Gå til innhold

Portal 2 - Generell Diskusjon



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-67945-0-12176500-1303191531_thumb.jpg

 

Coop er morro ;)

 

La nettopp merke til at eg har fått alle valve spel aktivert på kontoen min, oh my! +alle itemsa i ingame shoppen til Portal 2. Visste det var ein god grunn å skaffe den gylne poteten =D

 

Steike! Hvordan fikk du den?

 

107 minutter i spillet nå, jeg er langt inni skauen forelsket.

Lenke til kommentar

Nokon som er interessert i co-op seinare i kveld? Har ikkje prøvd det enno, har ingen å spele med. :(

Heilt forelska i Singleplayer. Likar godt at dei har gjort det vanskelegare, men samtidig enklare. Det har ikkje vore mange chambers hittil eg har blitt fast på, men eg må jaggu tenke når noko er litt utfordrande. Det er meir tenking og mindre timing i Portal 2 enn i Portal.

Spelte gjennom heile Portal i går på ca 1 time. Det er sjølvsagt meir tilfredsstillande å time perfekt portalplassering og energiballar enn det er å omdirigere laserstrålar, men ein må vel ofre slikt for at konsollgenerasjonen skal ha ein sjanse... :p

Kan vel også legge til at dei små detaljane her og der om historia til Aperture Laboratories verkeleg er flotte. Har nok brukt halve in-game tida mi på å høyre på Cave Johnson eller sett på maleri og avisutklipp.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

hadde egentligt mest lyst på portal til Xbox 360, men butikkene rundt meg har ikkje fått det inn, og etter alle fantastiske tester klarer ikkje eg å vente.

 

Laster det ned fra steam no, noen som veit om eg også får det til steam for ps3?

 

btw Gameplayen er vell lik på PC som på xbox 360?, husker berre eg digget portal 1 på xbox so hardt :)

Lenke til kommentar

Jeg er stuck... :(

 

 

 

Der hvor man har tatt heisen opp i tårnet utenfor Aperture Science. Hvor skal man etter det? Har gått opp og hørt på de 3 stemmeinspillingene fra han Cave fyren, men now what?

 

 

EDIT: Nvm, fant det ut.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Om ein kjøper på PS3 og har det på PC frå før, får ein ein ekstra PC-versjon som ein kan gi vekk til friends på steam?

Ja, på samme måte som de som har forhåndsbestillt Portal 2 til pc får en ekstra versjon av Portal de kan gi bort.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spilt ferdig Portal 2 på PS3, å ligger an til årets spill hos meg. (Venter på BF3).

Herlig historie, humor, puzzles å alt klaffet.

Valve har virkelig gjort jobben sin her.

Lenke til kommentar

Fikk det i posten nå idag, og har nå aktivert det i steam via PSN. Det gikk heldigvis veldig smertefritt. Men jeg er faktisk litt usikker på om jeg skal spille det på PS3 eller PC. Det frister å slenge seg ned i godsofaen med dette.

Lagringen blir gjort på steam cloud, så du kan spille på PS3 først også fortsette på PC (og omvendt) så du kan jo prøve begge delene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fikk det i posten nå idag, og har nå aktivert det i steam via PSN. Det gikk heldigvis veldig smertefritt. Men jeg er faktisk litt usikker på om jeg skal spille det på PS3 eller PC. Det frister å slenge seg ned i godsofaen med dette.

Kontrollene er litt mer vrien enn på PS3 enn på PC som er ganske logisk, siden det er en type FPS.

Men jeg spilte hele på PS3 på 42", og det var fantastisk.

 

Må stille noen spørsmål, men tror jeg venter til de fleste her inne har rundet spillet, slik at det ikke blir noen spoilers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...