med gull? Greier ikke bronse en gang og sitter gjerne 2 timer i strekk hver dag...

Prøv å se på filmer av andre på YouTube, så ser du sånn omtrent hvor aggressiv du må være i kjøringa. Jeg prøvde å filme mitt løp med mobiltelefonen, men den er rimelig dårlig på videoopptak. Men her er uansett klippet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0JEzs37hwZQ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har samme problem som meg?

 

Sitter å kjører med ratt, og bestemmer meg heller for å bruke controlleren, da kan jeg ikke bare slå av ratter, og sette på en controller. Da får jeg ikke svingt med controlleren, mens alt annet virker som gass og brems. Må dra ut ledningen til ratter fra PS'en for at jeg skal få svingt med rattet.

 

Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar

Noen som har samme problem som meg?

 

Sitter å kjører med ratt, og bestemmer meg heller for å bruke controlleren, da kan jeg ikke bare slå av ratter, og sette på en controller. Da får jeg ikke svingt med controlleren, mens alt annet virker som gass og brems. Må dra ut ledningen til ratter fra PS'en for at jeg skal få svingt med rattet.

 

Noen andre som har samme problem?

 

Hmm, har jeg aldri prøvd på, men vet at om jeg vil bruke kontrollen til å navigere meg rundt i menyene så må jeg sette kontrollen som nr 1.

Lenke til kommentar

Ser det har blitt lagt ut en reportasje om Nürburgring sitt 24 timers løp fra iår på GT TV, hvor blant annet mannen bak GT serien er med i løpet, artig å se på, er delt opp i to, varighet ca 40min, anbefaler folk som interessert i å ta en titt.

Jeg har akkurat sett den nå. Bra greier. Kunne gjerne tenkt meg og prøvd nordsløyfa med en noenlunde stiv "racing"-bil for å se om det jeg har lært på GT5 hjelper i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Satans DRIT, jeg har blitt snurra 4 ganger på siste runde og sving på like the wind nå.

 

JAAAAAA!! :new_woot: :new_woot:

I siste løpet på Nascar-turneringa på Extreme blir jeg snurra i hvert løp, uten unntak (nesten). Men hadde vunnet alle andre løp, så det ble gull selv med en 11. plass (bil #12 brukte meg som plog etter at han snurra meg, og mista all fart og havna helt bakerst).

 

For å få gull på bare den ene banen (Daytona) etterpå lå jeg på 12. plass helt til runde 9, da blåste jeg forbi hele feltet på inneren og greide å komme meg over målstreken før de tok meg igjen. Hadde de tatt meg igjen hadde de snurra meg, garantert :p

 

Jeg prøvde også, for moro skyld, å snurre en AI-bil. Jeg greide å få han omtrent til å ligge i en 45 graders sladd... i 300 km/t... i en stock car... i et Nascar-løp... i en halv runde... men han snurra ikke. Flott det, når min bil snurrer etter et lett dytt i samme situasjon.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...