Gå til innhold

Portal 2 - Generell Diskusjon



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pollen oppfattet det som om jeg allerede hadde svart på den så jeg måtte slette min stemme, og når jeg prøver igjen så får jeg beskjed om at jeg må svare på alle spørsmålene :!:

Det er noe rart med den ja :p

jeg fikk samme melding flere ganger, men etter 5. gang gikk det. vet ikke hva det skylles.

får spørre et annet sted på forumet.

Lenke til kommentar

Har runda co-op men har fremdeles bare 7 gestures/emotes. Mangler den siste (hug?). Hvordan får man den?

tror man må spille med 1 i friend list.

har selv bare testa co-op i 15 min or so, og jeg ble hugga etter ca 15 sekunder :p

Spilte gjennom hele co-op med en på friend list, bortsett fra de 7 første chamberne

Lenke til kommentar

Fantastisk, fantastisk spill, men hvorfor så kort? Ble en smule skuffet da jeg klokket inn på 5 timer.

5 timer? Da må du stresse. Ifølge Steam brukte jeg rundt 9 timer (riktignok er nok en time eller mer pausemeny o.l.), men sto bare fast én gang i løpet av spillet...Ellers så jeg løsninger kjapt hele veien. 5 timer må etter det jeg skjønner tilsi at du ikke sto fast overhodet, hvilket vel betyr at de fleste PC-spill er "for dumme" for deg...Av og til kan det kanskje være en fordel å ikke være for smart, slik at man faktisk får mer ut av spillet :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fantastisk, fantastisk spill, men hvorfor så kort? Ble en smule skuffet da jeg klokket inn på 5 timer.

Enig. Kjørte en speed run nå nettopp, fra når man våkner første gang til man blir sendt tilbake til hovedmenyen. Klokket inn på 2:46:26, lastetider inkludert, så spilletiden er ikke allverdens. Det som tar tid er selvfølgelig hvor raskt man finner løsningen på oppgavene.

 

Har riktignok nerda spillet ganske kraftig siden release, så jeg er lommekjent med de fleste oppgavene.

 

Co-op gir derimot mer moro i form av vanskelighetsgrad og ekstra spilletid. I tillegg er det mange morsomme easter eggs osv man kan finne i begge moduser og dev commentary, så det blir jo noen timer om man vil få med seg alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...