Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Lurte på det samme igår.. syns Intermediate med SLS'n går temmlig unna på så trang vei. Skulle klart noen gull med ratt og pedaler, men med bare stikka er det ikke lett. Har sølv på alt, riktignok bare gjort beginner og Intermediate enda.

 

Samme unnskyldingen jeg bruker. Gjør det sikkert bedre med ratt og pedaler :p Blir iallefall mindre vingling og letter å kontrollere gassen.

 

Men da var iallefall all top gear testene unnagjort med gull, gocart next.

 

Hvordan gjøre lotus med gull? Greier ikke bronse en gang og sitter gjerne 2 timer i strekk hver dag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte iallefall skru traction til 8, greier ikke å styre gassen godt nok med dualshocken. Så brukte jeg de andre bilene til å holde meg på veien, men kan jo ikke treffe de for fort. Uansett så bør du være på 9. plass etter de første svingene og oppe på 6 når de rette strekka begynner. Press deg inn på innersiden så kan du ta mange biler.

Lenke til kommentar

Hvilke ratt bør man gå for? Logitech GT eller G27. Kommer nok uansett ikke til å bruke manuell giring. Eller noen som vet om Momo-rattet er støttet?

 

Om du har rattet liggende, så er det jo bare å prøve?

 

Hvertfall om du ikke er interessert i H giringen så er det vel lite vits å kjøpe G27, dog G27'en ligger vel et hakk eller 2 over GT i kvalitets følelse, men jeg er stor fornøyd med mitt GT ratt hvertfall.

Lenke til kommentar

Hvilke ratt bør man gå for? Logitech GT eller G27. Kommer nok uansett ikke til å bruke manuell giring. Eller noen som vet om Momo-rattet er støttet?

 

Som jeg har svart på før. Momo-rattet er støttet. Hvor godt det funker vet jeg ikke. Men går an å gasse, styre, og force feedback funker. Knapper velger du med et ratt som har 4 taster og hendler bak rattet av de du kan velge.

Lenke til kommentar

Endelig en pickup i bruktbilbutikken. Fant en Ford SVT F-150 Lightning'03 til 29,071 CR med 34117KM. Kjøpte den :D

 

EDIT: og der kom det en Mercedes-Benz 190 E 2.5 - 16 Evolution II'91 til 51,899CR med 47154KM. Ble kjøp :D

 

MB190 2.5 16V er digg, drifter med den nå :D

 

Den er konge! Har 2, har gitt en til IversAnon: :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig en pickup i bruktbilbutikken. Fant en Ford SVT F-150 Lightning'03 til 29,071 CR med 34117KM. Kjøpte den :D

 

EDIT: og der kom det en Mercedes-Benz 190 E 2.5 - 16 Evolution II'91 til 51,899CR med 47154KM. Ble kjøp :D

 

MB190 2.5 16V er digg, drifter med den nå :D

 

Den er konge! Har 2, har gitt en til IversAnon: :thumbup:

Jeg elsker Evo 2 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...