Gå til innhold

Portal 2 - Generell Diskusjon



Anbefalte innlegg

portald.jpg

 

her kan alt om portal 2 diskuteres.

 

Bilder kameran.jpg

 

 

sp_intro_040053.jpg

pressdemo_glados0033a.jpg

e3_tbeam_trust_drop0015.jpg

sp_laser_dual_lasers0080.jpg

e3_paint_jump_wall_jumps0068.jpg

sp_incinerator_010021.jpg

 

 

 

Trailer filmuk.jpg

 

 

 

 

Nettsteder nett.jpg

 

 

 

 

Info:

Navn: Portal 2

utviklere: Valve

Format: Ps3, Xbox 360, Pc og Mac

Slippdato: kommer i salg 19. april 2011

Aldersgrense: 12

 

Edit

 

Edit 1: har lagt til tre nye filmer og en ny nettside

Edit 2: spillet kommer til mac også.

 

 

Noe som mangler i førstepost, ta kontakt.

Endret av D02
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cLusteR@ jeg har lest et sted at en av utviklerne har sakt at det ikke er like vanskelig som det ser ut som i traileren.

 

jeg ble utrolig posetivt overasket når jeg lastet ned portal på steam. lastet det ned når det var gratis og tengte at det bare var et lit dårlig spill etter bildene å dømme. så veldig hvit og flatt ut, men når jeg hadde kommet inn i spille ble jeg overasket over hvor bra det var. digger spesielt sluttsangen i spillet.

får bare håpe de klarer å komme med noe nytt. så blir det sikkert noen flere gåter å løse som utviklerne kommer med : )

Endret av D02
Lenke til kommentar

I "Hvilken plattform..." biten i pollen må du legge til må du legge til "Ingen" eller noe sånt. Jeg skal ikke ha Portal 2, men får ikke lov til å velge det om jeg ikke velger hvilken plattform jeg skal ha det til. ;)

 

Grunnen til hvorfor jeg ikke skal ha det er fordi jeg ikke ble imponert over Portal 1. Portal-biten var jo morsom noen minutter, men bortsett fra det ble det for ensformig for meg. At det er nøyaktig samme portalsystem som i Prey (bortsett fra at man lager dem selv nå) gjør heller ikke stort for å øke interessen min. Hadde vi derimot snakket et fullt Half-Life 3 med portal-greiene uten steam, episoder og den dritten der hadde jeg nok kjøpt det om det hadde vært i stilen til Half-Life 1.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Valve bedriver mindfuck slik som de gjorde med den "skjulte" oppdateringen av Portal 1 med radioen:

http://www.joystiq.com/2011/04/08/valve-arg-puzzle-looks-like-a-diving-bell/

 

Så har IGN postet resten av Portal 2: Lab Rat.

 

Den inneholder litt spoiler bare så du er obs på det men også en jævlig tøff forklaring på hva som skjedde i slutten av Portal 1

 

Les hele her: http://comics.ign.com/articles/116/1160605p1.html

exlusive-read-portal-2-part-1-20110408101012149-662x1024.jpg

 

Ps: Hvis du lurer på hva som står på bildet nr.8 i binary så er det selvsagt: “The Cake is a Lie”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...