Gå til innhold

Portal 2 - Generell Diskusjon



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Å sette spoilere i spoiler bør gjøres uansett med mindre det er advart om det i emnetittelen. Det er alltids noen som ikke har spilt spillet så å vente til alle har fullført det kan ta lang tid ;)

Lenke til kommentar

Patch i dag :)

 

Updates to Portal 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

 

- Fixed unrecoverable black screen in elevator save

- Fixed infinite loop on Mac OSX server

- Fixed Mac OSX font rendering and glyph corruption

- Fixed GC memory leak

- Various localization content improvements

- Support for English subtitles in Turkish builds

- Minor string/interface glitches

- Fixes for multiple crashes

- Improved detection and handling for various errors and/or crashes

- Activated UI to enable joystick in-game

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Og der var jeg ferdig med enspillerdelen. Hurra meg rundt for et solid spill! Storkoste meg gjennom hele greia, og særlig likte jeg:

 

 

Historien om GlaDOS, hvem hun var og hvordan hun ble til. Det var nesten rørende!

 

 

 

Skuffande å spele med developers commentary og få vite kor mange tøffe ting dei fjerna fordi nokre casuals syns det hadde blitt for vanskeleg. :(

 

Er alltid sånn. Left 4 Dead 2 skulle egentlig ha kart som forandret seg, men testgruppa ble så misfornøyd at det ble tatt bort. Skikkelig skuffa!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spørsmål fra singelplayer delen av spillet:

NB: Har du ikke fullført singelplayer, ikke les!

 

 

Kanskje jeg er helt på jordet nå, men GlaDOS sier at hun fant to navn i systemet, mann og kvinne som har samme etternavn som Chell.

Jeg tenker at dette kan være Cave Johnson og Caroline, selv om vi ikke får vite etternavnet til Caroline.

Kan Cave og Caroline være foreldrene? Alle fornavnene begynner på C og etternavnet på J, CJ står flere plasser i spillet også.

 

Hvorfor får du med deg en Companion Cube når du kommer til overflaten? Så du ikke skal være alene?

 

Og hvorfor er det en stor tjukk turret i spillet? Har sett den ett par ganger i singelplayer og i slutten.

 

 

Lenke til kommentar

Spørsmål fra singelplayer delen av spillet:

NB: Har du ikke fullført singelplayer, ikke les!

 

 

Hvorfor får du med deg en Companion Cube når du kommer til overflaten? Så du ikke skal være alene?

Det var vel den frå det første spelet, den såg litt brent ut.

 

Og hvorfor er det en stor tjukk turret i spillet? Har sett den ett par ganger i singelplayer og i slutten.

 

Sikkert referanse til "it's not over until the fat lady sings"

 

 

Lenke til kommentar

Fantastisk spill, rett og slett. Runda akkurat single playeren. Må innrømme at jeg måtte på youtube en plass, men kunne fint klart det om jeg prøvde litt til. Orka bare ikke. Ironisk nok var det ikke et av de kompliserte stedene, men ble gal av å ikke se klart. Tok de fleste av de mer komplekse oppgavene mye lettere enn disse hvor man kun har portal gun og må scanne området ned til minste detalj for å forstå hvor man skal. Syns det midterste partiet var det mest knotete, og vanskeligst å komme fram til løsninga.

Gleder meg enormt til coop dessuten, må bare finne noen å spille med. Litt manko på Portal 2 hos Steam-vennene mine foreløpig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...